Gisteren deed ze wat raar bij het uitlaten, ik dacht dat er wat ontlasting in haar vacht zat dus bij thuis komst ging ik dat weg halen. Dit vond ze niet leuk en was erg aan het piepen. Plots zie ik een dikke bult naast haar anus zitten.
Ik heb haar meteen van tafel gehaald heb mijn jas aan getrokken en naar onze da gelopen. (nog geen 200 m bij ons vandaan) Het was gelukkig spreek uur en ik kon meteen doorlopen.
Eerst temperatuur opnemen: 40.1 best hoog dus.
En dan haar anaalklieren bekijken. Bij die zonder bult gilde ze alles bij elkaar, bij die met bult ging ze alleen maar heel erg kreunen, zo zielig. Zelfs de dierenarts had medelijden met haar.
Nu ligt ze zielig onder de bank, wil niets van mij weten als ze me al ziet gaat ze snel onder de bank liggen. Ze heeft nu een antibiotica kuur en pijnstilling. Het kan naar buiten toe doorbreken omdat ze hem niet kon legen, als dat gebeurt moet ik het met Betadine schoonmaken.
Maandag terug voor controle. Pffff wat is ze zielig
Spikey vindt het ook maar niets hij wil haar steeds beklikken en zo is hij nooit bij haar. Dat ze bij ons woont vindt hij best maar ze moet niet te veel aan zijn kop zeuren. Maar nu zoek juist hij haar steeds op.