Haar schofthoogte is 60 cm en ze weegt 20 kg. Ik denk dat er een redelijke kans bestaat dat eruit komt dat ze een totaal onherleidbare kruising is en dat ik 80,- heb weggegooid, maar dat zien we dan wel weer

Moderator: moderatorteam

Die lijkt wel ja! Weet je wat voor kruising het is? Ik zie nooit een hond die op Wilma lijkt.duitse herder schreef: Ze lijkt sprekend op de hond rechts achter! Ben benieuwd wat er in Wilma zit.

Nee zij komt ook uit buitenland. Op de foto is ze nog jong, denk maand of 6. Ze zat bij een vriendin van mij in de opvang, ze is nu 3 jaar geleden herplaatst.Sabi85 schreef:Die lijkt wel ja! Weet je wat voor kruising het is? Ik zie nooit een hond die op Wilma lijkt.duitse herder schreef: Ze lijkt sprekend op de hond rechts achter! Ben benieuwd wat er in Wilma zit.
Dat hoor ik vaker*Skye* schreef:Wat grappig om deze foto's te zien met de hoogte erbij omschreven. Door je onderschrift foto dacht ik altijd dat het een jack russel was... dat is ze dus duidelijk niet
Hopelijk komt er iets uit de test.

Tibbe heeft er veel van weg, maar die is tengerder.Sabi85 schreef:Die lijkt wel ja! Weet je wat voor kruising het is? Ik zie nooit een hond die op Wilma lijkt.duitse herder schreef: Ze lijkt sprekend op de hond rechts achter! Ben benieuwd wat er in Wilma zit.
♥
klopt dat ?????Haar schofthoogte is 60 cm en ze weegt 20 kg.
cornelia schreef:Ik had dus precies hetzelfde, dacht dat Wilma een klein hondje was.
Maar ditklopt dat ?????Haar schofthoogte is 60 cm en ze weegt 20 kg.
Is ze zo slank of licht gebouwd ? Ezio is 63 cm maar weegt gemiddeld 34 kg.
En die word door de da als perfect bestempeld.
Natuurlijk wel een ander type hond maar 14 kg is wel heel veel verschil.
Is dat mogelijk ????
Ik ga hem morgen toch nog eens meten![]()
Begin te twijfelen aan mezelf.
Nou dat er verschillen zijn snap ik wel maar als je het zo op papier ziet staan is het opeens zo veel.dagmar88 schreef:cornelia schreef:Ik had dus precies hetzelfde, dacht dat Wilma een klein hondje was.
Is dat mogelijk ????
Waarom zou dat niet kloppen. Pjotr en Niko zijn even hoog, schelen dik 10 kilo.
Tibbe is 56 cm en 14 kilo, Charlie 55 en 20-21.
We noemen Tibbe de harmonica hond, blijft niets van over als ie inklapt.
Dat kan prima hoor. Ligt aan de bouw van de hond. Rufus is 65 cm en weegt 21 kilo. Ook hij is goed op gewicht.cornelia schreef:Ik had dus precies hetzelfde, dacht dat Wilma een klein hondje was.
Is dat mogelijk ????