Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
"ONTSTOKEN" SNUIT (schrik niet van de foto!)
Moderator: moderatorteam
- dogluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De Duitse Dog
Wroet Rambo erg met zijn neus in de aarde?
We hebben vroeger op de Flair site ook eens een dog geweest die zoiets heeft gehad hoorde ik vanavond,bij die kwam het doordat hij met zijn snuit erg door de aarde had gewoeld waar iets in zat.
We hebben vroeger op de Flair site ook eens een dog geweest die zoiets heeft gehad hoorde ik vanavond,bij die kwam het doordat hij met zijn snuit erg door de aarde had gewoeld waar iets in zat.

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
- rambogina
- Vaste gebruiker
Hoi, dat is toevallig dat jij daar mee komt , ik zit de hele tijd al te bedenken wie dat ook alweer was, het waren mensen die volgens mij net waren verhuisd en die dog was in de tuin bezig geweest, ik meende dat het daar om een bereklauw ging, of zit ik verkeerd. Weet jij nog wie het was dan?????dogluna schreef:Wroet Rambo erg met zijn neus in de aarde?
Wat Rambo betreft die graaft niet met zijn neus, hij graaft alleen regelmatig in zijn deken omdat zijn neus jeukt, ik kan de zalf die ik heb gekregen er alleen opsmeren voordat ik ga wandelen als ik dat niet doe veegt hij zo de zalf er weer af aan zijn deken

Zoals ik al zei lijkt het wat beter te gaan er zijn in ieder geval geen plekken bij gekomen en dat is al heel wat. Ik ga er dus vanuit dat deze medicijnen aangeslagen zijn alhoewel ik dat best snel vind had pas verbetering verwacht als de pillen half op waren ofzo.........
GROETJES SYLVIA EN HUMMER
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
- Aantal honden: 1
En zo heb ik eens een Allergische reactie gezien van een Mastino...Rataplan schreef:Nee ik heb wel eens een allergische reactie op een plastic etensbak gezien.
Zag er wel een beetje zo uit.Maar ik ben geen dierenarts hoor
![]()
Ik hoop dat het snel over is.
Maar dan door stalen voerbakken...
Volgens de fokker kwam het vaker voor bij Mastino's
Maar het ziet er idd niet lekker uit...
Ik las dat het al ietsje beter ging...
Gelukkig maar...kan me heel goed voorstellen dat het een pokke gevoel is...

- dogluna
- Zeer actief
We weten niet echt meer wat dat was,ik had het er gisteren met GK over en die stond nog iets bij van die andere dog,en wist de oorzaak nog.rambogina schreef:Hoi, dat is toevallig dat jij daar mee komt , ik zit de hele tijd al te bedenken wie dat ook alweer was, het waren mensen die volgens mij net waren verhuisd en die dog was in de tuin bezig geweest, ik meende dat het daar om een bereklauw ging, of zit ik verkeerd. Weet jij nog wie het was dan?????dogluna schreef:Wroet Rambo erg met zijn neus in de aarde?
Wat Rambo betreft die graaft niet met zijn neus, hij graaft alleen regelmatig in zijn deken omdat zijn neus jeukt, ik kan de zalf die ik heb gekregen er alleen opsmeren voordat ik ga wandelen als ik dat niet doe veegt hij zo de zalf er weer af aan zijn deken![]()
Zoals ik al zei lijkt het wat beter te gaan er zijn in ieder geval geen plekken bij gekomen en dat is al heel wat. Ik ga er dus vanuit dat deze medicijnen aangeslagen zijn alhoewel ik dat best snel vind had pas verbetering verwacht als de pillen half op waren ofzo.........
Maar het gaat gelukkig beter met Rambo,dat is het voornaamste.
Geef hem maar voorzichtig een mega knuffel van ons

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Jee, Syl! Dat ziet er inderdaad niet fijn uit voor Rambo. Arm dier.
Ook ik heb zo'n reactie nog nooit eerder gezien.
Ik weet ook niet meer wie diegene op de site van Flair destijds was.... Ik kan je dus niet echt verder helpen.
Sterkte met Rambo!

Ik weet ook niet meer wie diegene op de site van Flair destijds was.... Ik kan je dus niet echt verder helpen.
Sterkte met Rambo!
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- rambogina
- Vaste gebruiker
Rambo's neus ziet er inmiddels een stuk beter uit, het is aan het opdrogen en de plek is al kleiner, omdat hij met zijn neus overal langs gaat zal het waarschijnlijk wel even duren voordat het helemaal genezen is maar goed ben al blij dat er vooruitgang in zit.
Vrijdag moet ik langs de dierenarts om het te laten zien, dan is zijn kuur op, ben benieuwd.
:
Vrijdag moet ik langs de dierenarts om het te laten zien, dan is zijn kuur op, ben benieuwd.

GROETJES SYLVIA EN HUMMER
- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- dogluna
- Zeer actief