Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Leuk dagje voor de zuiderlingen of mensen die een dagje/weekendje zuiden willen
Beste Honden liefhebbers,
We zijn weer druk bezig aan ons jaarlijkse evenement, Het grote hondenspetakel van Landgraaf.
Dit jaar is het nog groter !!!
Er zijn diverse stands waar u voor u trouwe viervoeters lekkers en leuke hebben dingen kan kopen.
Er staat een racebaan op waar alle honden de hele dag gratis mogen racen, er is een open Agility wedstrijd, politie honden demonstraties en een Flyball workshop.
Ook kunt u u hond(en) weer laten keuren door een ervaren keurmeester voor rashonden en geen rashonden en/-of kruisingen.
Dit jaar hebben wij bij de honden keuring 4 groepen: Groep A: Rashonden met stamboom. Groep B: Honden zonder stamboom. Groep C: Veteranen v/a 8 jaar en Groep D: Pups & pubers tot 1 jaar.
Dit jaar zijn er weer spectaculaire demonstratie te zien van sport en spel met '' Powerdogs'' en nog veel veel meer.
Weet iemand zo uit het hoofd of dit goed bereikbaar is met ov
edit: laat maar ik was weer eens te snel, landgraaf is wel errug ver
Voor zij die aan me twijfelen. Twijfel je meer aan mij dan mij, ik betwijfel het. Eigenlijk weet ik niet wat ik moet op de wereld, maar ik ben er en ik zit alleen te twijfelen. Voor alle mensen die twijfelen, kom je daarmee verder, nee ik betwijfel het.
Eigenlijk weet niemand wat je moet op de wereld, maar je bent er en je moet niet zoveel twijfelen.
abmiS schreef:Weet iemand zo uit het hoofd of dit goed bereikbaar is met ov
edit: laat maar ik was weer eens te snel, landgraaf is wel errug ver
Je kan er een leuk weekendje van maken
Oh dus mijn pop up paleis staat al in je voortuin begrijp ik ? dat kan ik niet weigeren natuurlijk
Voor zij die aan me twijfelen. Twijfel je meer aan mij dan mij, ik betwijfel het. Eigenlijk weet ik niet wat ik moet op de wereld, maar ik ben er en ik zit alleen te twijfelen. Voor alle mensen die twijfelen, kom je daarmee verder, nee ik betwijfel het.
Eigenlijk weet niemand wat je moet op de wereld, maar je bent er en je moet niet zoveel twijfelen.
Leuk zeg hermelien ! maak je wel foto's voor ons als arme achterblijvers ?
Haha ik heb niet veel foto's gemaakt. Ik ben eigenlijk alleen maar bij de agility geweest en maar heel even bij de showringen en de standjes
We zijn nu alweer terug naar huis omdat het begon te regenen en we toch niets gewonnen hadden XD
Ja dan moet jij het wel geweest zijn, combinatie klopt idd was zelf zonder hond dus kan helaas geen referentie doorgeven waaraan ik makkelijk herkenbaar was. Heb ook bij de behendigheid zitten kijken, op de grond aan de achterkant. En nog een tijd bij de racebaan op het bankje gezeten.
those we loved don't go away they walk beside us everyday unseen, unheard, but always there still loved still missed still very dear
ik ben trouwens wel echt heel erg verbrand (ook was er niet heel veel zon); ik ben nu maar aan het koelen
De honden hadden zich vermaakt en gioia ligt lekker te slapen . De shitzu is terug naarhaar baasje, die heel verbaasd was dat ze zo rustig was en helemaal niet blij leek dat ze terug waren
Dan heb ik jullie vast ook gezien, denk ik ik liep met Finn of hondloos met fototoestel, vooral bij de Agility en af en toe bij de show.
Finn z'n keurrapport was netjes, maar helaas geen plaatsing bij de beste 5 ( want geen kruising amstaff zo leek het). Zijn hoogtepunt was de twee keer over de racebaan