Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Een kruising fokken
Moderator: moderatorteam
- binkebobbel
- Actief
- Mijn ras(sen): kruising bull terrier x boerenfok
yorkshire terrier
kruising vlinder/keeshondje - Aantal honden: 3
Re: Een kruising fokken
@ toots: Sterre is een middenslag qua grootte mensen denken vaker vanaf foto dat ze kleiner is maar ze is 2 x
zo groot als de gemiddelde pomeriaan. Ze weegt tussen de 7 en 10 kilo zou ik moeten nawegen en schofthoogte zo'n 30/32 cm
Ongeveer kniehoogte. de chihuahua's die ik hier zie zijn echt mini denk hooguit 2/3 kilo daarbij is onze
yorkshire terrier een reus en die weegt ongeveer 4,5 kilo.
zo groot als de gemiddelde pomeriaan. Ze weegt tussen de 7 en 10 kilo zou ik moeten nawegen en schofthoogte zo'n 30/32 cm
Ongeveer kniehoogte. de chihuahua's die ik hier zie zijn echt mini denk hooguit 2/3 kilo daarbij is onze
Groetjes Angela en Bucka, Cindy en Sterre
- anniek16
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Epagneul Nain Continental Papillon - Vlinderhondje
- Aantal honden: 2
You just made my dayZamunda schreef:Anniek, nadeel aan jouw reu is wel dat ie opgeladen moet worden, dat vind ik toch wel een gebrek.

~Anniek
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ik vind kniehoogte en 30 cm niet hetzelfde hoorbinkebobbel schreef:@ toots: Sterre is een middenslag qua grootte mensen denken vaker vanaf foto dat ze kleiner is maar ze is 2 x

Havanezers zijn pakweg 30-32 cm en dat is bepaald geen kniehoogte. Wel ongeveer 5-7 kilo trouwens.
Ik zou eerst eens goed wegen en meten en een standfoto plaatsen en dan ook bedenken wat voor vachten je erop zou willen.
Dat is best te plannen maar dan moet je wel weten wat je wilt, qua structuur en qua kleur dus.
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
- binkebobbel
- Actief
yorkshire terrier
Haha ik pakte er al een meetlint bij omdat ik twijfelde maar ze wil niet stil staan zo kwam ik op 30/32 cm dr kop zit op kniehoogte
En gewicht is helemaal een gok want geen weegschaal in huis dus ze zou lichter kunnen zijn.
Ik moet nodig eens wat foto's maken inderdaad voor een betere kijk erop moet alleen nog even de camera opladen en
de kabel zoeken die is al een paar maanden foetsie.
Edit ik zie geregeld 2 stamboom poms en die zijn net zo groot als onze york
En gewicht is helemaal een gok want geen weegschaal in huis dus ze zou lichter kunnen zijn.
Ik moet nodig eens wat foto's maken inderdaad voor een betere kijk erop moet alleen nog even de camera opladen en
de kabel zoeken die is al een paar maanden foetsie.
Edit ik zie geregeld 2 stamboom poms en die zijn net zo groot als onze york
Laatst gewijzigd door binkebobbel op 16 jul 2015 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- dagmar88
- Zeer actief
binkebobbel schreef:@ anniek wat een leukerd!.. tis nog niet zover hoor denk voor het echt vorm krijgt we wel een jaar verder zijn ze moet in oktober loops worden en dat vind ik te kort dag om het goed te doen.![]()
@ dagmar88 sorry helemaal over je heen gelezen. Ik wil er juist geen exclusief naampje aan plakken gewoon hollandse kees look-a-likes is mij stoer genoeg want een truthondje kan ze wel zijn hoor maar niet echt dagelijkse gang hier zegmaar haha![]()
Denk je eens in loop je in het bos met je vieze door de modder ploeterende hond wordt er gevraagd wat voor een ras het is.
En dan met een stalen smoelwerk zeggen: dat is een heuze pomeriolonnof iets degelijks hahahaha
Nee hoor ik zeg met trots dat is nou een Echte SmeerKees hahaha

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Dat zouden ook leuke kruisingen wordenFotogravinnetje schreef:Elco is ook echt nog niet knie-hoog met z'n 37 cm...

- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Dat denk ik ook. Alleen ga je het reactieve blaffen dan echt niet verminderen
Hij krijgt in oktober z'n gezondheidsonderzoeken, dus ECVO, PL-test en dna-afname voor de test op prcd-PRA (z'n moeder is vrij, z'n vader is drager van dat gen, dus 50% kans dat Elco dat ook is)

- binkebobbel
- Actief
yorkshire terrier
haha dan kan het iig alle kanten op qua oren Sterre staand en Elco hangende oortjes krijg je dan half om half hahaha
een broertje van Sterre had wel een hangend oortje de rest van de pups hadden staande oren.
Qua type zou een hondje als Elco wel passen denk ik

Foto is een beetje wazig maar voor het idee
een broertje van Sterre had wel een hangend oortje de rest van de pups hadden staande oren.
Qua type zou een hondje als Elco wel passen denk ik

Foto is een beetje wazig maar voor het idee
- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Leuke discussie!
Niks mis met een kruising fokken, mits verantwoord en volgens mij heb je er prima over nagedacht
Niks mis met een kruising fokken, mits verantwoord en volgens mij heb je er prima over nagedacht

In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Makso's Stars op Facebook
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Nou ben ik even offtopic maar die foto van haar moeder met de pupjes komt me ergens bekend voor, kan het zijn dat die al eens hier op het forum geplaatst is?

- binkebobbel
- Actief
yorkshire terrier
@Ptje dat klopt ik heb die al eens eerder geplaatst in het voorsteltopic voor Sterre is al weer een
tijdje terug leuk dat je je het nog herrinnert
tijdje terug leuk dat je je het nog herrinnert
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat is geen 30 cmbinkebobbel schreef:Foto is een beetje wazig maar voor het idee

Zet haar tegen een keukenkastje en zet een streepje met een potlood dat je horizontaal op het hoogste puntje van haar schoft legt.
En dan meet je dat streepje. Ik zeg dat ze rond de 40 cm is.
Ik zou oppassen wat je gebruikt ivm de vacht. Een beetje onderhoudsvriendelijk is wel zo aangenaam.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Een markiesje zou ook erg leuk staan.
Ik denk in dit geval dat je ook wel zou kunnen kiezen voor een leuke bastaard als vader. Een x sheltie of een x aussie met wat kleins als een whippet oid. Kijk eens bij behendigheid rond. Categorie small medium. Voordeel van het zoeken in behendigheid is dat daar vaker gekruist wordt en dus met geteste honden op hele andere rassen wordt gedekt. Dus je kan daar vrij makkelijk een volgzaam sportief reutje vinden dat al eerder gedekt heeft en zelf misschien wel al een bastaard is. Met de testen dus.
Je geeft aan dat je hondje bij opwinding haar stem gaat gebruiken. Niet alle mensen kunnen daarmee omgaan. Ikzelf vind dat ook uitermate irritant. Tenminste, op lange termijn. Een keer keffen is geen probleem, maar constant keffen als ze druk worden vind ik wel lastig. Keffen naar honden accepteer ik ook niet. Ik ben veel te bang dat dat agressie uitlokt. Mijn buurhondjes keffen wel en die worden dan dus ook aangevallen. Als ze keffen bij het huis rukken honden zich los om achter ze aan te gaan. Op straat idem. Sommige honden springen bij het geluid van gekef hier over de hekken om de keffende hond te pakken. Mijn hondje is kalm en lokt daardoor geen agressie uit. Dat heb ik dan nog van Cesar aangenomen......
Dus ik zou overmatig keffen zeker meenemen in je keuze. Keffen kan soms gewoon een reden zijn dat een hond naar het asiel gaat, aangevallen wordt op straat of bv de hele dag tegen de hond geschreeuwd wordt. STIL! KOP DICHT! Dat is niet leuk voor baas en hond.

Je geeft aan dat je hondje bij opwinding haar stem gaat gebruiken. Niet alle mensen kunnen daarmee omgaan. Ikzelf vind dat ook uitermate irritant. Tenminste, op lange termijn. Een keer keffen is geen probleem, maar constant keffen als ze druk worden vind ik wel lastig. Keffen naar honden accepteer ik ook niet. Ik ben veel te bang dat dat agressie uitlokt. Mijn buurhondjes keffen wel en die worden dan dus ook aangevallen. Als ze keffen bij het huis rukken honden zich los om achter ze aan te gaan. Op straat idem. Sommige honden springen bij het geluid van gekef hier over de hekken om de keffende hond te pakken. Mijn hondje is kalm en lokt daardoor geen agressie uit. Dat heb ik dan nog van Cesar aangenomen......

Dus ik zou overmatig keffen zeker meenemen in je keuze. Keffen kan soms gewoon een reden zijn dat een hond naar het asiel gaat, aangevallen wordt op straat of bv de hele dag tegen de hond geschreeuwd wordt. STIL! KOP DICHT! Dat is niet leuk voor baas en hond.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Ok Toots is een kruising en net ietsje groter maar ik ken echt chihuahua's van 4 kilo.binkebobbel schreef:@ toots: Sterre is een middenslag qua grootte mensen denken vaker vanaf foto dat ze kleiner is maar ze is 2 x
Maar ik had jou hondje idd kleiner ingeschat en dacht als een vlinderhondje wel geschikt is zou de chi iig een optie zijn om het niet meteen uit te sluiten.
Maar nu ik haar gewicht weet denk ik dat andere hondjes ook kunnen iig de shelty maar wat dacht je van een peludo de behaarde verssie en dan het kleinere soort? Ik weet niks van vachten hoor

It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- binkebobbel
- Actief
yorkshire terrier
@ Laeken: Als je haar dr gang laat gaan gaat ze inderdaad wel door met blaffen, nou helpt het ook niet echt dat
Cindy ook zo hysterisch blaft. Meestal gaat het zo: Er loopt iemand langs het raam, Sterre blaft 1 a 2 keer, Cindy
begint hysterisch te krijsen (Stel je voor dat je wat mist) en Sterre doet mee als je er niks van zegt
zeg je er wel wat van moppert ze binnensmonds nog wat door. In de tuin als er mensen langslopen is een uh uh denk dr om
genoeg, meestal. en als er andere honden blaffen terwijl ze in de tuin is, blaft ze 2 keer en komt dan naar binnen. Ik heb zelf een hekel aan onnodig geblaf en een ander hoeft er geen overlast van te hebben. Blaffen is binnenkomen en dat weet ze dus heel goed.
Blaffen naar andere honden doet ze helaas wel, uit onzekerheid, er zit geen agressie in gelukkig maar het is
wel ongewenst gedrag. Steeds vaker ben ik het voor doordat ik de andere hond op tijd zie, maar als ik te laat
ben schiet ze er wel op af om op een paar meter afstand te gaan staan blaffen en dan snel weer terug te komen als de andere
hond reageert.
Daar is ze wel hardnekkig in maar langzaam maar zeker gaat het beter. Ze is er gelukkig nog nooit door in de problemen
gekomen maar het is wel iets waar we aan blijven werken.
Toch valt het blaffen me mee ik had meer verwacht haha wetend dat keesjes best wel vaak blafferds zijn, Ze speelt af en toe met een kleine fox terrier. Die blaft echt constant op zo'n hele hoge irritante toon, dan staat Sterre echt even te kijken van sjeees doe normaal!
om m uiteindelijk weg te snauwen, kop dicht!. Dan doet ze dus niet mee en vind ze het vervelend gedrag, terwijl ze niet vies is van lekker blaffen tijdens spel.
Ik wil er dus zeker geen overmatig blaffende reu tegenover zetten want dan zou je inderdaad meer kans hebben op echte keffers.
Als Sterre zelf mocht kiezen ging ze denk ik voor bobby de kruising JRx Whippet, een ontzettend leuk hondje maar tis een wegloper en hij jaagt.
Dat zie ik niet zitten, Sterre jaagt alleen achter de zwaluwen aan op een groot veld en dan wacht ze tot ik zeg dat het mag.
Om vervolgens een flinke sprint in te zetten en met een hele blije bek weer terug te komen. In het bos mag ze niet van de paden af
en negeert ze vogels, eenden zijn niet belangrijk en zelfs een ree wordt wel aangewezen maar niet nagejaagd gelukkig, alleen konijnen en hazen durf ik niks over te zeggen want die zijn we nog niet tegen gekomen.
@ Marjoleine: ik heb dr tegen een keukenkastje gezet en dan kom ik inderdaad op +- 39 cm dus ze heeft gisteren stiekem gebukt gestaan haha
Qua vacht zou ik het liefst dezelfde soort beharing als bij Sterre zien, minder mag maar zeker niet meer haar. En qua kleur,
zou ik wel zelf een sable pupje zoals Sterre's moeder of een mooie rood-bruine weet niet hoe je dat noemt maar zoals een vosje, willen haha maar dat is natuurlijk altijd wel een beetje een verassing. Qua uiterlijk was ik echt weg van de shiba maar dat karakter/rasbeschrijving past niet in ons leven.
Cindy ook zo hysterisch blaft. Meestal gaat het zo: Er loopt iemand langs het raam, Sterre blaft 1 a 2 keer, Cindy
begint hysterisch te krijsen (Stel je voor dat je wat mist) en Sterre doet mee als je er niks van zegt
zeg je er wel wat van moppert ze binnensmonds nog wat door. In de tuin als er mensen langslopen is een uh uh denk dr om
genoeg, meestal. en als er andere honden blaffen terwijl ze in de tuin is, blaft ze 2 keer en komt dan naar binnen. Ik heb zelf een hekel aan onnodig geblaf en een ander hoeft er geen overlast van te hebben. Blaffen is binnenkomen en dat weet ze dus heel goed.
Blaffen naar andere honden doet ze helaas wel, uit onzekerheid, er zit geen agressie in gelukkig maar het is
wel ongewenst gedrag. Steeds vaker ben ik het voor doordat ik de andere hond op tijd zie, maar als ik te laat
ben schiet ze er wel op af om op een paar meter afstand te gaan staan blaffen en dan snel weer terug te komen als de andere
hond reageert.
Daar is ze wel hardnekkig in maar langzaam maar zeker gaat het beter. Ze is er gelukkig nog nooit door in de problemen
gekomen maar het is wel iets waar we aan blijven werken.
Toch valt het blaffen me mee ik had meer verwacht haha wetend dat keesjes best wel vaak blafferds zijn, Ze speelt af en toe met een kleine fox terrier. Die blaft echt constant op zo'n hele hoge irritante toon, dan staat Sterre echt even te kijken van sjeees doe normaal!
om m uiteindelijk weg te snauwen, kop dicht!. Dan doet ze dus niet mee en vind ze het vervelend gedrag, terwijl ze niet vies is van lekker blaffen tijdens spel.
Ik wil er dus zeker geen overmatig blaffende reu tegenover zetten want dan zou je inderdaad meer kans hebben op echte keffers.
Als Sterre zelf mocht kiezen ging ze denk ik voor bobby de kruising JRx Whippet, een ontzettend leuk hondje maar tis een wegloper en hij jaagt.
Dat zie ik niet zitten, Sterre jaagt alleen achter de zwaluwen aan op een groot veld en dan wacht ze tot ik zeg dat het mag.
Om vervolgens een flinke sprint in te zetten en met een hele blije bek weer terug te komen. In het bos mag ze niet van de paden af
en negeert ze vogels, eenden zijn niet belangrijk en zelfs een ree wordt wel aangewezen maar niet nagejaagd gelukkig, alleen konijnen en hazen durf ik niks over te zeggen want die zijn we nog niet tegen gekomen.
@ Marjoleine: ik heb dr tegen een keukenkastje gezet en dan kom ik inderdaad op +- 39 cm dus ze heeft gisteren stiekem gebukt gestaan haha
Qua vacht zou ik het liefst dezelfde soort beharing als bij Sterre zien, minder mag maar zeker niet meer haar. En qua kleur,
zou ik wel zelf een sable pupje zoals Sterre's moeder of een mooie rood-bruine weet niet hoe je dat noemt maar zoals een vosje, willen haha maar dat is natuurlijk altijd wel een beetje een verassing. Qua uiterlijk was ik echt weg van de shiba maar dat karakter/rasbeschrijving past niet in ons leven.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Precies! Het is een gat in de markt (althans hier in België).dagmar88 schreef:Leuk. Niet iedereen hoeft een rashond, maar er zijn nauwelijks verantwoord gefokte kruising puppies te vinden.
Stiekem wil ik ook wel een pup van Nanuq. Maar ik heb geen idee wat ik er in hemelsnaam onder zou zetten

Wat is Sterre een leuke hond trouwens!

- Lynnepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 1
Echt wel-Saskia- schreef:Precies! Het is een gat in de markt (althans hier in België).

-
- Zeer actief
Een kruisingnest waar goed over nagedacht is en met geteste ouders... ik zou er zo een pup van nemen!
Ben wel benieuwd hoe het verder gaat.

Ben wel benieuwd hoe het verder gaat.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- binkebobbel
- Actief
yorkshire terrier
Bedankt weer voor de leuke reacties
Een poedel had ik nog helemaal niet aan gedacht, wat zou dat doen met de vacht?
En zijn poedels niet ontzettend slim?
Sterre is behoorlijk slim in het bedenken van oplossingen als iets niet lukt, ze blijft proberen
op andere manieren tot het wel lukt.
Krijg je dan geen hondjes die het baasje te slim af zijn? Wel leuk voor behendigheid, doggy dance
of fly-bal of andere sporten maar het moeten geen hyperdepieper hondjes worden.
Maar goed eerst deze week eens bellen om te kijken of we een afspraak voor de testen kunnen plannen in de
vakantie van vriendlief anders wordt het pas eind september, dus nog alle tijd om rustig verder te kijken wat we
nou precies willen.. En als alles dan goed is, Dan eerst maar eens een interesse-peiling advertentie maken en bij genoeg
serieuze interesse dan kan het plannen gaan beginnen. Leuk!
Denk wel dat er interesse is in dit soort hondjes, ik vond het in ieder geval erg lastig om een leuk pupje
te vinden destijds en mijn zoektocht naar Sterre duurde dan ook een paar jaar.
Het lijkt me ook verstandig om de mensen die echt interesse hebben in een pupje van Sterre eerst uit te nodigen
voor koffie+wandeling om Sterre te leren kennen als ze nog niet gedekt is/er nog geen pups zijn.
Dat voorkomt iig teleurstellingen over de grootte omdat foto's behoorlijk kunnen vertekenen.
Uiteraard is het dan de bedoeling jullie op de hoogte te houden middels dit topic of misschien maak ik dan een nieuwe aan.

Een poedel had ik nog helemaal niet aan gedacht, wat zou dat doen met de vacht?
En zijn poedels niet ontzettend slim?
Sterre is behoorlijk slim in het bedenken van oplossingen als iets niet lukt, ze blijft proberen
op andere manieren tot het wel lukt.
Krijg je dan geen hondjes die het baasje te slim af zijn? Wel leuk voor behendigheid, doggy dance
of fly-bal of andere sporten maar het moeten geen hyperdepieper hondjes worden.

Maar goed eerst deze week eens bellen om te kijken of we een afspraak voor de testen kunnen plannen in de
vakantie van vriendlief anders wordt het pas eind september, dus nog alle tijd om rustig verder te kijken wat we
nou precies willen.. En als alles dan goed is, Dan eerst maar eens een interesse-peiling advertentie maken en bij genoeg
serieuze interesse dan kan het plannen gaan beginnen. Leuk!
Denk wel dat er interesse is in dit soort hondjes, ik vond het in ieder geval erg lastig om een leuk pupje
te vinden destijds en mijn zoektocht naar Sterre duurde dan ook een paar jaar.
Het lijkt me ook verstandig om de mensen die echt interesse hebben in een pupje van Sterre eerst uit te nodigen
voor koffie+wandeling om Sterre te leren kennen als ze nog niet gedekt is/er nog geen pups zijn.
Dat voorkomt iig teleurstellingen over de grootte omdat foto's behoorlijk kunnen vertekenen.
Uiteraard is het dan de bedoeling jullie op de hoogte te houden middels dit topic of misschien maak ik dan een nieuwe aan.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Zie je welbinkebobbel schreef:@ Marjoleine: ik heb dr tegen een keukenkastje gezet en dan kom ik inderdaad op +- 39 cm dus ze heeft gisteren stiekem gebukt gestaan haha

Hm, jouw hondje is non-bearded (geen baard) en langharig. Als je zo'n vacht wilt moet je zoiets zoeken. Als je iets met een baard neemt krijg je namelijk allemaal baardjes en bovendien veel langere vachten.
Dan is ze bont, dus als je eenkleurig wilt, moet je eenkleurig gebruiken. Als je een bont reutje gebruikt krijg je alleen maar bont.
De kleur van de shiba gaat zo goed als zeker niet lukken, dat is recessief, oftewel: je moet twee zulke genen hebben om dat te krijgen. En jouw teefje zat dat vast niet dragen. Maar eenkleurig sable is heel goed mogelijk.
Ken je de ouders van jouw teefje?
- binkebobbel
- Actief
yorkshire terrier
Dat die kleur niet gaat lukken vind ik niet erg hoor maar sable lijkt me wel leuk. Ik ken de moeder
een heel klein beetje, heb nog af en toe contact met de fokster, en de vader alleen van foto's helaas.
Oke dus geen baardjes haha nee dat trekt me niet echt
een heel klein beetje, heb nog af en toe contact met de fokster, en de vader alleen van foto's helaas.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee, het ging me om de kleurbinkebobbel schreef:Dat die kleur niet gaat lukken vind ik niet erg hoor maar sable lijkt me wel leuk. Ik ken de moeder

Als je (ik) die weet kan je beter voorspellen wat eruit komt.
- binkebobbel
- Actief
yorkshire terrier
Ah op die fiets. Moeder was sable op de vorige pagina staat een foto en vader was volledig wit,
Dit is een puppie foto van Sterre's moeder

Dit is een puppie foto van Sterre's moeder

- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Moeders is ook bont dus
En sable.
Als je er een eenkleurig rode sable bij zoekt krijg je best rood denk ik.
Zeg maar a la Kooiker? Daar zal dan redelijk diep rood uitkomen.
Al zou ik niet zomaar een kooiker aandurven, of het moet er een zijn die je kent en die okee is. Want de karakters zijn nogal ehm... wisselend zeg maar

Als je er een eenkleurig rode sable bij zoekt krijg je best rood denk ik.
Zeg maar a la Kooiker? Daar zal dan redelijk diep rood uitkomen.
Al zou ik niet zomaar een kooiker aandurven, of het moet er een zijn die je kent en die okee is. Want de karakters zijn nogal ehm... wisselend zeg maar

- twinkeltje
- moderator
Geen idee wat eruit komt ik heb meer verstand van verzekeren denk ik dan van fokken
vast een slim snoezig fluffy hondje ik zou een zwarte poedel doen

- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Jamaar ze wil geen baardjes en geen zwart.twinkeltje schreef:Geen idee wat eruit komt ik heb meer verstand van verzekeren denk ik dan van fokkenvast een slim snoezig fluffy hondje ik zou een zwarte poedel doen
En met een zwarte poedel krijgt ze alleen baardjes en alleen zwart

- binkebobbel
- Actief
yorkshire terrier
Zwart mag van mij wel hoor al vind ik meer kleur wel leuker maar inderdaad geen baardjes, dan krijg je echt
hele andere hondjes dan het type wat ik voor ogen heb. Een bont nest lijkt me ook heel leuk, juist geen een
pup hetzelfde uiterlijk, is ook gemakkelijker uit elkaar houden haha
Kooikers vind ik wel mooi maar ik ken er geen een in t echt. En inderdaad wat je leest over de karakters is niet al
te positief.
hele andere hondjes dan het type wat ik voor ogen heb. Een bont nest lijkt me ook heel leuk, juist geen een
pup hetzelfde uiterlijk, is ook gemakkelijker uit elkaar houden haha
Kooikers vind ik wel mooi maar ik ken er geen een in t echt. En inderdaad wat je leest over de karakters is niet al
te positief.
- twinkeltje
- moderator