zal hoe dan ook heerlijk zijn om dit te zien. zo moet het.
(maakt ook eisenlijstje..kijkers moeten plaatselijke lekkernijen meenemen, voor honden en mij
Moderator: moderatorteam
Oh doen adoptanten dat niet altijd dan? Ik dacht dat het al in de voorwaarden stondRiver8 schreef:hahaha Gollum! maar je bent er wel 1.5 week helemaal voor gegaan![]()
zal hoe dan ook heerlijk zijn om dit te zien. zo moet het.![]()
(maakt ook eisenlijstje..kijkers moeten plaatselijke lekkernijen meenemen, voor honden en mijdaarna kijken we verder of ze wel geschikt zijn. denk dat ik dat bij fluffy Santos wel erg moet kunnen uitbuiten..)
Och zo lief.Valerie schreef:
Hij ligt lekker in elk geval in zijn nieuwe huis

Het gaat goed met hem! De nieuwe baasjes zijn heel blij met JuulLynnepien schreef:Hoe gaat het met Juliony op zijn nieuwe adresje?
Stiekem baalde ik er wel een beetje van. In september gaan mijn vriend en ik samenwonen, en als Juliony dan nog vrij was geweest, was er hier thuis wel een serieus gesprek over geweest, denk ik
We gaan als het goed is Blanche opvangen, volgende maand komt ze naar NederlandFrolic schreef:Vertel vertelGollum schreef:haha binnenkort heb ik een andere in de aanbieding![]()
Juul is ook echt een leuke hond. Ik stond er ook echt van te kijken hoe makkelijk en pienter hij was. Ik ben blij dat hij het goed heeft!![]()
Nah wat super!DeDiana schreef:Zo'n leuke update net van de adoptanten: Juul is mee op vakantie naar Italië en dat gaat fantastischOveral waar ze komen vinden mensen hem leuk en mooi, willen met hem op de foto en Juul geniet natuurlijk volop van al die aandacht. In het hotel slaapt hij keurig in zijn eigen mand, het autorijden is inmiddels ook geen enkel probleem meer en hij gedraagt zich overal heel netjes, dus ze kunnen hem overal mee naartoe nemen. Die Juul, uit een klein Spaans dorpje en nu een echte wereldreiziger
Ja, zijn vacht is vooral voller en glanzender, dat viel mij ook direct op.LongFields schreef:Wow zeg, wat ziet hij er fantastisch en tevreden uit zeg! Het lijkt wel of zijn vacht veel dieper van kleur is nu.
Nah wat leuk zeg, ik word er gewoon emotioneel van en we hadden hem maar 1,5 weekDeDiana schreef:Ja, zijn vacht is vooral voller en glanzender, dat viel mij ook direct op.LongFields schreef:Wow zeg, wat ziet hij er fantastisch en tevreden uit zeg! Het lijkt wel of zijn vacht veel dieper van kleur is nu.
De nieuwe baasjes zijn ook zo dol op hem, ze konden maar niet ophouden met praten over hoe fantastisch en hoe leuk hij is

Gollum schreef:Nah wat leuk zeg, ik word er gewoon emotioneel van en we hadden hem maar 1,5 weekDeDiana schreef:Ja, zijn vacht is vooral voller en glanzender, dat viel mij ook direct op.LongFields schreef:Wow zeg, wat ziet hij er fantastisch en tevreden uit zeg! Het lijkt wel of zijn vacht veel dieper van kleur is nu.
De nieuwe baasjes zijn ook zo dol op hem, ze konden maar niet ophouden met praten over hoe fantastisch en hoe leuk hij is![]()
Wat een goede match zeg. Ik vond de mensen ook zo leuk!
Nou, het is een podenco(kruising?)Thomas schreef:Hij ziet er fantastisch uit zeg!
En als we het ras niet weten, is het gewoon een spaan;se waterhond

Wat grappig, Amy heeft dus net zo'n aantrekkingskracht als de eendjes hierDeDiana schreef:Nou, het is een podenco(kruising?)Thomas schreef:Hij ziet er fantastisch uit zeg!
En als we het ras niet weten, is het gewoon een spaan;se waterhonden hij ging vandaag voor het eerst echt het water in, achter die van mij aan. Of het een echte waterhond wordt, betwijfel ik - maar de eerste stapjes zijn gezet!
Ja, blijkbaarGollum schreef:Wat grappig, Amy heeft dus net zo'n aantrekkingskracht als de eendjes hierDeDiana schreef:Nou, het is een podenco(kruising?)Thomas schreef:Hij ziet er fantastisch uit zeg!
En als we het ras niet weten, is het gewoon een spaan;se waterhonden hij ging vandaag voor het eerst echt het water in, achter die van mij aan. Of het een echte waterhond wordt, betwijfel ik - maar de eerste stapjes zijn gezet!