Het volgende is er aan de hand:
Donderdag had Rambo ineens 4 gaatjes in de zijkant van zijn snuit, in eerste instantie dacht ik dat Gina hem hardhandig had aangepakt, de dag erna zaten er kleine bultjes onder de gaatjes, maar het zag er niet echt verontrustend uit. Ik heb er wat zalf opgesmeerd en ging ervan uit dat het wel over zou gaan. weer een dag later zaten dezelfde gaatjes aan de andere kant van zijn snuit. En nog een dag later zag het er behoorlijk gezwollen en vurig uit, en waren er veel meer plekjes. Er komt vocht en bloed uit dit komt waarschijnlijk omdat hij aardig met zijn snuit langs zijn deken scheurt omdat het nogal jeukt ( neem ik aan).
In ieder geval heb ik er nu zalf en pillen voor en hoop maar dat het snel over zal zijn.
Maar omdat de dierenarts zei dat het veelvoorkomend was en ik het zelf nooit heb gezien, vroeg ik me af of er hier mensen zijn die het herkennen,
Het is dus pure nieuwsgierigheid van mij, ook ben ik wel benieuwd wat diegene dat van de dierenarts heeft gekregen en of dat geholpen heeft...
Alvast bedankt voor de reacties, onderstaand een foto van de neus....