Bij googelen op projectielbraken bij honden (dom dom) kwam ik de akeligste dingen tegen en juist het feit dat ze met zoveel kracht overgaf is de reden dat ik het niet aan mocht kijken maar met Joy langs moet komen. Willen jullie met me meeduimen dat ze gewoon een of ander lullig virusje onder de leden heeft en niets ernstigs?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Projectielbraken
Moderator: moderatorteam
-
Lieske1977
Projectielbraken
Straks ga ik met Joy naar de dierenarts. Eergisteren gaf ze 's middags ineens over. Kan gebeuren, niets achter gezocht. Gisteren was ze de hele dag wat timide: niet haar blije zelf, langzamer lopen naast de rolstoel (max. 7 km/uur waar ze gewoonlijk met gemak 12 km/uur of harder loopt), commando's traaaaag opvolgen. En vanmiddag heeft ze twee keer heel acuut en krachtig overgegeven; het braaksel zat nog net niet tegen het behang
Poepen gaat normaal en temperatuur was zojuist 37,8.
Bij googelen op projectielbraken bij honden (dom dom) kwam ik de akeligste dingen tegen en juist het feit dat ze met zoveel kracht overgaf is de reden dat ik het niet aan mocht kijken maar met Joy langs moet komen. Willen jullie met me meeduimen dat ze gewoon een of ander lullig virusje onder de leden heeft en niets ernstigs?
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Projectielbraken
Ik duim voor Joy
.
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Aantal honden: 2
- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
- Aantal honden: 1
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ai, dat is raar. Sterkte.
- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Contacteer:
Ach jee. Ik hoop dat het mee valt! Ik duim! Binnenkort wil Murdock wel weer met Joy spelen 
- Nel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klein bruin bastaardje
Hopelijk kan de da vinden wat er aan scheelt. Sterkte hoor en ik duim mee...
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Ik duim ook mee 
- laura23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen. - Aantal honden: 0
sterkte voor joy!
Quireste 01-05-2000--03-09-2013
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020
Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020
Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Ook duimen hier

- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
-
Lieske1977
Bedankt voor alle duimen! Joy stelt de dierenarts een beetje voor een raadsel. Ze heeft wat ondertemperatuur, is een dikke kilo afgevallen (kan natuurlijk ook het vochtverlies door het braken zijn) en is slomer dan anders, maar een duidelijke oorzaak kon ze niet aanwijzen. Joys buik was gelukkig gewoon soepel, dus van een obstructie waarvan ze verdacht werd is geen sprake.
Blijft over speculeren en goed in de gaten houden. Er schijnt hier een maag-darmvirus te heersen, evenals kennelhoest. Bij dat laatste schijnt irritatie van de keel ook voor projectielbraken te kunnen zorgen.
Ik ben blij dat het niet iets acuuts is, maar ik blijf wel met een beetje naar onderbuikgevoel zitten. Hopelijk is dat laatste een kwestie van overbezorgd zijn
Blijft over speculeren en goed in de gaten houden. Er schijnt hier een maag-darmvirus te heersen, evenals kennelhoest. Bij dat laatste schijnt irritatie van de keel ook voor projectielbraken te kunnen zorgen.
Ik ben blij dat het niet iets acuuts is, maar ik blijf wel met een beetje naar onderbuikgevoel zitten. Hopelijk is dat laatste een kwestie van overbezorgd zijn
- wolvster
- Zeer actief
- Contacteer:
Fijn dat het zo op het eerste gezicht niets ernstigs is, maar jammer dat ze zich duidelijk nog niet fit voelt.
-
Lieske1977
Ze heeft zojuist met smaak gegeten en er zit ook weer vocht inwolvster schreef:Fijn dat het zo op het eerste gezicht niets ernstigs is, maar jammer dat ze zich duidelijk nog niet fit voelt.
- wolvster
- Zeer actief
- Contacteer:
Top! Gaan we doenLieske1977 schreef:Ze heeft zojuist met smaak gegeten en er zit ook weer vocht inwolvster schreef:Fijn dat het zo op het eerste gezicht niets ernstigs is, maar jammer dat ze zich duidelijk nog niet fit voelt.Ik ga ervanuit dat ze binnenkort weer fit genoeg is om lekker met Murdock te ravotten!
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Aantal honden: 2
-
Tallie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie
- Contacteer:
Klinkt gelukkig positief! Mijn kat heeft het een keer gedaan, bek open en bizar veel gekotst, Exorcist style. De straal kwam een meter ver (en mijn vrienden zaten eronder
). Daarna nooit weer gedaan en verder ook niets aan de hand. Hopelijk geldt dat ook voor Joy 
-
Lieske1977
Haha, exorcist style inderdaad! Had nog nooit eerder zoiets gezienTallie schreef:Klinkt gelukkig positief! Mijn kat heeft het een keer gedaan, bek open en bizar veel gekotst, Exorcist style. De straal kwam een meter ver (en mijn vrienden zaten eronder). Daarna nooit weer gedaan en verder ook niets aan de hand. Hopelijk geldt dat ook voor Joy
Alles rustig nu en Joy voelt zich zo te zien beter dan de afgelopen dagen. Ze pakte net zowaar haar favoriete balletje waar ze een paar dagen niet naar om heeft gekeken
- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
Misschien gaat dat bij honden niet op maar ik heb ooit eens iets gegeten wat blijkbaar echt flink bedorven was. Ik had een hele harde opgezwollen maag toen ik 's nachts wakker werd. Ik legde heel zacht mijn hand op mijn maag en dat was blijkbaar net teveel. Ik kreeg niet eens de tijd om rechtop te gaan zitten, mijn man zei later "je leek wel een fontein".
Maar fijn dat het weer beter gaat met 't hondje
Maar fijn dat het weer beter gaat met 't hondje