Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Golddust ...???
Moderator: moderatorteam
- Peet2
- Zeer actief
Golddust ...???
Kent iemand dit?
http://www.dogsupplyservice.nl/nihot/pr ... _frame.htm
Het is een soort poeder van lijnzaadolie, speciaal voor vachtproblemen, allergieen en andere aandoeningen. Ik kreeg het aanbevolen voor Beau's Degeneratieve Myelopathie.....maar de naam doet de prijs eer aan...pfoe!!
Dus vandaar mijn vraag....kent iemand dit?
Of kan je gewoon beter een fles lijnzaadolie bij een reformzaak kopen en dat door de voeding doen?
Peet
Het is een soort poeder van lijnzaadolie, speciaal voor vachtproblemen, allergieen en andere aandoeningen. Ik kreeg het aanbevolen voor Beau's Degeneratieve Myelopathie.....maar de naam doet de prijs eer aan...pfoe!!
Of kan je gewoon beter een fles lijnzaadolie bij een reformzaak kopen en dat door de voeding doen?
Peet
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Re: Golddust ...???
Het grootste nut in dit produkt komt van de Omega 3 en 6 af, die in dit geval geleverd worden door de gemalen lijnzaad. Je kunt ook zelf lijnzaad malen, zaadjes koop je in het reformhuis en malen doe je met een koffiemolen of vijzel. Lijnzaadolie of extract werkt ook prima veelal in combinatie met een vislolie.Peet2 schreef:Kent iemand dit?
Peet
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Peet2
- Zeer actief
Ga ik doen....weer zo'n club die denkt snel rijk te worden aan de ellende van een ander....gggrrrrr....
Heb inmiddels de visolie-caps al in huis, schijnt beter opgenomen te worden bij oudere honden dan lijnzaad-olie, wat weer beter is voor jongere dieren....Dus dat hebben we ook weer geleerd!
Bedankt voor jullie info!!
Peet

Heb inmiddels de visolie-caps al in huis, schijnt beter opgenomen te worden bij oudere honden dan lijnzaad-olie, wat weer beter is voor jongere dieren....Dus dat hebben we ook weer geleerd!
Bedankt voor jullie info!!

Peet
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer: