Een "flubbertje" slijmerig bloed in haar urine. Gisteravond tijdens de training in de hal zag ik het eerst. Komen we thuis, heefdt ze geplast, en 1,5 uur later piest ze binnen op de mat

Moderator: moderatorteam
Ja, maar die bloedcellen in de urine komt denk ik van dat flubbertje, de rest zite er er op het oog helder uit. De da zei nog even af te wachten, ander een blaasfoto. Maar daarvoor moet ze onder een roes en ze heeft al genoeg troep gehad.Rea schreef:Shit nu dat weer.
Omdat er wel bloedcellen in de urine zitten maar geen blaasontsteking op te sporen is zou ik een echo laten maken van de blaas!!!
Dan weet je tenminste dat daar niets verkeerds zit
Laat je niet verrassen.
Ik denk ook dat als het bloed door de blaasontsteking in de urine had gezeten het niet in een flubbertje had gezeten maar er doorheen zou zitten. Ze heeft ook niet echt tekenen van blaasontsteking, zoals kleine plasjes en moeite met plassen. Maar dat zegt ook niet alles natuurlijk. We wachten het maar even af.v.d Lupinehof schreef:het kan goed zijn hoor dat het met de loopsheid te maken heeft,als die sluitspier gaat onspannen voor de loopsheid wil hier en daar ook nog wel eens een haarvaatje springen en deze geven van die propjes op ff goed in de gaten houden ,maar maak je eigen niet gelijk te druk'
mol![]()
Als er bloedcellen in de urine zitten komt 't niet van de aankomende loopsheid. En voor een echo hoeft ze geen roesje te krijgen en kun je ook zien of er iets in de blaas zit.Hutsje schreef:Ja, maar die bloedcellen in de urine komt denk ik van dat flubbertje, de rest zite er er op het oog helder uit. De da zei nog even af te wachten, ander een blaasfoto. Maar daarvoor moet ze onder een roes en ze heeft al genoeg troep gehad.Rea schreef:Shit nu dat weer.
Omdat er wel bloedcellen in de urine zitten maar geen blaasontsteking op te sporen is zou ik een echo laten maken van de blaas!!!
Dan weet je tenminste dat daar niets verkeerds zit
Laat je niet verrassen.