Manu schreef:Aaahh zo ja, ik begreep je verkeerdranetje schreef: Nee het is ook niet duur, dat zei ik ook niet.![]()
Ik kies liefst zelf mijn verrassingspakket, want ik heb een gloeiende hekel aan proefzakjes brokken![]()
Dus dan kan ik die 6,95 + de proefzakjes zelf besteden aan iets anders![]()
![]()
Ik vind proefzakjes wel leuk, maar die moeten er dan wel BIJ en niet in plaats van.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Snuffelbox
Moderator: moderatorteam
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: Snuffelbox
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Die proefzakjes moeten er wel bij inderdaad om het pakket wat voller te maken. Soms kun je ook gratis dentastix bestellen of wat kattenvoer ofzo. Dat soort dingen bedoel ik 
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Oh, dit overtuigt me nog meer om het niet te doen. Dan koop ik van dat geld liever minder maar zelf uitgekozen.

- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Ik heb er ook vaak naar zitten kijken. Zoiets zou ik best leuk vinden om te krijgen, maar voor dat bedrag zoek ik zelf wel dingen uit waarvan ik weet dat Elco er dol op is (zowel qua snacks als qua speeltjes). Enige waar ik het voor zou doen, is het verrassingseffect voor mezelf dat ik niet heb als ik zelf dingen uitzoek. En daar vind ik het bedrag dan weer te hoog voor. (Even ter vergelijking: Elco's voer kost me ca 10 euro per maand. Laat daar gemiddeld voor 5 euro per maand aan speeltjes/snacks bij komen, dan heb je het wel gehad. Snuffelbox is dus meer dan wat ik normaal gesproken in totaal in een maand uitgeef aan dat soort dingen voor Elco)
-
Manu
Ja dan snap ik het inderdaad. Hier ben ik daar iets meer aan kwijt
De box van Uma is binnen en die is veel uitgebreider (voor de middelgrote hond). Accessoire is een tandenborstel met tandpasta en toevallig had ik die nog nodig.
Schaapspens, gedroogde kip, kip met tomaat, kip/vis snacks, een piepschaap en een mix van gedroogd vlees.
Schaapspens, gedroogde kip, kip met tomaat, kip/vis snacks, een piepschaap en een mix van gedroogd vlees.
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Dat klinkt inderdaad al beter. Ben eigenlijk wel benieuwd wat er dan in de box voor een kleine hond zit... (niet dat jij daar antwoord op zult kunnen geven, hoor)
- Benthe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Jack Russel - Aantal honden: 1
Leuk ik wil er ook nog een keer bestellen en een box aan mijn dochter doen voor hun hond.
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Ik heb een paar keer de inhoud van zo'n box gezien en dat is niet geschikt voor mijn honden
Het idee is wel leuk.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Ik wil ook zelf uitkiezen vooral omdat Toots gewoon klein is en een mega kluif of groot trektouw kan hij niks mee 
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Contacteer:
Daarvoor heb je de verschillende maten Snuffelbox. Dus ook voor kleintjes
-
Manu
Klopt, ik heb voor de middelgrote en de grote hond. Manu is 32 kg en Uma 18. En dat past primaFotogravinnetje schreef:Daarvoor heb je de verschillende maten Snuffelbox. Dus ook voor kleintjes
-
Neeltje
Ik vind dat behoorlijk duur ja. Lotje krijgt af en toe een nieuw kauwbot en speeltjes heeft ze genoeg. Heb bij geen van mijn honden daar zoveel voor uitgegeven.Manu schreef:Ja vind je dat duur? Voor een doos vol speeltjes en snacks?Neeltje schreef:€19?? Dat zou ik nog niet 1 keer per jaar hoeven, vind het behoorlijk duur.
Ik verwen graag dus ik ga meerdere keren per maand naar de winkel, neem de honden mee en dan mogen ze wat uitzoeken. Maar als ik iets meeneem voor ze, gaat vooral Manu door het dolle heen. Die vindt het zo spannend als ik wat uit de tas ga halen
Dus dit leek me wel leuk.
19 euro is echt niks voor mij. Ik geloof dat ik per maand wel voor dik 60 euro snacks, speelgoed en eens wat extra's koop.
Ik denk dat als je het zelf in de winkel koopt, je minder kwijt bent. Een groot bot bij de Jumbo kost me € 2
-
Manu
Ja dat zijn geperste botten toch? Als ik die al geef zijn ze niet van goedkope kwaliteit sinds die uitzending op tv.
Of doel je op andere?
Ik bestel bij Zooplus ook eens in de zoveel tijd een voorraad snacks. Of bij Action koop ik 6 zakken snoep tegelijk als er eens fijne liggen zoals die sushi.
Via mijn werk krijg ik vaak monsters mee van nieuwe merken of als we een nieuwe leverancier opnemen. En als ik weer eens koopdrang heb gaat dat naar de honden dus haal ik nieuwe speeltjes, een puzzel of een mand.
Best veel
Ze verwachten dan ook altijd wat als ik een tas bij me heb
Of doel je op andere?
Ik bestel bij Zooplus ook eens in de zoveel tijd een voorraad snacks. Of bij Action koop ik 6 zakken snoep tegelijk als er eens fijne liggen zoals die sushi.
Via mijn werk krijg ik vaak monsters mee van nieuwe merken of als we een nieuwe leverancier opnemen. En als ik weer eens koopdrang heb gaat dat naar de honden dus haal ik nieuwe speeltjes, een puzzel of een mand.
Best veel
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Manu schreef:Ze verwachten dan ook altijd wat als ik een tas bij me heb
-
Neeltje
Ik bedoel dat witte bot, de runderhuid. Ik koop ook meestal bij de Action, Boerenbond of Jumbo. Ik kom nog maar zelden in de dierenwinkel. Lotje verwacht ook altijd als ik met een tas thuis kom, maar dat is dan meestal zo'n bot of lekker koekje.Manu schreef:Ja dat zijn geperste botten toch? Als ik die al geef zijn ze niet van goedkope kwaliteit sinds die uitzending op tv.
Of doel je op andere?
Best veel
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Ik vind het wel een leuk idee. Kan best een keer proberen, gewoon eenmalig. 
-
Manu
Ja leuk is dat hèNeeltje schreef:Ik bedoel dat witte bot, de runderhuid. Ik koop ook meestal bij de Action, Boerenbond of Jumbo. Ik kom nog maar zelden in de dierenwinkel. Lotje verwacht ook altijd als ik met een tas thuis kom, maar dat is dan meestal zo'n bot of lekker koekje.Manu schreef:Ja dat zijn geperste botten toch? Als ik die al geef zijn ze niet van goedkope kwaliteit sinds die uitzending op tv.
Of doel je op andere?
Best veel
Ik vind de dierenwinkel veel te leuk. En vooral Manu, die wordt veel geaaid, krijgt allerlei complimenten en dan mag hij ook nog wat uitzoeken en krijgt daarvoor een snoepje bij de kassa
Mijn dierenarts zit in een grootschalige dierenwinkel, daar ben ik veeel geweest laatste tijd, dus ook in de winkel
Het snack krat zit alleen nu wel propvol dus ze moeten even wachten tot de nieuwe snuffelbox
- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
Ik vind het een erg leuk idee, alleen jammer genoeg heb ik een hele kieskeurige teckel die het meeste snoep niet echt lekker vind.
Zelf koop ik veel bij de Action en hier in de buurt zit een grote zaak (Cranenbroek) waar ik altijd een hele hoop zakjes van die microtrainers tegelijk koop.
Die kosten daar maar €1,10 per zakje van 200 gram.
Ook koop ik daar vaak speeltjes, die kosten daar ook 3x niks.
Grotere kluiven bestel ik meestal in bulk op internet (bullepees.nl bijvoorbeeld).
De €19 die deze boxen kosten vind ik op zich niet erg duur, maar ik kan het goedkoper haha.
En ook mijn honden duiken met zijn allen tegelijk in de tassen als ik boodschappen heb gedaan want ook ik ben zo'n baasje die altijd wat voor ze meeneemt.
Heel soms fop ik ze, en dan pak ik snel wat uit de kast voor ik de kamer in ga haha.
Zelf koop ik veel bij de Action en hier in de buurt zit een grote zaak (Cranenbroek) waar ik altijd een hele hoop zakjes van die microtrainers tegelijk koop.
Die kosten daar maar €1,10 per zakje van 200 gram.
Ook koop ik daar vaak speeltjes, die kosten daar ook 3x niks.
Grotere kluiven bestel ik meestal in bulk op internet (bullepees.nl bijvoorbeeld).
De €19 die deze boxen kosten vind ik op zich niet erg duur, maar ik kan het goedkoper haha.
En ook mijn honden duiken met zijn allen tegelijk in de tassen als ik boodschappen heb gedaan want ook ik ben zo'n baasje die altijd wat voor ze meeneemt.
Heel soms fop ik ze, en dan pak ik snel wat uit de kast voor ik de kamer in ga haha.
-
Neeltje
Lotje zit altijd meteen met haar neus in de boodschappentas. Bij de Boerenbond krijgen ze hier altijd een snoepje bij de kassa en dat weet ze goed en kan niet wachten.Manu schreef:Ja leuk is dat hèNeeltje schreef:Ik bedoel dat witte bot, de runderhuid. Ik koop ook meestal bij de Action, Boerenbond of Jumbo. Ik kom nog maar zelden in de dierenwinkel. Lotje verwacht ook altijd als ik met een tas thuis kom, maar dat is dan meestal zo'n bot of lekker koekje.Manu schreef:Ja dat zijn geperste botten toch? Als ik die al geef zijn ze niet van goedkope kwaliteit sinds die uitzending op tv.
Of doel je op andere?
Best veel
Ik vind de dierenwinkel veel te leuk. En vooral Manu, die wordt veel geaaid, krijgt allerlei complimenten en dan mag hij ook nog wat uitzoeken en krijgt daarvoor een snoepje bij de kassa![]()
Mijn dierenarts zit in een grootschalige dierenwinkel, daar ben ik veeel geweest laatste tijd, dus ook in de winkel
Het snack krat zit alleen nu wel propvol dus ze moeten even wachten tot de nieuwe snuffelbox
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- dagmar88
- Zeer actief
- dagmar88
- Zeer actief
- Eefsel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Ja ik zag m ook al! Wilde er ook al een screenshot van maken 
Evelien en Joep

Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020

Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
-
Manu
Hij is ook heel cool

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Fotogravinnetje schreef:Daarvoor heb je de verschillende maten Snuffelbox. Dus ook voor kleintjes
Dat maakt het dan weer interessant om na de vakantie eens te kijken ben gek op dingen uit proberen.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
- ramboschat
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaans kruising
die zag ik inderdaad ook voorbij komen.
Misschien ga ik dit wel een keer doen =)
Misschien ga ik dit wel een keer doen =)