Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Die van ons waakt alleen als wij er bij zijn. Als er b.v. iemand langs de auto loopt en we zitten er allemaal in is het fors van "uuhhh denk er om he' want ik ruk je arm er af". Als wij de auto uitstappen gaat hij braaf liggen en doet hij net als of hij er niet is. Ook niet als je een vreemde even aan de deur laat rommelen. Pas als ik de deuren ontgrendel zie je voorzichtig zijn kop weer voor het raam verschijnen.
Maar wat rot voor je en jammer van die fietsen. Inbraak/diefstal is altijd rot.
StormenRoxy schreef:Normaal blaffen ze heel de buurt bij elkaar als ze ook maar iets horen.
Worden onze fietsen vannacht uit de schuur gejat hoor je ze niet .
Vanavond maar in de rollade!
Ja, maar je moet die honden 's nachts ook ín of bíj de schuur leggen hè !
StormenRoxy schreef:Normaal blaffen ze heel de buurt bij elkaar als ze ook maar iets horen.
Worden onze fietsen vannacht uit de schuur gejat hoor je ze niet .
Ze hebben heel de dag geslapen volgens mijn ouders (ik was op het werk) in de avond zijn ze weer wat fitter geworden.
Zullen ze ze wat gegeven hebben? Ze hebben gisteren veel buiten gezeten.
Once upon a time can happen anytimeWhiskey*Toska*Storm*Roxy*
Bij ons blaften ze laatst heel woest en bleken er inderdaad vreemden achter en op de oprit te lopen, die schielijk de benen namen,
gelukkig zonder buit.
I'm just a common man
drive a common van
my dogs ain't got no pedigree
Bij mij was het andersom.. Max ging een paar jaar geleden s'nachts helemaal los en ik riep pissig vanuit mijn bed "MAX STIL..GA IN JE MAND" Bleek de volgende morgen dat ze mijn fiets gejat hadden.
Is hij een goede waakhond en dan word het niet gewaardeerd
Anja schreef: Bij mij was het andersom.. Max ging een paar jaar geleden s'nachts helemaal los en ik riep pissig vanuit mijn bed "MAX STIL..GA IN JE MAND" Bleek de volgende morgen dat ze mijn fiets gejat hadden.
Is hij een goede waakhond en dan word het niet gewaardeerd
StormenRoxy schreef:Ze hebben heel de dag geslapen volgens mijn ouders (ik was op het werk) in de avond zijn ze weer wat fitter geworden.
Zullen ze ze wat gegeven hebben? Ze hebben gisteren veel buiten gezeten.
Oh, ze waren dus (of misschien?) buiten tijdens het jatten? Brr dat is wel een raar/eng idee, maar even goed in de gaten houden verder.
Zamunda schreef:Oh zo, dan zou er vooruitgepland zijn. Niet onmogelijk natuurlijk, maar wel best veel moeite voor een paar fietsen. Zijn ze nu weer net als anders?
Ze zijn nu weer de oude, ze hebben het ook bij een paar buren geprobeerd.