Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe lang na sterilisatie kan een hond incontinent worden
Moderator: moderatorteam
-
cindymaes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
- Aantal honden: 1
Hoe lang na sterilisatie kan een hond incontinent worden
Wij hebben in het verleden een Rottweiler gehad die door de sterilisatie incontinent is geworden.
In mijn beleving was dat vrij snel al na de sterilisatie, maar dit is onder tussen al 15 jaar geleden.
Is er iemand die er recent mee te maken heeft gekregen?
In mijn beleving was dat vrij snel al na de sterilisatie, maar dit is onder tussen al 15 jaar geleden.
Is er iemand die er recent mee te maken heeft gekregen?

- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Hoe lang na sterilisatie kan een hond incontinent worden
Lees dit topic maar even door
-
cindymaes
- Zeer actief
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
OHja, mijn topic, ik wilde hier al reageren
Het gaat nu een stuk beter. De laatste keer dat ze urine heeft gelekt is langer dan een maand geleden. Ik moest er even achter komen hoe ik met het uitlaten om moet gaan. Als Mayke erg moe is na een dag plezier maken of trainen, moet ik haar gewoon even wakker maken voor een plas. Dan gaat het eigenlijk altijd wel goed.
Als ze het doet, doet ze het alleen in de avond en na een drukke dag, dus vermoeidheid telt zwaar mee.
De rest staat in het topic.
Als ze het doet, doet ze het alleen in de avond en na een drukke dag, dus vermoeidheid telt zwaar mee.
De rest staat in het topic.

-
Ted en Harry
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie mix en OEB
Ik had hier laatst ook een topic over geopend omdat ik nogal geschrokken was.
Ted is iets na haar eerste verjaardag gecastreerd en voor zover ik weet was afgelopen maand het eerste incident. Ik let er nu ook beter op, na een lange en warme wandeling met veel zwemmen doen we zo af en toe een verplicht plasrondje.
Ted is iets na haar eerste verjaardag gecastreerd en voor zover ik weet was afgelopen maand het eerste incident. Ik let er nu ook beter op, na een lange en warme wandeling met veel zwemmen doen we zo af en toe een verplicht plasrondje.

-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Mijn teef werd gewoon met de jaren meer en meer incontinent. Helaas een erg grote teef en dus ook grote plassen. Op haar 2e gecastreerd en vanaf 10 jaar begon de incontinentie echt vormen aan te nemen.
-
cindymaes
- Zeer actief
Het is niet nog eens gebeurt, dus ik houd het even goed in de gaten. Ze is erna buiten wel nog heeel veel gaan plassen. Dus waarschijnlijk al dat vele vocht dat ze binnen heeft gekregen en gehouden met dat warme weer.
Gebeurt het deze week nog eens, breng ik even een plasje binnen voor de zekerheid.
Thnx!
Gebeurt het deze week nog eens, breng ik even een plasje binnen voor de zekerheid.
Thnx!

- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Mijn vorige teef was vrij snel na de sterilisatie in incontinent.
Bleza is gesteriliseerd toen ze ongeveer een half jaar was schat ik. Wond was goed genezen toen ze in NL aankwam, en toen was ze een maand of 8-9. Zij is niet incontinent.
Jade was 23 maanden toen ze voor het eerst loops werd en kreeg daar achteraan een baarmoederontsteking en toen is het hele zaakje eruit gehaald. Ook zij is (nog) niet incontinent.
Bleza is gesteriliseerd toen ze ongeveer een half jaar was schat ik. Wond was goed genezen toen ze in NL aankwam, en toen was ze een maand of 8-9. Zij is niet incontinent.
Jade was 23 maanden toen ze voor het eerst loops werd en kreeg daar achteraan een baarmoederontsteking en toen is het hele zaakje eruit gehaald. Ook zij is (nog) niet incontinent.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort