Finn vindt dat een top plan, feesten met Kayleepinguin20 schreef:Ik wil een Finn![]()
Of een hond die echt alles voor je wil doen, en niet na 2 keer denkt doe het zelf maar, haha.
Zal morgen maar even dubbel checken of hij niet ontvoerd wordt
Moderator: moderatorteam
Finn vindt dat een top plan, feesten met Kayleepinguin20 schreef:Ik wil een Finn![]()
Of een hond die echt alles voor je wil doen, en niet na 2 keer denkt doe het zelf maar, haha.
Ik wil wel een zwemhondFotogravinnetje schreef:Ik heb een zwem en fiets hond. Geen groteanniek16 schreef:Ik ben niet zo veeleisend. Ik wil een zwem en fiets hond. Een grote. En ik vind herders leuk. Dan gaan we fietsen zwemmen fietsen zwemmen fietsen zwemmen en dan lever ik het weer in [WHITE SMILING FACE]En het fietsen zijn we nog aan het opbouwen. Maar hij is echt dol op allebei
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteHmm, ik wilde net een hondenruil voorstellen.veertje schreef:Finn vindt dat een top plan, feesten met Kayleepinguin20 schreef:Ik wil een Finn![]()

Jij zoekt een Leroy!anniek16 schreef: Ah, das al een eind in de goede richting. Ik heb ook wel een fietshondje. Maar als die voluit gaat, ga ik alsnog niet zo heeul snel. Ik wil racen, dus ik wil een hond die grote lange passen maakt haha

Degene die je verpest terug wil. Man gaat er namelijk mee lopenTessaThomas schreef:Ja! Welke wil je terug?Miranda schreef:Cayuga lenen?TessaThomas schreef:Ik zou wel een makkelijk, goed luisterende en sociale hond willen. Gewoon ff een paar dagen niet nadenken en lekker wandelen, zonder dat dat te weinig uitdaging is.![]()
Die wil ik wel ruilen. Dan krijg jij een hyperactieve puberende Airedale terrier.Thomas schreef:Mijn dametje houdt van kalmte. Een lekker relaxte wandeling vindt ze heerlijk. Haar grootste bezigheid tijdens het wandelen is te vinden waar de konijntjes gelopen hebben, om dan tevreden weer terug te hobbelen. Dat ze dan vaak een koekje krijgt is een klein detail.![]()
Ze vindt het heerlijk om met andere honden te rauzen en rennen. Ze speelt zo leuk. (poothappen, oorhappen, kont in de strijd gooien)
Verder ligt ze de hele dag te ronken of op haar botje te kauwen, en af en toe komt ze even een aaitje halen.
Als ze een beetje regelmaat heeft is het beestje hartstikke gelukkig. Stipt om 5 uur 's middags komt ze voor me zitten dat ze nu wel honger heeft. (tenzij je de tijd verzet, dan is het stipt 4 of 6 uur.)
Ik vind haar vaak best saai, maar ik vind het heerlijk dat ze altijd zo lekker gelukkig overkomt.
Heftig hoor, zo'n bejaard labradorretje.
Dan zoek je een meneer Sam.Manu schreef:Dakotah van Angelique ruilen voor Manu, maar wel maar voor even!
Kiyoshi van Valerie lijkt me ook een heerlijke, relaxte beer.
Xavi van Hylos, stoere knapperd.
En teefjes: Lilo van Hanneke, Topsi van Nanna, Amy van Sientje, of een leuke Chihuahua die ik op mijn arm mee kan dragen en lekker mee kan tutten
Ik wil er zoveel wel een dagje op bezoek, ik vind Csiva altijd zo leuk maar ik geloof dat ik daar niet mee uit de voeten kan. En Pippi blijf ik een zwak voor houden.
En ik wil nog een Teckel, maar dan wel een reu.
Lastig kiezen
Wauw! Leroy meldt net dat hij ook een Aislinn zoektKells schreef:Nee, ze zoekt een Aislinn! Die loopt 35 km. per uur naast de fiets en weet dat ook lang vol te houden.Laura & Leroy schreef:Jij zoekt een Leroy!anniek16 schreef: Ah, das al een eind in de goede richting. Ik heb ook wel een fietshondje. Maar als die voluit gaat, ga ik alsnog niet zo heeul snel. Ik wil racen, dus ik wil een hond die grote lange passen maakt haha

Ik heb er al moeite mee als één van mijn broers haar een dagje mee heeft genomenwolvster schreef:Die wil ik wel ruilen. Dan krijg jij een hyperactieve puberende Airedale terrier.Thomas schreef:Mijn dametje houdt van kalmte. Een lekker relaxte wandeling vindt ze heerlijk. Haar grootste bezigheid tijdens het wandelen is te vinden waar de konijntjes gelopen hebben, om dan tevreden weer terug te hobbelen. Dat ze dan vaak een koekje krijgt is een klein detail.![]()
Ze vindt het heerlijk om met andere honden te rauzen en rennen. Ze speelt zo leuk. (poothappen, oorhappen, kont in de strijd gooien)
Verder ligt ze de hele dag te ronken of op haar botje te kauwen, en af en toe komt ze even een aaitje halen.
Als ze een beetje regelmaat heeft is het beestje hartstikke gelukkig. Stipt om 5 uur 's middags komt ze voor me zitten dat ze nu wel honger heeft. (tenzij je de tijd verzet, dan is het stipt 4 of 6 uur.)
Ik vind haar vaak best saai, maar ik vind het heerlijk dat ze altijd zo lekker gelukkig overkomt.
Heftig hoor, zo'n bejaard labradorretje.
Heb ik even rust, kan jij je even uitleven

Ohja dat lijkt me wel wat. Lekker racen en daarna samen uitpuffenManu schreef:Dan mag je Uma lenen.
Die draaft 20 km/u. Alleen zwemmen wil ze niet.
Geen oudje, maar wel een kleefteef die de hele avond op de bank tegen je aan ligt te leunen en lekker wil tutten. En ohja, ze geeft graag overal, overal kusjes aan.Laura & Leroy schreef:Jij zoekt een Leroy!anniek16 schreef: Ah, das al een eind in de goede richting. Ik heb ook wel een fietshondje. Maar als die voluit gaat, ga ik alsnog niet zo heeul snel. Ik wil racen, dus ik wil een hond die grote lange passen maakt haha
Heb je toevallig een lief oudje voor mij te ruil, om heerlijk op de bank te nemen en extreem te verwennen?
Ik moet nog heeeeel lang wachten tot Leroy dat zelf wordt
Ooh wat veel opties! Doe mij dan maar de dichtsbijzijnde vanuit Groningen. Kan ik het fietsend komen halenKells schreef:Nee, ze zoekt een Aislinn! Die loopt 35 km. per uur naast de fiets en weet dat ook lang vol te houden.Laura & Leroy schreef:Jij zoekt een Leroy!anniek16 schreef: Ah, das al een eind in de goede richting. Ik heb ook wel een fietshondje. Maar als die voluit gaat, ga ik alsnog niet zo heeul snel. Ik wil racen, dus ik wil een hond die grote lange passen maakt haha
Ik heb hem vandaag weer terug gekregen dus dat kan nog steedswelshwitch schreef:Hmm, ik wilde net een hondenruil voorstellen.veertje schreef:Finn vindt dat een top plan, feesten met Kayleepinguin20 schreef:Ik wil een Finn![]()
Finn hier en die gekke terriër naar jou
Je mag Enzi wel lenen en dan komt Janoo met Nila rellen en frisbeeën. Ik weet niet of Enzi veel groter dan Janoo zal zijn, maar relaxt is hij welPerle schreef:Janoo wil na vanavond wel een dagje van baas ruilen. Enige vereiste: wèl deftig met een frisbee kunnen gooien.![]()
Dus: wie wil even ruilen: een knappe, charmante, altijd blije Mechelaar-reu? Ik wil wel eens een dag een wat groter, chill ras... Van Gils ofzo.