Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie kent K&K dogs?
Moderator: moderatorteam
- mirjam
- Vaste gebruiker
Wie kent K&K dogs?
Beste mensen,
Wie weet er wat te vertellen over K&K dogs?
Wij hebben zelf een Bull-terrier van K&K dogs, en het is niks dan problemen met Rico (zo heet hij)
Hij is in zijn 1ste levensjaar getroffen door een schimmel (asperchilles lynes genoemd) Dat is een schimmel die overal voorkomt, het zit overal, de schimmel is goed te zien als je je brood te lang in de kast laat liggen...
Hij moest een operatie ondergaan waarbij 2 buisjes in zijn hoofd zijn geplaatst die in verbinding stonden met zijn neus.
Hij moest een maand met een kap op lopen en wij moesten met een anti-schimmel middel (zeer bijtend dus erg pijnlijk) zijn neus doorspoelen door het middel in de buisjes in zijn hoofd te spuiten.
Dit was echt een lijdens weg voor onze Rico, Rico jankt nooit (meeste Bull-terriers niet), maar toen heeft hij de hele boel bijelkaar gejankt.
Mijn vriend en ik hebben wat zitten huilen met ze'n tweeen.
Een jaar later kreeg hij het weer!!
Weer de operatie laten doen, nu moest het zlefs nog langer.
Na de hele lijdensweg opnieuw te hebben doorstaan leek het weer weg te zijn.
Maar een halfjaar later leek het errop dat hij het weer had.
De operatie weer doen vond ik geen goed plan, mijn vriend wilde het wel.
Maar ik vond dat we dat Rico niet weer aan konden doen.
Dus we hebben pilletjes besteld, ook een anti-schimmel middel.
Het was 30% kans dat de schimmel over zou gaan met de pilletjes, en de stripjes waren €100 per stuk (1 strip per week) en we moesten hte 4 maanden volhouden.
We zullen alles betalen hoor voor onze Rico, maar even om aan te geven wat je aan kosten kan hebben als je een hond bij K&K dogs aanschaft.
De pillen zijn behoorlijk aangeslagen, alleen krijgt hij het nu wel vaker, en dan doen we de kuur weer.
Voorderest is Rico overbouwt, zijn testikels zijn niet ingedaald, zijn spiervorming is nooit op gang gekomen,er zit een knik in zijn staart en hij heeft een rechte kop inplaats van bol.
Al deze dingen die ik opnoem is natuurlijk ook onze eigen schuld, deze dingen hadden we al moeten zien toen Rico een pup was.
Helaas zijn we getrapt in de gladde praatjes van de ''fokker''.
Ik heb meer verhalen gehoort over dit soort gevallen van K&K dogs, pups die slecht gebouwt zijn, pups die erstig ziek worden en zelfs pups die sterven.
De fokker ontkent al deze gebreken en neemt ook nooit of te nimmer de pups terug.
En nu komt er iets heel heftigs, ik heb dit ook gelezen op internet dus ik weet niet of het waar is..
K&K dogs zouden hun pups voor een heel zacht prijsje kopen in oostbloklanden, en de pups (soms al met 4 weken) over laten vliegen naar Nederland.
De stambomen worden vervalst of hergebruikt, ze nemen gewoon een stamboom van een overleden hond of pup.
Het zal wel de knik in Rico zijn staart verklaren.
Wie weet hier ook iets van?
Ik zou graag wat foto's plaatsen van Rico maar ik weet niet hoe.
De avatar is ook van Rico.
Wie weet er wat te vertellen over K&K dogs?
Wij hebben zelf een Bull-terrier van K&K dogs, en het is niks dan problemen met Rico (zo heet hij)
Hij is in zijn 1ste levensjaar getroffen door een schimmel (asperchilles lynes genoemd) Dat is een schimmel die overal voorkomt, het zit overal, de schimmel is goed te zien als je je brood te lang in de kast laat liggen...
Hij moest een operatie ondergaan waarbij 2 buisjes in zijn hoofd zijn geplaatst die in verbinding stonden met zijn neus.
Hij moest een maand met een kap op lopen en wij moesten met een anti-schimmel middel (zeer bijtend dus erg pijnlijk) zijn neus doorspoelen door het middel in de buisjes in zijn hoofd te spuiten.
Dit was echt een lijdens weg voor onze Rico, Rico jankt nooit (meeste Bull-terriers niet), maar toen heeft hij de hele boel bijelkaar gejankt.
Mijn vriend en ik hebben wat zitten huilen met ze'n tweeen.
Een jaar later kreeg hij het weer!!
Weer de operatie laten doen, nu moest het zlefs nog langer.
Na de hele lijdensweg opnieuw te hebben doorstaan leek het weer weg te zijn.
Maar een halfjaar later leek het errop dat hij het weer had.
De operatie weer doen vond ik geen goed plan, mijn vriend wilde het wel.
Maar ik vond dat we dat Rico niet weer aan konden doen.
Dus we hebben pilletjes besteld, ook een anti-schimmel middel.
Het was 30% kans dat de schimmel over zou gaan met de pilletjes, en de stripjes waren €100 per stuk (1 strip per week) en we moesten hte 4 maanden volhouden.
We zullen alles betalen hoor voor onze Rico, maar even om aan te geven wat je aan kosten kan hebben als je een hond bij K&K dogs aanschaft.
De pillen zijn behoorlijk aangeslagen, alleen krijgt hij het nu wel vaker, en dan doen we de kuur weer.
Voorderest is Rico overbouwt, zijn testikels zijn niet ingedaald, zijn spiervorming is nooit op gang gekomen,er zit een knik in zijn staart en hij heeft een rechte kop inplaats van bol.
Al deze dingen die ik opnoem is natuurlijk ook onze eigen schuld, deze dingen hadden we al moeten zien toen Rico een pup was.
Helaas zijn we getrapt in de gladde praatjes van de ''fokker''.
Ik heb meer verhalen gehoort over dit soort gevallen van K&K dogs, pups die slecht gebouwt zijn, pups die erstig ziek worden en zelfs pups die sterven.
De fokker ontkent al deze gebreken en neemt ook nooit of te nimmer de pups terug.
En nu komt er iets heel heftigs, ik heb dit ook gelezen op internet dus ik weet niet of het waar is..
K&K dogs zouden hun pups voor een heel zacht prijsje kopen in oostbloklanden, en de pups (soms al met 4 weken) over laten vliegen naar Nederland.
De stambomen worden vervalst of hergebruikt, ze nemen gewoon een stamboom van een overleden hond of pup.
Het zal wel de knik in Rico zijn staart verklaren.
Wie weet hier ook iets van?
Ik zou graag wat foto's plaatsen van Rico maar ik weet niet hoe.
De avatar is ook van Rico.
-
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik denk dat het verhaal dat K&K honden elders opkoopt wel klopt hoor (helaas...
). Ik heb veel vaker gehoord dat puppie-fabrieken, broodfokkers en louche dierenwinkels hele nesten uit het Oostblok halen. Lekker goedkoop joh!
En dan maar flink verdienen...
Helaas zijn er nog altijd veel te veel mensen die met dit soort malafide hondenhandelaren in zee gaan, met alle verdrietige gevolgen vandien.
Je zou je ervaringen met je hond en het bedrijf K&K kunnen melden aan de dierenbescherming. Die zijn al een poosje bezig om de malafide hondenhandel in kaart te brengen.
Er is vast wel iemand op dit forum die je de juiste webpagina of link kan geven.
Maar ik begrijp trouwens uit je verhaal dat jullie 2 honden hebben? Die Maltezer die je in je voorstelmail al hebt genoemd ivm een dekking door een JR, en dan deze Bullterrier toch?
Ik zou echt als ik jou was en ooit nog eens een hond zou willen, naar een goede rasfokker gaan, of een leuke hond uit een asiel nemen, en zeker niet meer bij een handelaar als K & K terecht komen!

Helaas zijn er nog altijd veel te veel mensen die met dit soort malafide hondenhandelaren in zee gaan, met alle verdrietige gevolgen vandien.
Je zou je ervaringen met je hond en het bedrijf K&K kunnen melden aan de dierenbescherming. Die zijn al een poosje bezig om de malafide hondenhandel in kaart te brengen.
Er is vast wel iemand op dit forum die je de juiste webpagina of link kan geven.
Maar ik begrijp trouwens uit je verhaal dat jullie 2 honden hebben? Die Maltezer die je in je voorstelmail al hebt genoemd ivm een dekking door een JR, en dan deze Bullterrier toch?
Ik zou echt als ik jou was en ooit nog eens een hond zou willen, naar een goede rasfokker gaan, of een leuke hond uit een asiel nemen, en zeker niet meer bij een handelaar als K & K terecht komen!
- mirjam
- Vaste gebruiker
Mijn vriend komt net met wel een goed idee, we kunnen mailtjes sturen naar deze K&K dogs en net alsof doen we geintereseerd zijn in een pup.
We vragen dan of de ouders ook aanwezig zijn.
Zo niet dan is het zo goed als zeker dat de ouders nog in een oostblokland zitten.
Deze mailtjes kunnen we naar de dierenbescherming sturen.
We vragen dan of de ouders ook aanwezig zijn.
Zo niet dan is het zo goed als zeker dat de ouders nog in een oostblokland zitten.
Deze mailtjes kunnen we naar de dierenbescherming sturen.
- mirjam
- Vaste gebruiker
-
- Actief
Ik denk niet dat de dierenbescherming hier echt iets aan kan doen.
Het enige dat je tegen broodfokkers kunt doen is hier geen pup kopen.
Ik ken helaas ook een heleboel mensen via internet die hondjes bij K&K dogs gekocht hebben.
99% van deze hondjes zijn ziek of ziek geweest en dan geen kleine dingetjes
K&K Dogs is een van de meest verschrikkelijke broodfokkers die ik ken.
Het enige dat je tegen broodfokkers kunt doen is hier geen pup kopen.
Ik ken helaas ook een heleboel mensen via internet die hondjes bij K&K dogs gekocht hebben.
99% van deze hondjes zijn ziek of ziek geweest en dan geen kleine dingetjes

K&K Dogs is een van de meest verschrikkelijke broodfokkers die ik ken.
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
http://www.zinloosgewelddieren.nl/dossi ... rieken.php
http://www.zinloosgewelddieren.nl/dossi ... elaren.php#
http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=11709
http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=11295
k&k dogs is berucht
http://www.zinloosgewelddieren.nl/dossi ... elaren.php#
http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=11709
http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=11295
k&k dogs is berucht

Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
Mensen hier uit de buurt hebben daar een Bulldog vandaan. Na 9 maanden in moeten laten slapen vanwege zware artrose, het arme beestje kon niet meer lopen van de pijn. Zijn ze weer naar K&Kdogs gereden heb daar een nieuwe pup uit een nest gerukt. Die bleek later weer geen ballen te hebben.
We hebben ze nog zo gewaarschuwd daar geen Bulldog te kopen. Die mensen hebben geld genoeg voor een Bulldog bij een goede fokker. Hij is namelijk een bekende voetballer waarvan ik de naam niet zal noemen...
Maar zij had geen geduld om op een nest van een fokker te wachten. K&Kdogs heeft namelijk altijd pups...nou dat zegt al genoeg...

We hebben ze nog zo gewaarschuwd daar geen Bulldog te kopen. Die mensen hebben geld genoeg voor een Bulldog bij een goede fokker. Hij is namelijk een bekende voetballer waarvan ik de naam niet zal noemen...

Groetjes van Charlotte

- mirjam
- Vaste gebruiker
Het is een gewone groothandelaar in honden. Maar nog wel allemaal langs de randjes van de wet af. Echter de stambomen die zij geven, zijn hele leuke gekleurde word documentjes. En garantie tot de deur.
Het enigste dat hier helpt is voorlichting voorlichting en nog eens voorlichting en ook niet daar hondjes kopen want het is zo zielig, dat maakt hun niets uit, verkocht is verkocht. Dus daar gewoonweg NIET kopen. En bij geen een andere fokker waar je het niet vertrouwt.
Het enigste dat hier helpt is voorlichting voorlichting en nog eens voorlichting en ook niet daar hondjes kopen want het is zo zielig, dat maakt hun niets uit, verkocht is verkocht. Dus daar gewoonweg NIET kopen. En bij geen een andere fokker waar je het niet vertrouwt.
- Loesje
- Actief
K&K dogs is inderdaad een grote puppyfabriek. een paar jaar geleden is er ook actie ondernomen tegen deze broodfokker maar ze gaan gewoon door. luca komt daar ook vandaan. zijn eerste baasjes hebben hem daar gehaald. ik ben heel erg blij dat tot op de dag van vandaag luca gewoon gezond is en hij heeft nooit iets vervelends gehad.
Zolang mensen daar honden blijven kopen zullen ze ook gewoon verder gaan.
ik hoop voor jullie dat Rico snel opknapt. Het moet vreselijk zijn je hondje zo te zien.
Zolang mensen daar honden blijven kopen zullen ze ook gewoon verder gaan.
ik hoop voor jullie dat Rico snel opknapt. Het moet vreselijk zijn je hondje zo te zien.
Luca
14.04.99 - 03.08.06
14.04.99 - 03.08.06
- *Silvia*
- Zeer actief
mijn bullterrier balou komt ook van k en k dogs
zij is gezond en nooit problemen mee gehad.
ik heb nog steeds contact met hun en ook nooit problemen met hun gehad.
en ja dat het een broodfokker is spreek ik niet goed , je weet van te voren waar je aan begint zo heb ik gedacht toen ik balou daar weg haalde.
groetjes sil en balou
en ja dat het een broodfokker is spreek ik niet goed , je weet van te voren waar je aan begint zo heb ik gedacht toen ik balou daar weg haalde.
groetjes sil en balou
- sophie
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Je bent helaas 1 van de vele die het erg slecht hebben getroffen.Bij engelse bulldoggen staan er ook ellendige verhalen over.
Wat ik uit alle verhalen wel heb begrepen toen we gingen informeren,ja ook bij hun voor een engelse bulldog gaat het veels te vaak fout. Liever meer betalen op een goed gezond hondje dan achteraf een hele hoop ellende voor de hond.
Sterkte ermee.
gr Lilian
Wat ik uit alle verhalen wel heb begrepen toen we gingen informeren,ja ook bij hun voor een engelse bulldog gaat het veels te vaak fout. Liever meer betalen op een goed gezond hondje dan achteraf een hele hoop ellende voor de hond.
Sterkte ermee.
gr Lilian
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Zoals iedereen hier al schrijft, K&K dogs is inderdaad een beruchte puppy handelaar.
Je kunt je verhaal sturen naar o.a. de dierenombudsman http://www.ombudsmandieren.nl/ zij doen er wat mee. Alle klachten worden door hun geregistreerd. Er zijn als ik het goed heb al twee van dit soort bedrijven gesloten.
Voor degenen die nog niet overtuigt zijn er staan genoeg schreinende verhalen en waarschuwingen op http://www.hondenrecht.nl
Ik vind het kortweg asociaal als iemand willens en wetens nog een hond van wat voor ras ook koopt bij een bedrijf als K&K dogs. Je houdt zo deze handel in stand.
Ik kan er ook niet bij dat mensen nog steeds niet van dit soort praktijken weten, met alle media aandacht e.d. moet je met een beetje interesse voor honden dit toch snel genoeg ergens lezen of zien. Maarja, je van te voren verdiepen in een ras en in een fokker is voor sommige mensen een raar idee.
Ik sprak laatst ook iemand die zijn Bullterrier bij K&K kocht. Reden: ik moest zo lang wachten bij een fokker. Als je echt om een ras geeft heb je dat er voor over, en ga je zeker niet bij zo'n handelaar kopen! En ja, de centen moet je er ook maar voor over hebben, sparen voor een hond is heel normaal vind ik. Je hebt tijd zat als je niet meteen morgen een hond wilt.
Je kunt je verhaal sturen naar o.a. de dierenombudsman http://www.ombudsmandieren.nl/ zij doen er wat mee. Alle klachten worden door hun geregistreerd. Er zijn als ik het goed heb al twee van dit soort bedrijven gesloten.
Voor degenen die nog niet overtuigt zijn er staan genoeg schreinende verhalen en waarschuwingen op http://www.hondenrecht.nl
Ik vind het kortweg asociaal als iemand willens en wetens nog een hond van wat voor ras ook koopt bij een bedrijf als K&K dogs. Je houdt zo deze handel in stand.
Ik kan er ook niet bij dat mensen nog steeds niet van dit soort praktijken weten, met alle media aandacht e.d. moet je met een beetje interesse voor honden dit toch snel genoeg ergens lezen of zien. Maarja, je van te voren verdiepen in een ras en in een fokker is voor sommige mensen een raar idee.
Ik sprak laatst ook iemand die zijn Bullterrier bij K&K kocht. Reden: ik moest zo lang wachten bij een fokker. Als je echt om een ras geeft heb je dat er voor over, en ga je zeker niet bij zo'n handelaar kopen! En ja, de centen moet je er ook maar voor over hebben, sparen voor een hond is heel normaal vind ik. Je hebt tijd zat als je niet meteen morgen een hond wilt.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi Sil,baloutjuh schreef:mijn bullterrier balou komt ook van k en k dogs
groetjes sil en balou
Mag ik vragen waarom je dan toch zo bewust daar een pup hebt gekocht?
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- *Silvia*
- Zeer actief
kijk ik praat over 7 jaar terug toen zaten ze daar net in lathum en was het heel anders en werd het heel anders aan gepakt.
er zaten toen helemaal niet zoveel rassen als nu.
ik weet ook dat mensen die twee rassen "fokken" soms ook louche kunnen zijn.
ik ben ook helemaal niet in stallen/hokken geweest daar ik ben daar in de huiskamer van die mensen geweest toen ik voor balou kwam.
het scheelde toen ook dat er maar drie pups liepen.
ik heb geen stamboom bij balou dus over papieren werd niet gepraat(dat boeide me toen ook niet)
het ging mij ook niet dat ik snel een hond wou want ik heb diverse weken met deze mensen contact gehad dus daar lag het bij mij niet aan.
ik stond bij diverse fokkers op een lijst maar werd elke keer eruit gehaald dat er geen pup voor mij bij was en dat heb ik twee jaar aangekeken dus toen ben ik pas gaan zoeken naar andere mogelijkheden.
dus vandaar dat ik bij hun balou heb gekocht.
ik ben ook totaal toen niet afgescheept met verkooppraatjes en heb me geen pup in me maag laten splitsen zoals ze dat nu doen zoals ik hier uit de verhalen hoor.
dus vandaar dat ik daar toen een pup vandaan heb gekocht.
er zaten toen helemaal niet zoveel rassen als nu.
ik weet ook dat mensen die twee rassen "fokken" soms ook louche kunnen zijn.
ik ben ook helemaal niet in stallen/hokken geweest daar ik ben daar in de huiskamer van die mensen geweest toen ik voor balou kwam.
het scheelde toen ook dat er maar drie pups liepen.
ik heb geen stamboom bij balou dus over papieren werd niet gepraat(dat boeide me toen ook niet)
het ging mij ook niet dat ik snel een hond wou want ik heb diverse weken met deze mensen contact gehad dus daar lag het bij mij niet aan.
ik stond bij diverse fokkers op een lijst maar werd elke keer eruit gehaald dat er geen pup voor mij bij was en dat heb ik twee jaar aangekeken dus toen ben ik pas gaan zoeken naar andere mogelijkheden.
dus vandaar dat ik bij hun balou heb gekocht.
ik ben ook totaal toen niet afgescheept met verkooppraatjes en heb me geen pup in me maag laten splitsen zoals ze dat nu doen zoals ik hier uit de verhalen hoor.
dus vandaar dat ik daar toen een pup vandaan heb gekocht.
-
- Zeer actief
er lopen hier bij mij 2 reuen rond die bij k&k dogs vandaan komen - zijn beiden niet te vertrouwen. overigens wel vreselijk mooie bullterriers om te zien..
dan het verhaal uit schiedam...een prachtig brindle reutje dat vanwege zijn (wan) gedrag het 1ste levensjaar niet heeft mogen meemaken.
sneu, want de dieren op zich kunnen er geen reet aan doen, die worden ook "maar" geboren.
dan het verhaal uit schiedam...een prachtig brindle reutje dat vanwege zijn (wan) gedrag het 1ste levensjaar niet heeft mogen meemaken.
sneu, want de dieren op zich kunnen er geen reet aan doen, die worden ook "maar" geboren.