Hoeft niet heel dichtbij brabant maar wel redelijk in de buurt.
Iemand tips waar het leuk is je nog kunt lunchen en de honden welkom zijn?
Moderator: moderatorteam
Waar dan? Ik was er vandaag (zonder honden) maar heb geen hond gezien daar.Safari schreef:Scheveningen
Eehhh ja dat weet ik*Skye* schreef:Dat is bij het naaktstrandbest grappige taferelen als je daar met je hond loopt.
Lol dat is best raar dan. Vind het ook een bijzondere combinatie. Naakte mensen met dingen die bungelen en dan gezinnen met honden die los lopen in een gajegoddelijkegangmaar gebied. Ik zou er niet naakt gaan rondlopenSafari schreef:Eehhh ja dat weet ik*Skye* schreef:Dat is bij het naaktstrandbest grappige taferelen als je daar met je hond loopt.
iemand was mij vergeten te vertellen dat het het naaktstrand is.
Dat is alleen geen strand aan zee.AnneBP schreef:Erkemeder strand is vanuit ons (Dongen) slechts een uurtje rijden
Hier ben ik ook eens geweest. Erg makkelijk te vinden, en een leuk strand inderdaad!Tanja Simba&Bella schreef:Of Kijkduin strandafslag 2 nemen. Gratis parkeren op de machiel vrijenhoeklaan en de strandafslag vind je dan tegenover het roompot vakantiepark.
Als je het strand op loopt, links af.

Dat is inderdaad een heel leuk rondjejacq1970 schreef:Katwijk en dan parkeren op parkeerplaats noordduinen.. het pad rechts de duinen in volgen voorbij de strandhuisjes mag je hond los dus ca 75 mtr aangelijnd... dan kan je naar noordwijk lopen en weer terug.. als je s'avonds gaat is het na 19.00 uur gratis parkeren, er is 1 strandtent op het strand waar je hond ook welkom is en waar je lekker wat kan drinken en eten.... gaan wij vanavond weer even doen.
Het is er nooit erg druk de meeste mensen kiezen ervoor om dit strand op tegaan bij noordwijk.
Parkeren is veranderd volgens mij hoorManu schreef:Dat is inderdaad een heel leuk rondjejacq1970 schreef:Katwijk en dan parkeren op parkeerplaats noordduinen.. het pad rechts de duinen in volgen voorbij de strandhuisjes mag je hond los dus ca 75 mtr aangelijnd... dan kan je naar noordwijk lopen en weer terug.. als je s'avonds gaat is het na 19.00 uur gratis parkeren, er is 1 strandtent op het strand waar je hond ook welkom is en waar je lekker wat kan drinken en eten.... gaan wij vanavond weer even doen.
Het is er nooit erg druk de meeste mensen kiezen ervoor om dit strand op tegaan bij noordwijk.
Er is ook een stuk wat nog niet naaktstrand is.*Skye* schreef:Lol dat is best raar dan. Vind het ook een bijzondere combinatie. Naakte mensen met dingen die bungelen en dan gezinnen met honden die los lopen in een gajegoddelijkegangmaar gebied. Ik zou er niet naakt gaan rondlopenSafari schreef:Eehhh ja dat weet ik*Skye* schreef:Dat is bij het naaktstrandbest grappige taferelen als je daar met je hond loopt.
iemand was mij vergeten te vertellen dat het het naaktstrand is.
(nu doe ik dat over het algemeen sowieso alleen maar van de badkamer naar de slaapkamer, maar goed
)
haha heb ik niet eens in de gaten gehad, hebben we al heel vaak geluk gehadblondie schreef:Parkeren is veranderd volgens mij hoorManu schreef:Dat is inderdaad een heel leuk rondjejacq1970 schreef:Katwijk en dan parkeren op parkeerplaats noordduinen.. het pad rechts de duinen in volgen voorbij de strandhuisjes mag je hond los dus ca 75 mtr aangelijnd... dan kan je naar noordwijk lopen en weer terug.. als je s'avonds gaat is het na 19.00 uur gratis parkeren, er is 1 strandtent op het strand waar je hond ook welkom is en waar je lekker wat kan drinken en eten.... gaan wij vanavond weer even doen.
Het is er nooit erg druk de meeste mensen kiezen ervoor om dit strand op tegaan bij noordwijk.het is volgens mij tot 20.30 uur nu betaald parkeren.
http://www.vvvkatwijk.nl/detail/parkeer ... 66dc1ebf93
Vanaf 19.00 uur mogen de honden overal strand op, dus je kunt er ook voor kiezen om de watering over te gaan richting Katwijk, Scheveningen. Het is daar wel wat drukker ook met honden, maar meer strandtenten en bijna bij iedere strandtent zijn honden welkom en staat er een waterbak klaar.
Als je na 19.00 uur wilt wandelen kun je ook parkeren bij de zuidduinen. Als je daar dan strand op gaat en je loopt richting Scheveningen is het snel ook al een stuk rustiger. Daar zijn echter geen strandtenten meer, alleen bij strand opgaan bij Katwijk (Willy Zuid).
Het is ook nog niet zo lang geleden veranderdjacq1970 schreef:haha heb ik niet eens in de gaten gehad, hebben we al heel vaak geluk gehadblondie schreef:Parkeren is veranderd volgens mij hoorManu schreef:Dat is inderdaad een heel leuk rondjejacq1970 schreef:Katwijk en dan parkeren op parkeerplaats noordduinen.. het pad rechts de duinen in volgen voorbij de strandhuisjes mag je hond los dus ca 75 mtr aangelijnd... dan kan je naar noordwijk lopen en weer terug.. als je s'avonds gaat is het na 19.00 uur gratis parkeren, er is 1 strandtent op het strand waar je hond ook welkom is en waar je lekker wat kan drinken en eten.... gaan wij vanavond weer even doen.
Het is er nooit erg druk de meeste mensen kiezen ervoor om dit strand op tegaan bij noordwijk.het is volgens mij tot 20.30 uur nu betaald parkeren.
http://www.vvvkatwijk.nl/detail/parkeer ... 66dc1ebf93
Vanaf 19.00 uur mogen de honden overal strand op, dus je kunt er ook voor kiezen om de watering over te gaan richting Katwijk, Scheveningen. Het is daar wel wat drukker ook met honden, maar meer strandtenten en bijna bij iedere strandtent zijn honden welkom en staat er een waterbak klaar.
Als je na 19.00 uur wilt wandelen kun je ook parkeren bij de zuidduinen. Als je daar dan strand op gaat en je loopt richting Scheveningen is het snel ook al een stuk rustiger. Daar zijn echter geen strandtenten meer, alleen bij strand opgaan bij Katwijk (Willy Zuid).
Veel plezier!Sanne!! schreef:We gaan morgen naar kijkduin.
dat lijkt me het makkelijkste te vinden.