Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Winderigheid bij mijn hond Help!!!!
Moderator: moderatorteam
-
Bannie1975
Winderigheid bij mijn hond Help!!!!
Ik heb eenEntlebucher van bijna 1 jaar. Doet t prima maar laat ontzettend veel stinkwinden. Het is gewoon niet uit te houden bij haar dan. We hebben van alles geprobeerd: eten in Kong geven ivm schrokken, Carocroc, Cavom, Barca. En nu krijgt ze een theelepel datmreiniger bij haar voer. Maar niks helpt!!! Ik ben genoodzaakt om haar uit de kamer te verwijderen. Het hele huis stinkt. Wie heeft er tips qua voer of iets anders????? Thx alvast. Gr San (en Donna)
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Re: Winderigheid bij mijn hond Help!!!!
vers vlees voeren zoals smuldier uit de supermarkt
-
S@ndr@
- Zeer actief
gewoon nog weer een ander soort proberen en dan bij voorkeur eens iets wa tniet als basis kip of rund heeft, maar eend of vis of nog iets anders, en alleen je hond kan het antwoord geven, vaak al vanaf de 1 ste maaltijd is mijn ervaring 
-
Lemuria
Izzy ook
Die kon ook echt de meest walgelijke luchtjes eruit persen en dan zelf weglopen omdat het te erg stonk
. Ander voer is gewoon meestal de oplossing. Het zal misschien even zoeken zijn naar het juiste merk, maar waarschijnlijk kom je daar al een heel eind mee. Ondertussen is Izzy ook geen stinkebell meer.
Let ook op de tussendoortjes. Als ik hier een Dental Stick geef, kan ik d'r donder op zeggen dat ik m'n huis weer uitgegast wordt.
Let ook op de tussendoortjes. Als ik hier een Dental Stick geef, kan ik d'r donder op zeggen dat ik m'n huis weer uitgegast wordt.
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 3
Zou idd ook eens iets van ander voer en/of tussendoortjes proberen
Ik heb een poos zelf samengesteld en de hond die ik toen had meurde mij gewoon bijna letterlijk t huis uit als ze eend had gehad.
Dat kreeg ze dus maar niet meer
Ik heb een poos zelf samengesteld en de hond die ik toen had meurde mij gewoon bijna letterlijk t huis uit als ze eend had gehad.
Dat kreeg ze dus maar niet meer
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints