Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Losloopgebied-feestjes.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Re: Losloopgebied-feestjes.

Ongelezen bericht door Lizzie. »

cornelia schreef:
Lizzie. schreef:
bouvierpoedel schreef: Wat mot je nou met je gezeik.? :hmmm: Ik was 1 van die 2 vrouwen met onze honden toevallig. :pffff: Was het niet jij die eerst begon over trutpoedels en dergelijk. :oohja:
Klopt, ze verteld het niet helemaal juist, zei trok juist de viswijfscheur open, ik ben nog helemaal in shock :O:
Nou en....wat dan nog. Jullie hebben poedels, wat wil je ??????
Dat is gewoon vragen om dit soort reacties. Een vorm van masochisme misschien ?
Wat doen jullie in een losloopgebied ? Dat we het niet meer zien hoor.

De poedel is de klapkaak van 2015.

(enfin, allemaal van dit soort onzin :wink: :wink: :wink: )

Heb je trouwens foto van poedel Lizzie goed bekeken. Diesooknietzoschoonmeer.
Mijn motto is dan ook; Pijn is fijn :pffff:
Afbeelding
Iris-Marie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Springer Spaniël (jachtlijn)
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Iris-Marie »

cornelia schreef:
Bodiris schreef:Ik heb nooit gezegd dat ik iets tegen poedels heb. :)
Zou je toch echt eens moeten doen, het lucht zo op :wink:
Dat zal best, als ik er wat tegen zou hebben. Ik vind het mooie honden om te zien, leuke koppies ook vaak. :I:
Afbeelding
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Valerie »

Ik kom soms in het bos 2 perfect gekapte grote poedels tegen. En die 2 raggen ook door de bosjes hoor :mrgreen: ik vraag mij altijd af hoe ze aan het eind van de wandeling eruit zien.
Iris-Marie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Springer Spaniël (jachtlijn)

Ongelezen bericht door Iris-Marie »

Dat vind ik dan weer wél leuk, Valerie! Sowieso honden die de bosjes doorraggen en er niet uitzien, heerlijk! En dan die blije snoetjes vaak! :) Ik doelde niet zozeer op het feit dat het poedels zijn, hoor. Hadden net zo goed andere honden kunnen zijn. Het was meer de hele situatie waar ik even over viel. :)
Afbeelding
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

Ik vind het helemaal niet leuk.
Mijn witte God was zaterdag voor een heleboel centjes uit mijn spaarpot getrimd en dook binnen 10 minuten de prutsloot in :jank:
Nu ruikt hij weer naar riool en vis en zijn vacht is weer vet en warrig. Ik heb slechts 10 minuten mogen genieten van een fluffy, spierwitte, naar shampoo ruikende hond :hmmm: Die blije kop kan me wat. Ondankbaar secreet is het :S:
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Manu schreef:Ik vind het helemaal niet leuk.
Mijn witte God was zaterdag voor een heleboel centjes uit mijn spaarpot getrimd en dook binnen 10 minuten de prutsloot in :jank:
Nu ruikt hij weer naar riool en vis en zijn vacht is weer vet en warrig. Ik heb slechts 10 minuten mogen genieten van een fluffy, spierwitte, naar shampoo ruikende hond :hmmm: Die blije kop kan me wat. Ondankbaar secreet is het :S:
:LOL:
De wat groot uitgegroeide spaniel (maatje bouvier) van een vriendinnetje vroeger rolde graag in koeiendrek.
Dan werd hij thuis in bad gedaan.............. en zodra hij de kans zag schoot hij de deur uit om die smerige shampoolucht kwijt te raken door te rollen in ............ jawel koeiendrek :mrgreen:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

cornelia schreef:
Ja joh start ook even een haatcampagne :hmmm: , kunnen poedelliefhebbers ook niets aan doen dat ze boven alle honden uitsteken qua schoonheid en intelligentie en nog meer. :pffff: Is jullie eigen onzekerheid over wat jullie aan het lijntje vast hebben. :wink:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Jemig, hou dat beest dan ook gewoon aan een korte lijn :hmmm: ! Bah.

bouvierpoedel schreef:
cornelia schreef:
Ja joh start ook even een haatcampagne :hmmm: , kunnen poedelliefhebbers ook niets aan doen dat ze boven alle honden uitsteken qua schoonheid en intelligentie en nog meer. :pffff: Is jullie eigen onzekerheid over wat jullie aan het lijntje vast hebben. :wink:
Intelligentie laat ik me niet over uit, maar schoonheid :scratch: ? Een poedel die niet getrimd is als een doedel is gewoon verschrikkelijk lelijk. Wat een mormels. Zoals windmolens (en prikoren) horizonvervuilers zijn, zo zijn poedels landschapsvervuilers :pffff: . Wanneer komt er eens een algeheel houdverbod op die beesten :hmmm: ?!
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Zamunda schreef:

bouvierpoedel schreef:
cornelia schreef:
Intelligentie laat ik me niet over uit, maar schoonheid :scratch: ? Een poedel die niet getrimd is als een doedel is gewoon verschrikkelijk lelijk. Wat een mormels. Zoals windmolens (en prikoren) horizonvervuilers zijn, zo zijn poedels landschapsvervuilers :pffff: . Wanneer komt er eens een algeheel houdverbod op die beesten :hmmm: ?!
Wacht maar af en je ergste nachtmerrie word waarheid , binnen een aantal jaren hebben poedels NL veroverd en is het bij wet verboden om andere honden dan poedel te houden. :pffff: Peace man. :I:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
lieveheersbeestje83
Zeer actief
Mijn ras(sen): Middenslag Poedel

Ongelezen bericht door lieveheersbeestje83 »

Zamunda schreef: Intelligentie laat ik me niet over uit, maar schoonheid :scratch: ? Een poedel die niet getrimd is als een doedel is gewoon verschrikkelijk lelijk. Wat een mormels. Zoals windmolens (en prikoren) horizonvervuilers zijn, zo zijn poedels landschapsvervuilers :pffff: . Wanneer komt er eens een algeheel houdverbod op die beesten :hmmm: ?!
Net of je nog iets van het model kan zien... als ze drijfnat zijn. Ze kunnen er ook niks aan doen dat ze, hoe belachelijk ze ook getrimd worden, er altijd beeldschoon zijn. :mann:

Afbeelding
Afbeelding
------Groetjes Prana-----
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

Zamunda schreef:
Dat zat 'ie :jank: Ik liep er op mijn hakjes achteraan, hoe moeilijk kan het zijn even snel je hond op te halen van de trimmer?
Nouja, ik lag er ook bijna in. Hij heeft het warm gehad denk ik :idea:
cornelia
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar

Ongelezen bericht door cornelia »

lieveheersbeestje83 schreef:
Zamunda schreef: Intelligentie laat ik me niet over uit, maar schoonheid :scratch: ? Een poedel die niet getrimd is als een doedel is gewoon verschrikkelijk lelijk. Wat een mormels. Zoals windmolens (en prikoren) horizonvervuilers zijn, zo zijn poedels landschapsvervuilers :pffff: . Wanneer komt er eens een algeheel houdverbod op die beesten :hmmm: ?!
Net of je nog iets van het model kan zien... als ze drijfnat zijn. Ze kunnen er ook niks aan doen dat ze, hoe belachelijk ze ook getrimd worden, er altijd beeldschoon zijn. :mann:

Afbeelding
Maar jij hebt een zwarte Jezus poedel ????!!!????
Zal ik me dan toch bekeren en aan de poedel gaan ?
Afbeelding
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje

Ongelezen bericht door Ptje »

Nou dan had ik tegen die mevrouw gezegd dat ze niet zulk afreuse taal moest bezigen want dat mijn hondje daar veel te beschaafd voor is en daar dus absoluut niet tegen kan.
Niet alle poedeldames zijn zo hoor, ik bijvoorbeeld ben ontzéttend beschaafd en veurbééldig netjes.
Als ik met mijn blauwgepermanente coiffeure op mijn gouden pumps en met mijn keujjrige uiterst beschaafde poedel van stand flaneer verwaardig ik mij geen negatief commentaar op het pleps te geven.
Integendeel, minzaam knikkend groet ik want ik blijf beleefd.
Ben zelfs nog een stapje verder gegaan want naast mijn adelijk poedeleknoedelie heb ik een ordinaijjjre straathond lopen om maar aan te geven dat ik klasse heb en mijn poedel niveau genoeg heeft om zelfs naast een straathond te stralen :pffff:
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
cornelia
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar

Ongelezen bericht door cornelia »

Ptje schreef:Nou dan had ik tegen die mevrouw gezegd dat ze niet zulk afreuse taal moest bezigen want dat mijn hondje daar veel te beschaafd voor is en daar dus absoluut niet tegen kan.
Niet alle poedeldames zijn zo hoor, ik bijvoorbeeld ben ontzéttend beschaafd en veurbééldig netjes.
Als ik met mijn blauwgepermanente coiffeure op mijn gouden pumps en met mijn keujjrige uiterst beschaafde poedel van stand flaneer verwaardig ik mij geen negatief commentaar op het pleps te geven.
Integendeel, minzaam knikkend groet ik want ik blijf beleefd.
Ben zelfs nog een stapje verder gegaan want naast mijn adelijk poedeleknoedelie heb ik een ordinaijjjre straathond lopen om maar aan te geven dat ik klasse heb en mijn poedel niveau genoeg heeft om zelfs naast een straathond te stralen :pffff:
:LOL: Ja, jij bent inderdaad wel een geval apart op de hondenweide.
Hoe is het met Fari......ik bedoel Ziggy ?
Afbeelding
Ptje
Zeer actief

Het gaat prima met hem, hij brengt echt leven in de brouwerij en ze zijn nog steeds stapel op elkaar Ziggy ligt as wie spiek zowat bovenop Rasta. :I:
Ptje
Zeer actief

Oeps hihi 1 keer was ook genoeg
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”