Dus ik zoek voor die twee dagen opvang voor de Tissebis. Bij voorkeur regio Drenthe, anders op de lijn Hoogeveen, Meppel, Zwolle, Harderwijk.
Tisbee is een gecastreerde Galgoteef (uit Spanje) van ca. acht jaar. Tis is vooral heel lief, kalm en knuffelig. Ze is hondsociaal, bij nieuwe ontmoetingen vaak even terughoudend. Of ze goed gaat met heel kleine honden weet ik niet, met katten kan ze iig niet. Mensen vindt ze gezellig (knuffelen

Tis vindt het heerlijk om de hele dag te luieren en af en toe iets met je te doen (knuffelen, even met je meelopen, knuffelen). Een lange wandeling hoeft niet tijdens de opvang, aan plas- en poeprondjes heeft ze genoeg. Je hebt eigenlijk geen hond aan haar

Tisbee kan bij ons een paar uur alleen zijn (met de andere honden), maar of ze dat op het opvangadres ook zal kunnen weet ik echt niet. Tis verblijft bij ons in de bench 's nachts en als we wegzijn (ivm de katten) dus hoe ze het zou doen als ze langere tijd los en alleen is weet ik ook niet. De bench kan desgewenst mee.
Nou, ik hoop dat na al dat 'geweetniet' er toch nog iemand is die haar op wil vangen