Wie gaat? of is al eens geweest ?
Wij gaan ons vanavond even inschrijven denk ik

Moderator: moderatorteam
Rebble schreef:Ik heb vorig jaar mijn dochter beloofd dat als zij zou gaan oefenen met Izzy dat ze dan dit jaar mee zou mogen doen. Ze heeft dat niet gedaan dus helaas. Ik doe ook niet mee. Het zou wel een thuiswedstrijd zijn voor ons, is een kleine 10 minuten fietsen dus misschien komen we dit jaar wel kijken.
Rahne schreef:Ik en Konah doen mee![]()
We hebben 2 jaar geleden ook meegedaan in Barendrecht, was erg leuk! In mei dit jaar hebben we al meegedaan aan de survival in Lier (België), volgende week doen we mee in Booischot (ook België), en in september dan Barendrecht + Delft. We hebben het druk
Wij doen ook mee voor de fun, lekker rustig aanabmiS schreef:Leuk ! wie weet kan ik dan eens een tamaskan in het echt bewonderen.Rahne schreef:Ik en Konah doen mee![]()
We hebben 2 jaar geleden ook meegedaan in Barendrecht, was erg leuk! In mei dit jaar hebben we al meegedaan aan de survival in Lier (België), volgende week doen we mee in Booischot (ook België), en in september dan Barendrecht + Delft. We hebben het druk
ohoh toe maar toe maar, jullie maken ons jaloers hih.
Dit word onze eerste keer, gewoon voor de lol.
Ik denk dat ik het ook niet op tijd ga doen, gewoon de finish halen en een leuke dag hebben is al vermoeiend genoeg
Rebble schreef:Ohw, ik had het reglement nog niet gelezen maar Izzy is niet geënt en dan gaat het feest voor ons dus niet door, wel jammer op zich. Ik zou nog over titer na willen denken als dat ook mag.
Beste deelnemers,
Voor de dogsurvivals in Barendrecht op 5 september en de survival in Delft op 27 september gelden de volgende regels voor wat betreft de inentingen:
- De honden van deelnemers buiten Nederland is de Rabiës enting verplicht. Dit is volgens een wettelijk voorschrift dus hier kan niet van afgeweken worden.
- Voor alle honden geldt de verplichting ingeënt te zijn met de normale cocktail.
- Kennelhoest (Pi) wordt aangeraden maar is niet verplicht.
- Voor de survival in Delft op 27 september geldt dat een titerbepaling ook geldig is.
Let op! Bij de meeste entingen duurt het minimaal 2 weken voordat ze werkend/geldig zijn. Wees er dus op tijd bij.
Bij beide survivals zal het boekje gecontroleerd worden op entingen.
sirene schreef:Ik ben benieuwd of ik antwoord krijg op mijn mail, heb hem al "gepingt". Zo te lezen kan ik wel meedoen. Ze heeft één geldige DHP enting.
Ja! Als ze tenminste toegelaten wordt. Ik heb haar maar wel ingeschreven voordat het straks vol is. Maar geen antwoord op mijn mails helaas.LongFields schreef:sirene schreef:Ik ben benieuwd of ik antwoord krijg op mijn mail, heb hem al "gepingt". Zo te lezen kan ik wel meedoen. Ze heeft één geldige DHP enting.
Ga je met Spring meedoen?