Max is inmiddels al 4 dagen bij de oppas geweest en hij vindt het fantastisch!
Zij zijn helemaal gek op Max en Max op hen.
Ze wonen midden in het centrum boven een studentenhuis en Max vindt alle aandacht fantastisch.
Als ze door het centrum met hem lopen heeft hij veel bekijks en wil iedereen even aaien en ook de studenten op de eerste verdieping gaan regelmatig even kroelen met Max. Max weet inmiddels precies achter welke deuren leuke studenten wonen haha.
De monteur die daar was geweest lag binnen een kwartier op z'n knieën te knuffelen met Max zeiden ze haha.
Ze gaan minstens 2x per dag een flinke wandeling met hem maken en binnenshuis krijgt hij de hele dag knuffels. Maar ook even alleen zijn daar vindt hij geen probleem.
Wat wel heel bijzonder is is dat hij daar ook gewoon een paar uur gaat slapen als hij moe is. Dat vond ik echt super om te horen omdat Max nooit ergens 'vreemds' slaapt en hij dus super op z'n gemak is daar
Als ik binnenkom om hem te halen zie ik een hond die blij is om me te zien maar heerlijk moe en voldaan is
Ik ben zo blij voor hem! En ook supertrots dat hij zich zo goed gedraagt.
Ons allemansvriendje
Bo vindt het ook geen probleem zonder Max thuis te blijven. Ze vindt het volgens mij soms best even lekker om zonder hem te zijn.