Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De grootste Pitbull?
Moderator: moderatorteam
- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
Re: De grootste Pitbull?
's Werelds grootste pitbull - 's Werelds grootste dalmatier
Hulk is net zo veel pitbull, als dat deze Deense dog dalmatier is.
Het delen van de fotos en videos van Hulk waar beweert wordt dat hij pitbull is,(American Pitbull Terriër) (delen op social media gok ik? Staat er niet echt, maar lijkt wel bedoeld te worden.) is gelijk aan HET STEUNEN VAN ONVERANTWOORDELIJK GEFOK. Zijn fokkers verkopen de pups voor duizenden dollars, en zij -? Hebben voordeel bij de publiciteit?- en de dollars die het ze oplevert.
HELP ONS OM DIT SOORT SLECHTE FOKKERS TE STOPPEN.
Wilt u informatie over wat een pitbull is? Klik dan op de link hieronder.
Het delen van de fotos en videos van Hulk waar beweert wordt dat hij pitbull is,(American Pitbull Terriër) (delen op social media gok ik? Staat er niet echt, maar lijkt wel bedoeld te worden.) is gelijk aan HET STEUNEN VAN ONVERANTWOORDELIJK GEFOK. Zijn fokkers verkopen de pups voor duizenden dollars, en zij -? Hebben voordeel bij de publiciteit?- en de dollars die het ze oplevert.

- deugenietje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler en witte dwerg schnauzer
Habibi schreef:'s Werelds grootste pitbull - 's Werelds grootste dalmatier
Dank je wel.
Super actie.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Help ons deze fokkers te stoppen? Tja, wie vraagt dat? De fokker van de " echte " pitbull? Daar ben ik dan weer altijd een beetje allergisch voor.
Waarom mogen deze honden niet gefokt worden en van wie? En vooral om welke reden?
Want ik vind dat als mensen deze honden kopen, mensen blij met deze honden zijn en deze honden niemand wat aan doen er geen reden is om te stoppen met het fokken van deze dieren. Ik zie er zelf weinig kwaad in aangezien ik begrepen heb dat die XXL pitbull in elk geval een stuk minder game zijn en dus veel minder snel op andere dieren klappen. En ze zijn natuurlijk veel slomer. Dus ik zie ze ook geen hekwerk nemen en een buurthond kapot bijten zoals een echte pitbull dat waarschijnlijk wel makkelijk zal doen.
Dus het stoppen van deze fokkers? Voor wie en waarom?
Als je deze website een beetje doorpluist zie je eigenlijk vrijwel meteen dat deze honden niet hondagressief zijn in die mate dat het extreem is. Je ziet reuen samen in kennels. Je ziet groepjes van deze honden die rustig onder elkaar ergens getraind worden. Ik zie geen enkele foto met dieragressie op de site. Geen enkele foto van honden die tegenover elkaar staan te brullen. En ik zie heel veel foto's van honden op de bank, in auto's, bij gezinnen en zoals het hoort als huishonden. Dat staat mij een stuk minder tegen dan de honden die alleen voor geld gefokt worden. Dan zie je nl niks van de ouders.
Ook denk ik dat de gemiddelde maf die zo'n hond koopt hem niet koopt om hem vervolgens te verwaarlozen. Of weg te sperren uit het zicht. Dus of de pupkopers meteen ook fout zijn is maar de vraag.
Waarom mogen deze honden niet gefokt worden en van wie? En vooral om welke reden?
Want ik vind dat als mensen deze honden kopen, mensen blij met deze honden zijn en deze honden niemand wat aan doen er geen reden is om te stoppen met het fokken van deze dieren. Ik zie er zelf weinig kwaad in aangezien ik begrepen heb dat die XXL pitbull in elk geval een stuk minder game zijn en dus veel minder snel op andere dieren klappen. En ze zijn natuurlijk veel slomer. Dus ik zie ze ook geen hekwerk nemen en een buurthond kapot bijten zoals een echte pitbull dat waarschijnlijk wel makkelijk zal doen.
Als je deze website een beetje doorpluist zie je eigenlijk vrijwel meteen dat deze honden niet hondagressief zijn in die mate dat het extreem is. Je ziet reuen samen in kennels. Je ziet groepjes van deze honden die rustig onder elkaar ergens getraind worden. Ik zie geen enkele foto met dieragressie op de site. Geen enkele foto van honden die tegenover elkaar staan te brullen. En ik zie heel veel foto's van honden op de bank, in auto's, bij gezinnen en zoals het hoort als huishonden. Dat staat mij een stuk minder tegen dan de honden die alleen voor geld gefokt worden. Dan zie je nl niks van de ouders.
Ook denk ik dat de gemiddelde maf die zo'n hond koopt hem niet koopt om hem vervolgens te verwaarlozen. Of weg te sperren uit het zicht. Dus of de pupkopers meteen ook fout zijn is maar de vraag.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Help ons deze fokkers te stoppen? Tja, wie vraagt dat? De fokker van de " echte " pitbull? Daar ben ik dan weer altijd een beetje allergisch voor.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Wat een zelfkennis met je dor herfstblad.Nanna schreef:RosaMarjoleine schreef: De gemiddelde bordeaux of Rosa houd je ook niet als ie ergens heen wil en de gemiddelde DH ook niet. Zeker die schrielkip van de foto niet.![]()
En ik heb ooit met een Ierse Wolfshondreu gelopen en die meende een plas te moeten doen in het plantsoen en ging dus verheugd en in gestrekte draf daarheen en ik fladderde er als een dor herfstblad achteraan![]()
Maar goed, Ieren hebben niet zo de neiging om op andere honden af te vliegen om ze kapot te bijten dus daar valt nog wel mee te leven.

Wat je zegt ben je zelfffff 

- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
- Aantal honden: 1
http://www.darkdynastyk9s.com/Breedings.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Het stoppen van deze fokkers kan zijn omdat ze meer dan 1 nest per jaar per teef fokken.
Fessa heeft 16/2/2015 pups gekregen, staat voor 7/2015 op de deklijst en voor 02/2016. Ze is van mei 2013, dus anderhalf jaar oud.
Het stoppen van deze fokkers kan zijn omdat ze meer dan 1 nest per jaar per teef fokken.
Fessa heeft 16/2/2015 pups gekregen, staat voor 7/2015 op de deklijst en voor 02/2016. Ze is van mei 2013, dus anderhalf jaar oud.
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Bij veel rassen zie je deze extremen.
Deze hond is idd te dik, maar hem vind ik een minder gedrocht dan de monsterlijke Duitse herders uit China (ook te vinden in deze rubriek)....
Ook sommige Oudduitse herderfokkers fokken alleen maar met grof gebouwde (en hogere schoften dan de Duitse herder) honden. Ziet er hartstikke mooi uit natuurlijk, alleen lijkt het me absoluut niet bevorderlijk voor de gezondheid van het 'ras'.

Deze hond is idd te dik, maar hem vind ik een minder gedrocht dan de monsterlijke Duitse herders uit China (ook te vinden in deze rubriek)....
Ook sommige Oudduitse herderfokkers fokken alleen maar met grof gebouwde (en hogere schoften dan de Duitse herder) honden. Ziet er hartstikke mooi uit natuurlijk, alleen lijkt het me absoluut niet bevorderlijk voor de gezondheid van het 'ras'.

http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
- shinobi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 x Tosa Inu en APBT
- Aantal honden: 3
Dit is een Tosa, het is geen Tosa/Pitbull mix.laeken schreef:Ik heb er nog eens over nagedacht en ik snap wel dat mensen dit gaaf vinden. Wat is hier nu eigenlijk erger aan dan aan een Engelse Bassethound? Of een bloedhond? Of een mastiff? Of een mastino? Of een bordeauxdog? Want laten we wel eerlijk blijven. We vergelijken deze hond nu met de meest sportieve honden die er bestaan. Pitbulls. Natuurlijk is dit dan een gedrocht. Maar vergelijk hem eens met een bully ambull?
Dus al met al vind ik deze honden niet zo mismaakt. Mijn smaak is het niet en ik zou me er nooit mee op straat vertonen. Maar als ik moest kiezen tussen een bordeauxdog of mastino of deze hond. Nou, eerlijk gezegd nam ik deze. Even wat gewicht eraf en het is best een leuke kleine molosser.
En dat mensen het fokken snap ik ook nog wel. Het schrikt wel af en het beest zal waarschijnlijk poeslief zijn.
Wat ik zelf eng vind zijn die pitbull miksen zoals deze, met Tosa bv. Super super super mooie hond.Kan niet anders zeggen. Maar ik denk vele malen ingewikkelder als deze hond in dit topic. Dat is waarschijnlijk best een hele lieve sukkel.
Deze daarentegen wil ik echt niet tegen komen als ik met een hond rondloop.
En zolang de eigenaar van deze hond zijn hond netjes aangelijnd houd en jij jouw hond ook lijkt me dat er geen probleem is.
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Contacteer:

Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Contacteer:
Het is ook geen wonder dat deze hond veel te zwaar is. Heb je gezien hoeveel hij te eten krijgt? 

- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Contacteer:
- lucie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
- Aantal honden: 5
Habibi schreef:Pfft, das toch geen pitbull meer?
Hoe zwaar is dat geval?
Wat ik dan wel weer apart vind, is dat blindengeleide-beugeltje op zijn rug.
Rood witte stok erbij, en ik wed dat auto's dan wel het fatsoen hebben om te stoppen....

Ik las 't vandaag jawolvster schreef:http://nu.nl/opmerkelijk/4095318/nest-p ... waard.html
Ze verdienen goed aan hem....

Bwahaha, kijk dat verschil in puppies. ALS ik al zoveel geld zou neerleggen voor een pup, zou ik een DNA-test eisen. Lijkt me dat het een aangevuld nest is

Met heel rare puppies. En een blije familie die allemaal een shirt heeft laten bedrukken. Tja.Nanna schreef:Hij zit wel lief op zijn picknickkleedje![]()
Wat jammer dat het zo' n vetgemest varken is. Ik zie nog steeds het bijzondere ervan niet; een paar gewone oren eraan en het is een donker uitgevallen Bordeaux dog ......
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
wat heeft die man nou in zijn handen?
lijkt wel een varkentje 

Een pup die met z'n snuitje net over z'n wijsvinger heenhangtsbientje schreef:wat heeft die man nou in zijn handen?lijkt wel een varkentje

Ik snap het niet. Hij heeft de grootste Pitbull. Met 6 pups daarvan. Hij heeft die 6 op die foto uitgestald en houdt er 3 grótere pups bij

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Kan dat beest nog lopen ?

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Het kan sjaggelen (sjokken & waggelen)
https://www.youtube.com/watch?v=jehk1qoewGg
https://www.youtube.com/watch?v=jehk1qoewGg
- Ingding
- Zeer actief
Ach ja, het is wat de gek er voor geeft he.
- Marco88
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever
-
- Zeer actief
nee, die gaat vroegtijdig hemelen gok ik, ij is veel te zwaar dat kost zijn gewrichten 

- johan1969
- Zeer actief
- Contacteer:
lijkt me eerder bordeaux dog x mastino met n scheutje american bulldog en veel inteelt !
zielig !
een echte pitbull weegt niet meer dan 30 kilo
ik vraag me af hoe men in n paar generaties van 30 (of 20) kilo naar 75 kilo kan gaan enkel door selectie en niet door t inkruisen van doggen !
dat kan gewoon niet ! daar bestaan ook geen foto's of bewijzen van.
goed gek om zoveel geld neer te tellen voor n mix !
zielig !
een echte pitbull weegt niet meer dan 30 kilo
ik vraag me af hoe men in n paar generaties van 30 (of 20) kilo naar 75 kilo kan gaan enkel door selectie en niet door t inkruisen van doggen !
dat kan gewoon niet ! daar bestaan ook geen foto's of bewijzen van.
goed gek om zoveel geld neer te tellen voor n mix !
https://www.flickr.com/photos/23084668@N07/albums
- dagmar88
- Zeer actief
johan1969 schreef: goed gek om zoveel geld neer te tellen voor n mix !
Eigenaren hebben een nest van hem liggen dat een half miljoen oplevert.
Lijkt me geen slechte investering

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
hoeveel! mijn god zegdagmar88 schreef:johan1969 schreef: goed gek om zoveel geld neer te tellen voor n mix !

Ik geloof dat ze iets van $ 22.000 per pup vragen.......sbientje schreef:hoeveel! mijn god zegdagmar88 schreef:johan1969 schreef: goed gek om zoveel geld neer te tellen voor n mix !
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Je kunt wel vragen maar of ze dit bedrag ook echt per pup gaan krijgen moeten ze maar afwachten
- dagmar88
- Zeer actief
Pino01 schreef:Je kunt wel vragen maar of ze dit bedrag ook echt per pup gaan krijgen moeten ze maar afwachten
Naar eigen zeggen waren ze voor hun geboorte al verkocht.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Voor alles is een doelgroep blijkt wel, of je nu 100 voor een zielg mishandeld pupje of 22.000 voor een pup vraagd met een exlusief verhaaldje .
Kan er nog niet zo mee zitten. Voetballers en paarden worden ook verkocht voor miljoenen .
Kan er nog niet zo mee zitten. Voetballers en paarden worden ook verkocht voor miljoenen .
Wat je zegt ben je zelfffff