Regels zijn er voor iedereen , die tijd van verschil van wie wel en wie niet hebben we al gehad .Pepie schreef:Ik vind juist die regels zijn regels mentaliteit eng. In sommige gevallen zijn er inderdaad uitzonderingen zoals deze hond die daar al vijftien jaar lig.bouvierpoedel schreef:En wat heeft dat allemaal te maken dan met het niet of wel aangelijnd liggen.
Wetten en regeltjes zijn er namelijk voor iedereen zonder uitzondering anders krijg je uitzonderingen en de 1 voortrekken op de ander en scheefheid .
Net zo'n gelul van alle marokanen zijn klootzakken , behalve mijn goede collega Mohammed want dat is een toffe peer.Of laten we die joodse meneer maar niet beboeten want die heeft al zo'n kutleven achter de rug.
En vooral dat zielige gezin maar geen huur laten betalen want ze hadden niet voor niets een plantage op zolder of de burgermeester maar dat lapje grond gunnen en even het bestemmingsplan veranderen.
Als je regels insteld zijn ze voor iedereen en geen uitzonderingen . Ongeacht wat ik nu van handhavers vind kun je die mensen ook niet opzadelen met een soort van ongelijkheid te handhaven.
We lopen met zijn allen al te zeiken over de voordeeltjes die sommige krijgen en nu ga je het goedvinden , Vreemd.
Spreek met de eigenaar af dat bij de volgende hond dit niet meer kan maar laat deze gewoon liggen.Ik snap het wel hoor...dan komt de medemens weer zeiken waarom die hond wel en mijn hond niet huilie huilie doen. Soms mag en kan je uitzonderingen maken.
Schaf de hele boel van kleine achterlijke regeltjes maar af heb je veel meer aan .
Van mij mag dat beest daar ook liggen hoor maar je kunt niet iets in stand gaan houden met de 1 wel en de ander niet. Gelijke rechten en plichten voor iedereen.