Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
46 euro voor oordruppels en DA bezoek.
Moderator: moderatorteam
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Re: 46 euro voor oordruppels en DA bezoek.
Heb dit topic maar weer even opgezocht en alles bij elkaar was ik toch 53 euro kwijt, ook voor de oortjes dus die 46 euro valt nog best mee.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
blondie
- Zeer actief
Consult hier 36 euro lees ik net op de site. Daarentegen, als ik bel om advies of bij twijfel om te komen staat mijn dierenarts me zelf te woord en daar krijg/kreeg ik nooit een rekening voor. Krijg soms advies om iets homeopatisch op te lossen, of een middel bij de drogist te halen. Als ik het wel nodig vind ga ik er heen, betaal ik. Maar haar consult van 15 minuten wordt vaak langer omdat ze zoveel uitlegt als er wat geconstateerd is. Fijne dierenarts, ik kom er niet vaak, en bij check ups na een behandeling wil ze geen consult rekenen, puur omdat ze zelf even wil checken of de behandeling aan slaat. Met medicatie is ze zelf ook kritisch, en verontschuldigd zich soms om de kosten. Bij pijnstilling voor langere termijn rekende ze verschillende medicaties uit, en legde ze uit welke medicatie evt. bijwerkingen had e.d.
Ik hoop er niet veel te komen, maar de keren dat ik haar nodig heb gehad was ze er voor mijn dieren en voor mij. Dat vind ik het belangrijkst.
Ik hoop er niet veel te komen, maar de keren dat ik haar nodig heb gehad was ze er voor mijn dieren en voor mij. Dat vind ik het belangrijkst.
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Ik vind dierenartsen sowieso belachelijk duur.
Ik ben nog geen vijf minuten binnen en kaching: meer dan €40 kwijt, en komt nog medicijn bij op. Voor de trimster ben ik voor 2,5 uur €45 kwijt, ik bedoel maar.
Nou ben ik wel erg tevreden dus betaal het wel, maar als je na gaat wat mensen wel niet slikken voor (vaak) een paar minuten werk...
Nou ben ik wel erg tevreden dus betaal het wel, maar als je na gaat wat mensen wel niet slikken voor (vaak) een paar minuten werk...
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
De trimster heeft ook een röntgenapparaat, een echo apparaat en medicijnen op voorraad?_Leonie schreef:Ik vind dierenartsen sowieso belachelijk duur.Ik ben nog geen vijf minuten binnen en kaching: meer dan €40 kwijt, en komt nog medicijn bij op. Voor de trimster ben ik voor 2,5 uur €45 kwijt, ik bedoel maar.
Is de hele dag en 's avonds bereikbaar?
Heeft ook een assistente in dienst zodat ze niet tijdens een consult wordt weggeroepen aan de telefoon en zo?
Is 's nachts en in het weekend bereikbaar (of zorgt voor vervanging) enz.?
Heeft meerdere ruimtes tot haar beschikking ten behoeven van operaties?
Beademingsapparatuur voor narcose bij operaties ...........?
Dat kan niet van de lucht betaald worden.
En je verwacht wel hulp voor je hond als hem wat mankeert neem ik aan.
Alles even afgezien van de jaren lange studie, want dat reken ik even niet mee.
- Yara
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Ik vind 46 euro ook nog wel mee vallen. Ik was laatst 85 euro verder voor een consult en een prik voor Zorro omdat hij een allergische reactie had. Nu was dat op zaterdag dus dan is het nog duurder. Maar ik ken geen goedkope dierenartsen. Hier kosten ze allemaal even duur. Maar ik ga gewoon naar de dierenarts een dorp verder. Daar zijn wij al jaren kind aan huis met onze honden en paarden en die artsen zijn kundig en ze komen direct als ik bel. Nu weten ze ook wel dat ik alleen bel als er echt iets mis is maar toch. Heb hier al regelmatig midden in de nacht een DA gehad voor mijn paarden en ze staan altijd binnen 10 minuten voor de deur. Dus ja, die zijn hun geld wel waard.

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Ditranetje schreef:De trimster heeft ook een röntgenapparaat, een echo apparaat en medicijnen op voorraad?_Leonie schreef:Ik vind dierenartsen sowieso belachelijk duur.Ik ben nog geen vijf minuten binnen en kaching: meer dan €40 kwijt, en komt nog medicijn bij op. Voor de trimster ben ik voor 2,5 uur €45 kwijt, ik bedoel maar.
Is de hele dag en 's avonds bereikbaar?
Heeft ook een assistente in dienst zodat ze niet tijdens een consult wordt weggeroepen aan de telefoon en zo?
Is 's nachts en in het weekend bereikbaar (of zorgt voor vervanging) enz.?
Heeft meerdere ruimtes tot haar beschikking ten behoeven van operaties?
Beademingsapparatuur voor narcose bij operaties ...........?
Dat kan niet van de lucht betaald worden.
En je verwacht wel hulp voor je hond als hem wat mankeert neem ik aan.
Alles even afgezien van de jaren lange studie, want dat reken ik even niet mee.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.