En Agnes, ik vind zo een witte hond juist het ideale trouwkadootje

Moderator: moderatorteam
ja, vind ik nou ook..Valerie schreef:Uma moet ook blijven leven hoorBlanche heeft meer aan een levend vriendinnetje.
En Agnes, ik vind zo een witte hond juist het ideale trouwkadootje
Een kleine Jack Russel reu, maar met een groot ego. Ik heb het doorgegevenValerie schreef:Voor Shaina en Corani is waarschijnlijk opvang gevonden. Ze zijn wel beschikbaar voor adoptie. Shaina kan alleen in een huis met andere honden. Ze klinkt inderdaad wel redelijk hetzelfde als Umaook qua verhaal. Daarom is een stabiele hond in huis ook belangrijk voor haar.
Back up is trouwens ook nodig voor de opvanggezinnen. Voor het geval dat ze ineens afzeggen of dat de hond al hier is en er dan wat gebeurd waardoor de hond niet kan blijven..
BedanktManu schreef:Een kleine Jack Russel reu, maar met een groot ego. Ik heb het doorgegevenValerie schreef:Voor Shaina en Corani is waarschijnlijk opvang gevonden. Ze zijn wel beschikbaar voor adoptie. Shaina kan alleen in een huis met andere honden. Ze klinkt inderdaad wel redelijk hetzelfde als Umaook qua verhaal. Daarom is een stabiele hond in huis ook belangrijk voor haar.
Back up is trouwens ook nodig voor de opvanggezinnen. Voor het geval dat ze ineens afzeggen of dat de hond al hier is en er dan wat gebeurd waardoor de hond niet kan blijven..
Chico is wat ouder. Hij heeft nog moeite met vreemden, zoekt weinig contact met vreemde mensen en laat zich pas aaien als hij je wat beter kent. Het is sowieso geen schoothondje.Marcel.s schreef:Och die kleine Chico, precies mijn overleden kleine Spaanse ettertje Remy
Is er meer over die kleine bekent?
Een hond erbij is niet de bedoeling (we hebben er 4 waarvan 1 hoog bejaard en met de andere 3 hebben we onze handen aardig vol) maar misschien is opvang wel een optie (maar of mijn man het daar ook mee eens is is nog maar de vraag.....)DeDiana schreef:Chico is wat ouder. Hij heeft nog moeite met vreemden, zoekt weinig contact met vreemde mensen en laat zich pas aaien als hij je wat beter kent. Het is sowieso geen schoothondje.Marcel.s schreef:Och die kleine Chico, precies mijn overleden kleine Spaanse ettertje Remy
Is er meer over die kleine bekent?
Hij zoekt een plekje waar hij lekker van zijn oude dag kan genieten, met een of meerdere andere honden (hij is sociaal en gewend samen met andere honden te leven, groot en klein) en waar hij verder niet te veel moet, maar geaccepteerd wordt zoals hij is.
Dat klinkt ook wel logisch maar misschien voor zieke of zwakkere honden wel een beter idee.DeDiana schreef:In principe kan er in Spanje ook een titerbepaling gedaan worden. Alleen is dat wel duurder, omdat dat dan voor een enkele hond zou moeten. Entingen worden ineens per 10 of 20 honden gedaan en zijn daardoor goedkoper.
De rabiësenting is sowieso verplicht om de grens over te kunnen.
Chico is inderdaad wel een blafferd. Hij is behoorlijk waaks en reageert snel op dingen in de omgeving door te blaffen.