De verhoging valt mee, dat is dan wel de moeite waard.Lemuria schreef:Ik mocht vrijwel alles zelf kiezenkooi schreef:Dat is mooi geworden.
Mocht je zelf kiezen of heeft de w.b.v. voor je gekozen?
@Lizzie.: Wat er allemaal is gebeurd: Nieuwe keuken/badkamer inclusief extra opties als luxere kranen/extra werkruimte, HR+ glazen op de benedenverdieping, 12m2 bruikbare ruimte op zolder erbij inclusief nieuwe vlisotrap, nieuw hang-en slootwerk waar nodig, nieuwe thermostaat en extra isolatie hinder en ginder. En dat alles voor een luttele 17,- p.m. extra. Wat ik nu kan delen door 2 (bewoners)En dankzij de extra (broodnodige) isolatie, ga ik nog een beetje geld besparen op de gas-rekening ook
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Verbouwing - trots ^^
Moderator: moderatorteam
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Re: Verbouwing - trots ^^

-
Lemuria
Ligt natuurlijk wel een beetje aan je woningbouwvereniging en de prijsafspraken die ze gemaakt hebben met de aannemer
Dus geen garantie. Maar al met al is het spotjegoedkoop 
-
Lizzie.
- Zeer actief
Dat snap ik wel hoor, was jij verplicht om alles te laten doen of mocht je ook kiezen dat bv de douche niet werd gerenoveerd?

-
Lemuria
In principe zou de wc ook mee gerenoveerd worden, maar die had ik zelf vorig jaar al opgeknapt:Lizzie. schreef:Dat snap ik wel hoor, was jij verplicht om alles te laten doen of mocht je ook kiezen dat bv de douche niet werd gerenoveerd?

(Het hele huis was zo geel trouwens

Dus dat mocht ik weigeren. Ik neem aan dat, als ik om 1 of andere vage reden de douche/keuken niet had willen laten doen, dat niet had gehoeven
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
- Aantal honden: 2
Wat Is het opgeknapt! Mooie kleur keukenkastjes
-
Lizzie.
- Zeer actief
OkeLemuria schreef:
Dus dat mocht ik weigeren. Ik neem aan dat, als ik om 1 of andere vage reden de douche/keuken niet had willen laten doen, dat niet had gehoeven
Je heb trouwens wel op een hele creactieve manier de waterleiding van het waterreservoir gemaakt

- Hylos
- Zeer actief
Wauw, dat is erg mooi opgeknapt! Dat zal vast heerlijk zijn, allemaal fris nieuw spul
Dat van die tegels lijkt me ook ideaal trouwens! Ga ik eens bestuderen

-
Lemuria
Dat heb ik niet gedaanLizzie. schreef: Je heb trouwens wel op een hele creactieve manier de waterleiding van het waterreservoir gemaakt
-
Lemuria
Zelfs deze gek kon ze leggen, je snijdt ze gewoon met een mesje op maat, ideaalHylos schreef:Wauw, dat is erg mooi opgeknapt! Dat zal vast heerlijk zijn, allemaal fris nieuw spul![]()
- Hylos
- Zeer actief
Klinkt heel makkelijk iddLemuria schreef:Zelfs deze gek kon ze leggen, je snijdt ze gewoon met een mesje op maat, ideaalHylos schreef:Wauw, dat is erg mooi opgeknapt! Dat zal vast heerlijk zijn, allemaal fris nieuw spul![]()
In onze nieuwe woning ligt zeil in de bijkeuken en ook in de keuken zou ik wel een andere vloer willen. Dan is zoiets ideaal en nog snel te doen ook..
Ik ga aanbiedingen zoeken

- Barkley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spinone Italiano
- Aantal honden: 1
alles ziet er echt heel mooi uit 
-
Lemuria
Ja je moet het wel op aanbiedingen doen, anders is het behoorlijk prijzigHylos schreef:Klinkt heel makkelijk iddLemuria schreef:Zelfs deze gek kon ze leggen, je snijdt ze gewoon met een mesje op maat, ideaalHylos schreef:Wauw, dat is erg mooi opgeknapt! Dat zal vast heerlijk zijn, allemaal fris nieuw spul![]()
Dat van die tegels lijkt me ook ideaal trouwens! Ga ik eens bestuderen![]()
In onze nieuwe woning ligt zeil in de bijkeuken en ook in de keuken zou ik wel een andere vloer willen. Dan is zoiets ideaal en nog snel te doen ook..
Ik ga aanbiedingen zoeken
- Hylos
- Zeer actief
Tis niet erg goedkoop neeLemuria schreef:Ja je moet het wel op aanbiedingen doen, anders is het behoorlijk prijzigHylos schreef:Klinkt heel makkelijk iddLemuria schreef:Zelfs deze gek kon ze leggen, je snijdt ze gewoon met een mesje op maat, ideaalHylos schreef:Wauw, dat is erg mooi opgeknapt! Dat zal vast heerlijk zijn, allemaal fris nieuw spul![]()
Dat van die tegels lijkt me ook ideaal trouwens! Ga ik eens bestuderen![]()
Ik ga aanbiedingen zoekenIk heb via een kennis van een vriend een overgebleven partijtje weten te krijgen voor weinig, anders had ik er ook nog 2x over nagedacht
De goedkoopste bij Wehkamp was 13,50 p/m2 dat valt nog best wel mee. Vooral voor een klein stukkie

-
blondie
- Zeer actief
Leuk geworden hoor! En leuk die kleur in de keuken!
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
Mooi!! En fijn dat Jezus zijn weg ook opgelost Is. Haha
(of je moet dat er zelf op geschilderd hebben Hahaha)
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
-
Lemuria
Nee, dat stukje fraaiigheid stond er al opSuuz! schreef:Mooi!! En fijn dat Jezus zijn weg ook opgelost Is. Haha
-
Lemuria
Vandaag heeft de buurman van smam m'n oven en inductieplaat ingebouwd
Nu kan het écht gebeuren

Onder de oven komt nog een klepje, gemaakt van het eruitgehaalde keukenkast-deurtje ^^

Onder de oven komt nog een klepje, gemaakt van het eruitgehaalde keukenkast-deurtje ^^
-
Safari
Mooi zeg
Ik vind het zo leuk als je het over smam hebt
net alsof ze een beetje de mam van iedereen is.
Ik vind het zo leuk als je het over smam hebt
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Aantal honden: 1
- Diesel en Loek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kleine keeshond
Grote grijze keeshond - Aantal honden: 2
Erg mooi geworden!
Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk
-
Lemuria
Haha...ik had het niet eens door. Begin goed in te burgeren in het BrabantseSafari schreef:Mooi zeg![]()
Ik vind het zo leuk als je het over smam hebtnet alsof ze een beetje de mam van iedereen is.
-
tkuijernl
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
wouw ziet er goed uit!! hier gaan ze in november starten met de renovatie, heb de tegels al uitgekozen. balkon is al gerenoveerd ik ben benieuwd hoe het gaat worden
groetjes Tamara
-
Safari
Doe je altijd hoor Lemuria, ook in twitterLemuria schreef:Haha...ik had het niet eens door. Begin goed in te burgeren in het Brabantse
-
Lemuria
Heb ik het zo vaak over smam?Safari schreef:Doe je altijd hoor Lemuria, ook in twitterLemuria schreef:Haha...ik had het niet eens door. Begin goed in te burgeren in het Brabantse
Vanaf 24 augustus gaan ze beginnen met de buitenkant te renoveren...ook zin in! Alles wordt witgekalkt, nieuwe (metaal-kleur) regenpijpen, kozijnen donkergroen geverfd en MISSCHIEN krijg ik zelfs een ieniemienie voortuintje met hekwerk
- Sulluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
- Aantal honden: 3
Wauw, mooi allemaal! Die wc ook! Leuk dat de buitenkant ook nog gedaan gaat worden, ook daar voor- en na foto's van hoor! 
-
nomo
- Zeer actief
Het is echt heel mooi geworden! Hele verbetering
Wat voor vloer had je nu gelegd? Kan het zo snel niet terugvinden en het lijkt me wel wat voor de wc.
Wat voor vloer had je nu gelegd? Kan het zo snel niet terugvinden en het lijkt me wel wat voor de wc.
-
Lemuria
Flexxfloorsnomo schreef:Het is echt heel mooi geworden! Hele verbetering![]()
@Sulluna: Don't worry, ook daar ga ik natuurlijk voor-en nafoto's van maken
- JML
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Wat heerlijk! Geniet ervan!