Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Och wat zielig. En ik vind die oormerken ook idioot groot. De oren hangen gewoon naar beneden door het gewicht. Misschien zeg ik wel iets doms en horen de oren zo.
Sterre schreef:Och wat zielig. En ik vind die oormerken ook idioot groot. De oren hangen gewoon naar beneden door het gewicht. Misschien zeg ik wel iets doms en horen de oren zo.
Ze voelt zich niet lekker en daarom laat ze haar oren hangen.
Maar desondanks, zijn die oormerken erg groot. Maar het hoort eenmaal zo.
De jonge geitjes van de zorgboerderij hebben nog geen oormerken.
Ja die oormerken is een gruwel ,als ik morgen soortgelijk in de oren van mijn geit jens gewoon voor de mooi heb ik gelijk de DB /DP aan de deur om geit in beslag te nemen .
Waarom ook niet gewoon een chip.?
bouvierpoedel schreef:Wat sneu voor het jonge ding Deugeniet.
Ja die oormerken is een gruwel ,als ik morgen soortgelijk in de oren van mijn geit jens gewoon voor de mooi heb ik gelijk de DB /DP aan de deur om geit in beslag te nemen .
Geitje is van de kinderboerderij.
Ja weet in ieder geval dat zij niet van jou is.
Chip kan wel, maar de regels zijn zo dat er dan sowieso nog 1 oormerk in moet. Dus dat schiet niet heel erg op... En helaas zijn de nieuwe oormerken voor dwerggeiten best groot. Maar kleiner maken ze die dingen niet meer..
Evelien en Joep Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
fredje schreef:Wat is er mis met antibiotica ? En waarom zit dat beestje in een konijnenhok?
Ik weet alleen dat ze ingeslapen wordt.
Ik werk bij het theehuis en niet op de diergroep. Dus ik weet niet wat ze allemaal hebben geprobeerd zowel natuurlijk als met medicatie.