Bishy schreef:Hoe gaat het met Jane?
Het gaat goed!
Ze voelt zich al behoorlijk thuis
Ze geniet van haar vrijheid en is speels, vrolijk en lief. Ze eet goed en doet heel veel voor een "koekje" , dat nederlandse woordje kent ze al heel goed, haha.
Bij de DA Jane laten nakijken, wat een lieverd was ze daar. Ze vroegen allemaal hoe het ging na Mickey en vonden Jane een schatje.
Ze lijkt een heel lichte huidallergie bij snoet, poten en oren te hebben, moeten het in de gaten houden of het niet verergert, tot nu toe lijkt ze jeuk te krijgen na het grasmaaien en was het ergste over na het sproeien.
Ik had iets bij haar voorpootje gezien, de DA vond nog een heel klein stukje hechting, blijkt bij navraag vorige eigenaar het voorpootje (radius) gebroken te zijn geweest met 6 mnd. meer info kregen we niet, gelukkig zag het er wel goed geheeld uit en de gewrichten in de buurt zijn soepel en bewegelijk.
Doordat er toch wat dingen niet verteld zijn door de vorige eigenaar en ze daar net loops was geweest ging de DA goed voelen of ze niet per ongeluk zwanger was

zij vond n.l. de melklijsten en tepels nogal aanwezig ( beginnend schijnzwanger?)
Ze voelde geen pups maar was niet echt overtuigd, ik kon het in de gaten houden of we zouden voor de zekerheid een echo kunnen doen. De DA die dat doet was net tussen twee patiënten in en heeft Jane bekeken met echo en ik heb hem gelijk ook haar hart laten bekijken (kan toch een probleempje zijn bij boxers).
Niet zwanger en een prima hartje, ze vonden haar verder in een mooie conditie en ze is 27 kilo schoon aan de haak, volgende week wordt ze 1 jaar.