Het gaat allemaal goed bij de Duitse Staande, zo lang het gepointe dier in kwestie niet in de aanval gaat.laura23 schreef:bij cartouche had de kat een probleem gehad....die heeft echt een grondige hekel aan katten en zal als hij de kans krijgt ze ook doden...
als hij dus besprongen zou worden dan loopt het niet goed af...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Aangevallen door een kat
Moderator: moderatorteam
-
korthaar
- Zeer actief
Re: Aangevallen door een kat
- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
- Aantal honden: 1
Om die reden is onze Bo eens echt bereden al was hij een rodeo stier. Dus poes op zijn rug met 4 poten om zijn romp geklemd. Poes had dus een nest onder een bosje waar Bo, onwetend van dit feit, zijn neus onder stak.laeken schreef:Vaak zijn het ook katten die jongen hebben.
Wij hebben echter ook jarenlang een soort ontmoetingsplek voor zwerfkatten in onze tuin gehad waarbij Bo volledig geaccepteerd was, hij is zelfs peetvader geweest van een nest kittens.
Ach, je hebt er figuren tussen zitten........
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Die hier zijn gelukkig niet zo wild , maar je weet het nooit een kat in het nauw
- laura23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen. - Aantal honden: 0
je moet niet zwetsen!korthaar schreef:Het gaat allemaal goed bij de Duitse Staande, zo lang het gepointe dier in kwestie niet in de aanval gaat.laura23 schreef:bij cartouche had de kat een probleem gehad....die heeft echt een grondige hekel aan katten en zal als hij de kans krijgt ze ook doden...
Quireste 01-05-2000--03-09-2013
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020
Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020
Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
er is één stukje wijk hier waar zo'n smeerbeest loopt. Sam is niet meer zo actief, maar een kat heeft ie altijd energie voor dus wij ontwijken dat stukje want dat kreng komt je gewoon zoeken

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Dat was bij een van mijn teckels ooklaura23 schreef:bij cartouche had de kat een probleem gehad....die heeft echt een grondige hekel aan katten en zal als hij de kans krijgt ze ook doden...
Dus ik was ook bij hem niet blij met een terrorkat, al kwam mijn hond wel ongeschonden uit de strijd..............
- Hanneke2
- Zeer actief
Dat is echt akelig. En ik vind het ook wel raar. Greyhounds gaan uiteraard achter een rennende kat aan, maar juist die jagers zijn toch vaak wel beleefd en sociaal als het gaat om rustige begroetingen, dacht ik? Maar goed, ik heb verder geen verstand van windhonden, bij mijn stel gaat gezelligheid voor, die zouden zelfs eerder dikke vrienden worden met een niet-wegrennende konijnenbaby dan dat ze hun tanden erin zouden zetten.Nanna schreef:Hier liet de overbuurman zijn Greyhounds uit. Hij kwam dus met drie van die aangelijnde joekels de poort uit en een rooie kater vond dat wel sfeervol en kwam met de staart omhoog aanwiegen om even kopjes te geven en was niet van plan zich van dat idee af te laten brengen. Dat werd dus een bloedbad....
(Ik moet nu ook denken aan Podenji en haar geadopteerde eendekuiken.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
-
blondie
- Zeer actief
Jonge puppie Aak had eigen katten in huis, bij de fokker, maar ook hier. Hier is hij best de les gelezen (en nog) door de katten. Buiten werd hij tijdens het passeren eens lelijk bij de neus genomen door een oude kat. Thuis zag ik het nageltje in zijn neus zitten.
Hij is gelukkig niet lelijk gaan doen naar katten buiten, maar het was geen fijne ervaring.
Bluf deed katten eigenlijk ook niets, maar zij werd ook eens buiten aangevallen, tijdens passeren aan de lijn. Ze had het dier wel in de bek ineens. We waren al tig keer voorbij gelopen, en waarom de poes ineens aanviel, geen idee
Ze loste ook wel direct en de poes leefde vrolijk nog wat jaren verder gelukkig, maar ik was zelf behoorlijk geschrokken en nam verder geen risico meer. En dat neem ik met geen elke kat meer die blijft zitten. Flink bochtje eromheen.
Hij is gelukkig niet lelijk gaan doen naar katten buiten, maar het was geen fijne ervaring.
Bluf deed katten eigenlijk ook niets, maar zij werd ook eens buiten aangevallen, tijdens passeren aan de lijn. Ze had het dier wel in de bek ineens. We waren al tig keer voorbij gelopen, en waarom de poes ineens aanviel, geen idee
Ze loste ook wel direct en de poes leefde vrolijk nog wat jaren verder gelukkig, maar ik was zelf behoorlijk geschrokken en nam verder geen risico meer. En dat neem ik met geen elke kat meer die blijft zitten. Flink bochtje eromheen.