Diegene die haar zou vervoeren heeft afgezegd. Is er iemand die (een gedeelte) haar zou kunnen brengen?

Moderator: moderatorteam

Ik werk die maandagnacht (slaapdienst) tot 08.30uur. Daarna moet ik Sam bij de oppas ophalen en uitlaten. Ik zou daarna naar Almere ofzo kunnen rijden, maar heb Sam dan wel bij me. Die kan gewoon wel voorin en dan Shaina achterin?Valerie schreef:Bedankt voor het aanbod Agnes, misschien helpt het ik denk dat voor veel mensen de afstand gewoon iets te ver is.
Hillie jij woont ook in die regio toch? Stel we verder niemand vinden die kan rijden, kan Shaina best een nachtje bij mij logeren als jij haar die dag erop op kunt halen? Ochtend, middag, avond maakt mij niets uit.

Gaat ze dan of moet ze dan in een bench in de auto ofzo?Valerie schreef:Ik vind dat best een optie hoorIk woon zelf dus in Almere Buiten en ik hier is het niet zo druk qua verkeer denk ik.
Ik ben er trouwens bij op Schiphol maandag maar ik heb zelf geen auto (of rijbewijs).

Er komt niet standaard een bench mee begrijp ik?Valerie schreef:Wat jij zelf het veiligst vindt

En ze heeft wel riem en tuig enzo om?Valerie schreef:Nee de vliegtuigkrat moet sowieso ook weer terug maar ik zal dat voor de zekerheid bespreken. Zij heeft gewoon vrij genomen om Shaina op te vangen de eerste tijdze is thuis dus. Ik heb haar net een bericht gestuurd maar nog geen antwoord.

Aah oke! Dan kan je toch met mij terug rijden toch? Net zo makkelijkValerie schreef:Ik vind dat best een optie hoorIk woon zelf dus in Almere Buiten en ik hier is het niet zo druk qua verkeer denk ik.
Ik ben er trouwens bij op Schiphol maandag maar ik heb zelf geen auto (of rijbewijs).

Paisley schreef:Tot morgen Shaina!
Als ze het leuk vind om mee te gaan Shaina ophalen, dan zou ze met openbaar vervoer naar Leeuwarden kunnen komen, dan kan ze meeValerie schreef:Nee de vliegtuigkrat moet sowieso ook weer terug maar ik zal dat voor de zekerheid bespreken. Zij heeft gewoon vrij genomen om Shaina op te vangen de eerste tijdze is thuis dus. Ik heb haar net een bericht gestuurd maar nog geen antwoord.

Ik heb het doorgegeven, bedanktPaisley schreef:Als ze het leuk vind om mee te gaan Shaina ophalen, dan zou ze met openbaar vervoer naar Leeuwarden kunnen komen, dan kan ze meeValerie schreef:Nee de vliegtuigkrat moet sowieso ook weer terug maar ik zal dat voor de zekerheid bespreken. Zij heeft gewoon vrij genomen om Shaina op te vangen de eerste tijdze is thuis dus. Ik heb haar net een bericht gestuurd maar nog geen antwoord.