Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
"Gezellige" wandeling.
Moderator: moderatorteam
-
Anneke & Timka
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Franse Bulldog
- Aantal honden: 1
"Gezellige" wandeling.
Ik maakte gisteravond een wandeling met Timka.
Op een groenstrook (van de gemeente) in de buurt doet ze meestal een poepje. Die ik daarna keurig opruim. Neem een plastic zakje en een stuk wc-papier (zodat er echt niets achterblijft) mee om alles op te ruimen. Vervolgens gooi ik het thuis weg.
Voor het arme kind kon gaan zitten om te poepen komt er een oude man (80-plus) aangerend met een stok al schreeuwend: “laat die hond daar niet schijten, laat die hond daar niet schijten”.
Allereerst poepte Timka er nog helemaal niet en ten tweede ruim ik alles keurig op.
Dit heb ik ook tegen die oude man gezegd met de toevoeging dat het gemeentegrond is waar hij al helemaal niets over te zeggen heeft en ik niet begreep waar hij zich druk om maakte. Overigens ligt er totaal geen poep dus hij kan mij ook niet verwisselen met iemand die het wel laat liggen.
Ik heb nog nooit iemand gezien die zo ontzettend kwaad werd. Echt niet normaal meer. Die oude kerel stond te briesen het kwijl en spuug vloog hem uit de mond. Heb hem toen vriendelijk verzocht minimaal een meter bij me uit de buurt te blijven omdat ik dat vies vind. Hij schold me toch uit, echt niet normaal meer. Verder stond hij met z’n stok te zwaaien dat ik ook nog bang was dat hij daarmee Timka te lijf zou gaan. Die arme Timka was helemaal onder de indruk en erg bedeesd, iets dat ze niet gauw is.
Ik ben er echter niet van gediend zo behandeld te worden, door niemand en al helemaal niet door zo’n oude kerel. Heb hem dan ook ongezouten de waarheid gezegd. Dacht dat die kerel ter plekke een hartaanval kreeg van kwaadheid en hij me met z’n stok te lijf zou gaan. En dit terwijl er totaal niets aan de hand is notabene! Maar was niet normaal mee te praten.
Nooit laat ik poep van Timka liggen. Nergens. Zelfs niet in het bos of in andere natuurgebieden waar je bijna de nek breekt over de drollen. Ik vind het nergens voor nodig om de natuur te vervuilen. En dat juist ik dan zo word behandeld. Ik vind dat zo onrechtvaardig.
Toen ik na mijn ronde thuis kwam vertelde ik het hele verhaal aan mijn man. Die vond het ook onbegrijpelijk, juist omdat we altijd alles opruimen.
Ik moest daarna nog snel naar de winkel om een boodschap te doen. En ja, wie kwam ik tegen achter de rollator? Juist die oude man. Hij wilde net z’n mond opendoen om weer wat te zeggen en gezien z’n kwade, rood aanlopend gezicht zou dit beslist niets vriendelijks zijn geweest.
Toen werd ik toch zo kwaad. Heb mij extra opgericht (ben erg lang, dus stak een flink eind boven die oude man uit) en heb gezegd: “Waag het eens! Waag het eens om nog weer tegen mij te gaan schelden, dan ben je echt aan de beurt!” Blijkbaar maakte dat zoveel indruk dat hij snel verder liep.
Mijn man had thuis al gezien dat die man ook op pad was en had al gedacht, oh nee toch, straks komt ze die kerel nog een keer tegen.
Ik vind dit gewoon schandalig. Ruim je altijd en overal de poep van je hondje op en dan krijg je zoiets.
Op een groenstrook (van de gemeente) in de buurt doet ze meestal een poepje. Die ik daarna keurig opruim. Neem een plastic zakje en een stuk wc-papier (zodat er echt niets achterblijft) mee om alles op te ruimen. Vervolgens gooi ik het thuis weg.
Voor het arme kind kon gaan zitten om te poepen komt er een oude man (80-plus) aangerend met een stok al schreeuwend: “laat die hond daar niet schijten, laat die hond daar niet schijten”.
Allereerst poepte Timka er nog helemaal niet en ten tweede ruim ik alles keurig op.
Dit heb ik ook tegen die oude man gezegd met de toevoeging dat het gemeentegrond is waar hij al helemaal niets over te zeggen heeft en ik niet begreep waar hij zich druk om maakte. Overigens ligt er totaal geen poep dus hij kan mij ook niet verwisselen met iemand die het wel laat liggen.
Ik heb nog nooit iemand gezien die zo ontzettend kwaad werd. Echt niet normaal meer. Die oude kerel stond te briesen het kwijl en spuug vloog hem uit de mond. Heb hem toen vriendelijk verzocht minimaal een meter bij me uit de buurt te blijven omdat ik dat vies vind. Hij schold me toch uit, echt niet normaal meer. Verder stond hij met z’n stok te zwaaien dat ik ook nog bang was dat hij daarmee Timka te lijf zou gaan. Die arme Timka was helemaal onder de indruk en erg bedeesd, iets dat ze niet gauw is.
Ik ben er echter niet van gediend zo behandeld te worden, door niemand en al helemaal niet door zo’n oude kerel. Heb hem dan ook ongezouten de waarheid gezegd. Dacht dat die kerel ter plekke een hartaanval kreeg van kwaadheid en hij me met z’n stok te lijf zou gaan. En dit terwijl er totaal niets aan de hand is notabene! Maar was niet normaal mee te praten.
Nooit laat ik poep van Timka liggen. Nergens. Zelfs niet in het bos of in andere natuurgebieden waar je bijna de nek breekt over de drollen. Ik vind het nergens voor nodig om de natuur te vervuilen. En dat juist ik dan zo word behandeld. Ik vind dat zo onrechtvaardig.
Toen ik na mijn ronde thuis kwam vertelde ik het hele verhaal aan mijn man. Die vond het ook onbegrijpelijk, juist omdat we altijd alles opruimen.
Ik moest daarna nog snel naar de winkel om een boodschap te doen. En ja, wie kwam ik tegen achter de rollator? Juist die oude man. Hij wilde net z’n mond opendoen om weer wat te zeggen en gezien z’n kwade, rood aanlopend gezicht zou dit beslist niets vriendelijks zijn geweest.
Toen werd ik toch zo kwaad. Heb mij extra opgericht (ben erg lang, dus stak een flink eind boven die oude man uit) en heb gezegd: “Waag het eens! Waag het eens om nog weer tegen mij te gaan schelden, dan ben je echt aan de beurt!” Blijkbaar maakte dat zoveel indruk dat hij snel verder liep.
Mijn man had thuis al gezien dat die man ook op pad was en had al gedacht, oh nee toch, straks komt ze die kerel nog een keer tegen.
Ik vind dit gewoon schandalig. Ruim je altijd en overal de poep van je hondje op en dan krijg je zoiets.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: "Gezellige" wandeling.
Geloof dat je natuur meer bevuilt met een drol verpakt in een plastic zakje dan een drol in de natuur laten liggen.
Ach je hebt nu eenmaal mensen die lekker uit hun dak gaan tegen diegeen waarvan ze denken dat ze die aankunnen.
Ach je hebt nu eenmaal mensen die lekker uit hun dak gaan tegen diegeen waarvan ze denken dat ze die aankunnen.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Het leed dat hondeneigenaar heet
Ik had het gisteren ook hoor. Had al behoorlijk wat gelopen langs diverse plekken waar ze gewoon konden ontlasten. Aki had al een boodschap gedaan, maar halverwege had hij buikkramp of zo. Half op de stoep half in het zand. Zucht. Allemaal fietsers die voorbij kwamen, het gadver en jemig hé waren niet van de lucht. En de lucht was ook niet te harden
Opgeruimd voor zover mogelijk en over de drab zand gegooid.
Vervolgens ben ik bijna thuis, gaat Jol ineens naast een speeltuin zitten in het gras. Ik was zelf al niet geamuseerd, gelukkig nog wel een zakje (1tje nog maar) bij me. De mevrouw even verderop gaf me een dodelijke blik.
Tsja, ik kan er ook niets aan doen dat ze ineens hier gaat zitten na een wandeling van ruim een half uur op plekken waar ze wat mij betreft handiger had gepoept
Ik had het gisteren ook hoor. Had al behoorlijk wat gelopen langs diverse plekken waar ze gewoon konden ontlasten. Aki had al een boodschap gedaan, maar halverwege had hij buikkramp of zo. Half op de stoep half in het zand. Zucht. Allemaal fietsers die voorbij kwamen, het gadver en jemig hé waren niet van de lucht. En de lucht was ook niet te harden
Opgeruimd voor zover mogelijk en over de drab zand gegooid.
Vervolgens ben ik bijna thuis, gaat Jol ineens naast een speeltuin zitten in het gras. Ik was zelf al niet geamuseerd, gelukkig nog wel een zakje (1tje nog maar) bij me. De mevrouw even verderop gaf me een dodelijke blik.
Tsja, ik kan er ook niets aan doen dat ze ineens hier gaat zitten na een wandeling van ruim een half uur op plekken waar ze wat mij betreft handiger had gepoept
- Barkley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spinone Italiano
wat een vervelende ervaring
en dat terwijl je het zo netjes doet. Oude zuurpruim mag zijn energie wel ergens anders aan gaan verspillen. Misschien moet je hem een geranium geven.
-
Manu
Volgende keer "per ongeluk" struikelen met het zakje nog open in je hand. Flats.
Och ik heb echt iets met flatsen vandaag.
Of oh! Aan z'n stok hangen, wel nog open en zelfs snel bukken. Ach arme man.
Je hebt op je oude dag misschien niet zoveel meer te doen, zo is hij toch nog aan zijn wekelijkse sprintje toegekomen en heeft zijn hart weer even wat extra bloed gekregen.
Och ik heb echt iets met flatsen vandaag.
Of oh! Aan z'n stok hangen, wel nog open en zelfs snel bukken. Ach arme man.
Je hebt op je oude dag misschien niet zoveel meer te doen, zo is hij toch nog aan zijn wekelijkse sprintje toegekomen en heeft zijn hart weer even wat extra bloed gekregen.
- pioenroos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
Ugh, kan me voorstellen dat je er een naar gevoel bij hebt. Het is toch verbale agressie
Ik had het paar maanden terug ook, Diem poepte half in de goot/half op stoep rond een boom. Diem schopt na het poepen altijd graag wat op en dat hoef ik niet in mijn gezicht als ik buk om de drol te rapen. Omdat hij in het zand/bladeren rond de boom stond, bleef ik wat op afstand staan, wel met zakje alvast in mijn hand. Kwamen toen ook fietsers langs, ouder echtpaar. En de verwensingen die ik naar mijn hoofd kreeg
'Smerige rothond' en 'dood' hoorde ik
Zo bizar dat mensen vinden dat zomaar tegen een wildvreemde te kunnen roepen.
Ik had het paar maanden terug ook, Diem poepte half in de goot/half op stoep rond een boom. Diem schopt na het poepen altijd graag wat op en dat hoef ik niet in mijn gezicht als ik buk om de drol te rapen. Omdat hij in het zand/bladeren rond de boom stond, bleef ik wat op afstand staan, wel met zakje alvast in mijn hand. Kwamen toen ook fietsers langs, ouder echtpaar. En de verwensingen die ik naar mijn hoofd kreeg
- Jackira
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Heb dat ook eens gehad terwijl mijn honden niks deden. In een bos.
Een mevrouw ging tekeer en keek tegelijkertijd heel vies naar mijn honden. En ze gaven echt geen overlast.
Dus ik zei uiteindelijk toen ik er eventjes tussendoor kon komen qua volume "u houdt niet zo van honden begrijp ik?"
"nee"zei ze, en begon de tirade weer opnieuw.
Waarop ik zei dat ik hetzelfde had met zeikerige mensen, die niks anders te doen hadden dan op een ander letten en de les te lezen.
Gelukkig had ze haar man bij zich want die moest haar vasthouden om me niet aan te vliegen
Ze werd al tegenstribbelend afgevoerd. Het heerlijkste vind ik dan om zelf doodrustig te blijven. Worden ze nog kwader.
Een mevrouw ging tekeer en keek tegelijkertijd heel vies naar mijn honden. En ze gaven echt geen overlast.
Dus ik zei uiteindelijk toen ik er eventjes tussendoor kon komen qua volume "u houdt niet zo van honden begrijp ik?"
Waarop ik zei dat ik hetzelfde had met zeikerige mensen, die niks anders te doen hadden dan op een ander letten en de les te lezen.
Gelukkig had ze haar man bij zich want die moest haar vasthouden om me niet aan te vliegen
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Keesje Keesje toch, waarom doe jij nou zo lelijk tegen deze mevrouw, voortaan je stok thuis laten hoor en lief zijn tegen de dames ook al heb je er niks meebouvierpoedel schreef:Geloof dat je natuur meer bevuilt met een drol verpakt in een plastic zakje dan een drol in de natuur laten liggen.

- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
Altzheimer begint vaak met bepaalde gedragsveranderingen c.q. uitvergrotingen of wel het niet meer kunnen hanteren van bepaalde sociaal "noodzakelijke" remmingen of decorum verlies. Een gepaste reactie op een dergelijk heerschap zou kunnen zijn; "goh, wat rot voor u dat Altzheimer heeft toegeslagen". De toevoeging "....verrekte ouwe gek" is het overwegen waard evenals ".....ga toch dood".
Zeurende mensen....... Wij zaten vanmiddag ergens op een terras van een glas bier te genieten toen er een groep ruiters aankwam. Een behoorlijk over het paard getild stel, zo te horen aan hun te harde conversatie, dat was wel duidelijk maar nu even niet ter zake doende. Enkele ruiter liepen nog op hun paard gezeten de binnenplaats op waar echter ook geen fietsen geplaatst mogen worden etc. Een man een tafeltje naast ons wees de ruiter daar op. Ik vond het er ook wel wat over om met paard en al zo ongeveer een terras op te stappen. Waar ik me echter meer aan stoorde was een vrouw in het gezelschap van de klagende man die wel tot 6 x op hoge toon haar beklag deed over "straks schijt zo'n beest op de stoep en wie kan het dan weer opruimen ? ". Ik hoor zo'n vrouw al direct dezelfde woorden bezigen in verschillende situaties zoals daar zijn; het zien van een hond, het zien van een niet blanke buitenlander.
En maar proberen medestanders te vinden "he' mevrouw, het is toch zo? "
Dan denk ik wel eens ".......ga toch dood".
Zeurende mensen....... Wij zaten vanmiddag ergens op een terras van een glas bier te genieten toen er een groep ruiters aankwam. Een behoorlijk over het paard getild stel, zo te horen aan hun te harde conversatie, dat was wel duidelijk maar nu even niet ter zake doende. Enkele ruiter liepen nog op hun paard gezeten de binnenplaats op waar echter ook geen fietsen geplaatst mogen worden etc. Een man een tafeltje naast ons wees de ruiter daar op. Ik vond het er ook wel wat over om met paard en al zo ongeveer een terras op te stappen. Waar ik me echter meer aan stoorde was een vrouw in het gezelschap van de klagende man die wel tot 6 x op hoge toon haar beklag deed over "straks schijt zo'n beest op de stoep en wie kan het dan weer opruimen ? ". Ik hoor zo'n vrouw al direct dezelfde woorden bezigen in verschillende situaties zoals daar zijn; het zien van een hond, het zien van een niet blanke buitenlander.
- StephanieR
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basenji
Ik heb het hier ook één keer gehad met iemand hier uit de buurt. Mijn oude incontinente hond kon het echt niet ophouden en poepte net een paar meter voor het uitlaatveld aan de kant net op de stoep. Ik stond al met een poepzakje maar Meneer de Klootzak die passeerde moest en zou hier commentaar opleveren. Op dat moment stond ik echt met mijn mond vol tanden van hoe kon iemand zo'n plaat voor zijn kop hebben. Toen ik op datzelfde uitlaatrondje die gast weer tegenkwam heb ik hem toch nog verrot gescholden
Je maakt me echt niet snel kwaad dat ik me mond open trek maar toen stond ik echt te beven van woede
Mijn andere hond Kayley was ook bij dat uitlaatrondje en elke keer dat we die man nu nog tegenkomen wilt ze hem letterlijk grijpen

Mijn andere hond Kayley was ook bij dat uitlaatrondje en elke keer dat we die man nu nog tegenkomen wilt ze hem letterlijk grijpen
Groetjes Stephanie
Mickey 14/08/2001-05/06/2013
Chucky 2003-31/12/2013
Mickey 14/08/2001-05/06/2013
Chucky 2003-31/12/2013
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Ga toch dood
Ook gezeik laatst: ik ging met de auto naar de polder met Puchu en ik werd daar aangehouden door 2 wandelaars
met een wandelroute boekje in hun handen.
Naïef dacht ik nog dat ze de weg moesten weten, maar nee... woont U hier mevrouw?... niet hier, maar in de buurt...
U mag hier helemaal niet komen, het is bestemmingsverkeer... nee hoor, ik mag hier prima komen... niet waar en
het is enorm storend voor ons als wandelaars dat wij dan aan de kant moeten....
WTF??? Nou mevrouw, het is enorm storend voor mij dat er wandelaars zoals u zijn.
En ik gaf gas.
Geërgerd, wat een gezeik, bemoei je met je eigen stront.
Maar goed, aan de wandel nadat ik mijn auto geparkeerd had in, jawel, het gras.
Net toen ik de ergernis van me af had gegooid, zag ik die 2 vrouwen in de verte aankomen
Nee hè, gruwels.
We passeerden elkaar, ik met een ijzige blik, maar na een paar passen kwam de vrouw weer terug...
ik moet u mijn excuses aanbieden mevrouw, het is hier helemaal geen bestemmingsverkeer.
(de vergelijkbare woorden 'sterf' kwamen in mij op, maar ik vreesde voor nog meer ellende dan)... dus
ik zei zoiets van, nee dat weet ik ook wel, ik kom hier al jaren.
Of ik niet zo boos wilde doen??
Nee hoor, dag mevrouw.
Echt, ik word zo getikt van die zeikmensen. Al was het bestemmingsverkeer, BEMOEI je lekker met jezelf als
je daar 1 keer komt wandelen. Wat heb ik aan al dat gezeik, laat me met rust en lekker rustig wandelen
in plaats van me 2 keer te storen.
Grrrr

Ook gezeik laatst: ik ging met de auto naar de polder met Puchu en ik werd daar aangehouden door 2 wandelaars
met een wandelroute boekje in hun handen.
Naïef dacht ik nog dat ze de weg moesten weten, maar nee... woont U hier mevrouw?... niet hier, maar in de buurt...
U mag hier helemaal niet komen, het is bestemmingsverkeer... nee hoor, ik mag hier prima komen... niet waar en
het is enorm storend voor ons als wandelaars dat wij dan aan de kant moeten....
WTF??? Nou mevrouw, het is enorm storend voor mij dat er wandelaars zoals u zijn.
En ik gaf gas.
Geërgerd, wat een gezeik, bemoei je met je eigen stront.
Maar goed, aan de wandel nadat ik mijn auto geparkeerd had in, jawel, het gras.
Net toen ik de ergernis van me af had gegooid, zag ik die 2 vrouwen in de verte aankomen
Nee hè, gruwels.
We passeerden elkaar, ik met een ijzige blik, maar na een paar passen kwam de vrouw weer terug...
ik moet u mijn excuses aanbieden mevrouw, het is hier helemaal geen bestemmingsverkeer.
(de vergelijkbare woorden 'sterf' kwamen in mij op, maar ik vreesde voor nog meer ellende dan)... dus
ik zei zoiets van, nee dat weet ik ook wel, ik kom hier al jaren.
Of ik niet zo boos wilde doen??
Nee hoor, dag mevrouw.
Echt, ik word zo getikt van die zeikmensen. Al was het bestemmingsverkeer, BEMOEI je lekker met jezelf als
je daar 1 keer komt wandelen. Wat heb ik aan al dat gezeik, laat me met rust en lekker rustig wandelen
in plaats van me 2 keer te storen.
Grrrr
-
Cindy52
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mastin espagnol
Een van de voordelen van hier wonen, geen gezeik over hondepoep
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Hahaha, schitterendRi@ schreef:Dus ik zei uiteindelijk toen ik er eventjes tussendoor kon komen qua volume "u houdt niet zo van honden begrijp ik?"
-
Peter27
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Heb het ooit gehad hier in Purmerend achter de golfbaan. Ik was daar savonds aan het fietsen met Bumper en kruiste een paar golfers ( te herkennen aan golfpet en rode broek.. ), jaar of 45/50, kak volk. of ik wel die kuthond bij me wilde houden. Ik ben normaal heel aardig en beleeft, echt waar. Maar ik floepte eruit dat dat prima was, als hij zijn varken ook bij zich zou houden. Hij had nogal een voloptueuze dame bij zich namelijk. Niet netjes.. Weet ik.
Maar hij stapte af en gaf me een onwijze duw terwijl ik nog op de fiets zat. Toen hij dat een 2e keer probeerde heb ik hem in de sloot gegooid en ben weg gefietst. Heb daar eerlijk gezegd wel een beetje spijt van. Maar goed, is alweer paar jaar terug.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Maar hij stapte af en gaf me een onwijze duw terwijl ik nog op de fiets zat. Toen hij dat een 2e keer probeerde heb ik hem in de sloot gegooid en ben weg gefietst. Heb daar eerlijk gezegd wel een beetje spijt van. Maar goed, is alweer paar jaar terug.
blablabla 
-
Manu
Re:
Peter27 schreef:Heb het ooit gehad hier in Purmerend achter de golfbaan. Ik was daar savonds aan het fietsen met Bumper en kruiste een paar golfers ( te herkennen aan golfpet en rode broek.. ), jaar of 45/50, kak volk. of ik wel die kuthond bij me wilde houden. Ik ben normaal heel aardig en beleeft, echt waar. Maar ik floepte eruit dat dat prima was, als hij zijn varken ook bij zich zou houden. Hij had nogal een voloptueuze dame bij zich namelijk. Niet netjes.. Weet ik.
Ik zie die man met zijn geruite broek al in dat water liggen met zijn club nog in de hand, wijzend, tierend en zijn petje die steeds verder weg drijft
-
Peter27
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Haha, achteraf is het wel een grappig verhaal. Maar op dat moment niet. Ik vind overigens dat ik beter gewoon had kunnen doorfietsen en mijn kop houden.
blablabla 
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Re:
Wat erg.Peter27 schreef:Heb het ooit gehad hier in Purmerend achter de golfbaan. Ik was daar savonds aan het fietsen met Bumper en kruiste een paar golfers ( te herkennen aan golfpet en rode broek.. ), jaar of 45/50, kak volk. of ik wel die kuthond bij me wilde houden. Ik ben normaal heel aardig en beleeft, echt waar. Maar ik floepte eruit dat dat prima was, als hij zijn varken ook bij zich zou houden. Hij had nogal een voloptueuze dame bij zich namelijk. Niet netjes.. Weet ik.
-
blondie
- Zeer actief
Re: Re:
Grappig maar erg ja.. ohw.. ik denk nu dat die mevrouw net een paar pondjes kwijt was en dan ineens wordt ze omdat haar man zo stom doet ook nog voor varken uitgemaakt_Leonie schreef:Wat erg.Peter27 schreef:Heb het ooit gehad hier in Purmerend achter de golfbaan. Ik was daar savonds aan het fietsen met Bumper en kruiste een paar golfers ( te herkennen aan golfpet en rode broek.. ), jaar of 45/50, kak volk. of ik wel die kuthond bij me wilde houden. Ik ben normaal heel aardig en beleeft, echt waar. Maar ik floepte eruit dat dat prima was, als hij zijn varken ook bij zich zou houden. Hij had nogal een voloptueuze dame bij zich namelijk. Niet netjes.. Weet ik.
![]()
Wel heel grappig, maar wel erg.
-
Pallas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): op zoek!
- Contacteer:
ik zou hier met twee opmerkingen op reageren:
beste meneer, ten eerste ruim ik het van mijn hond op. ik vind het zelf immers ook erg vies en asociaal dat mensen dat laten liggen.
ten tweede begrijp ik dat u mij hierop aanspreekt, maar u spreekt de verkeerde aan. En op een toon die ik erg vervelend vind. Als u hierover een normaal gesprek wilt hebben, dan blijf ik staan, maar als u uw toon niet veranderd dan loop ik door.
Prettige dag!
beste meneer, ten eerste ruim ik het van mijn hond op. ik vind het zelf immers ook erg vies en asociaal dat mensen dat laten liggen.
ten tweede begrijp ik dat u mij hierop aanspreekt, maar u spreekt de verkeerde aan. En op een toon die ik erg vervelend vind. Als u hierover een normaal gesprek wilt hebben, dan blijf ik staan, maar als u uw toon niet veranderd dan loop ik door.
Prettige dag!
- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
Zo hoort het ook, netje en beleefd, respectvol en toch assertiefPallas schreef:ik zou hier met twee opmerkingen op reageren:
Prettige dag!
Maar het is lang niet zo leuk natuurlijk dan iemand gewoon eens lekker in een sloot pleuren
-
Pallas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): op zoek!
- Contacteer:
cornelia schreef:
Maar het is lang niet zo leuk natuurlijk dan iemand gewoon eens lekker in een sloot pleuren
Eensch
- Bonnie F
- Zeer actief
Ik moet op mijn werk altijd correct en gepast reageren. En dat terwijl ik de grootst mogelijke onzin naar mijn hoofd krijg.
Maar dat is niet anders. Daardoor kost het me prive af en toe wat meer moeite. Eens in de paar jaar gaat het dan ook mis. Dan loopt er iemand tegen me te zeiken en ga ik los. Gewoon lekker vilein iemand afbranden. Daarna kan ik er weer een paar jaar tegen.
Misschien dat iemand in de sloot mieteren nog lekkerder is, het overwegen waard.
Maar dat is niet anders. Daardoor kost het me prive af en toe wat meer moeite. Eens in de paar jaar gaat het dan ook mis. Dan loopt er iemand tegen me te zeiken en ga ik los. Gewoon lekker vilein iemand afbranden. Daarna kan ik er weer een paar jaar tegen.
Misschien dat iemand in de sloot mieteren nog lekkerder is, het overwegen waard.

Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Ik zou zijn stok pakken een harde ruk aangeven en weg keilen is hij nu belazert
- Hanneke2
- Zeer actief
Re:
Peter27 schreef:Heb het ooit gehad hier in Purmerend achter de golfbaan. Ik was daar savonds aan het fietsen met Bumper en kruiste een paar golfers ( te herkennen aan golfpet en rode broek.. ), jaar of 45/50, kak volk. of ik wel die kuthond bij me wilde houden. Ik ben normaal heel aardig en beleeft, echt waar. Maar ik floepte eruit dat dat prima was, als hij zijn varken ook bij zich zou houden. Hij had nogal een voloptueuze dame bij zich namelijk. Niet netjes.. Weet ik.
Okee, dat was inderdaad verre van netjes. Maar achteraf is het een mooi verhaal.
Ik passeerde vandaag met de honden een meneer, en Toto vond het nodig opeens een eend de sloot in te jagen waardoor ik bijna onderuit ging. Dus ik zei 'Potverdorie, Toto, doe dat eens niet!' waarop die meneer zei dat ik niet zo moest vloeken tegen mijn hond.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Jij ruimt liever lijken dan paardenstront.cornelia schreef:Altzheimer begint vaak met bepaalde gedragsveranderingen c.q. uitvergrotingen of wel het niet meer kunnen hanteren van bepaalde sociaal "noodzakelijke" remmingen of decorum verlies. Een gepaste reactie op een dergelijk heerschap zou kunnen zijn; "goh, wat rot voor u dat Altzheimer heeft toegeslagen". De toevoeging "....verrekte ouwe gek" is het overwegen waard evenals ".....ga toch dood".

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Jij ruimt liever lijken dan paardenstront.cornelia schreef:Altzheimer begint vaak met bepaalde gedragsveranderingen c.q. uitvergrotingen of wel het niet meer kunnen hanteren van bepaalde sociaal "noodzakelijke" remmingen of decorum verlies. Een gepaste reactie op een dergelijk heerschap zou kunnen zijn; "goh, wat rot voor u dat Altzheimer heeft toegeslagen". De toevoeging "....verrekte ouwe gek" is het overwegen waard evenals ".....ga toch dood".

-
bouvierpoedel
- Zeer actief

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Vrogger toen er nog geen boa's waren stond ik met een paar honden op een veldje en ja toen kwam er een jong politie agentje met een houding van kijk mij eens belangrijk zijn het veld op
.
Al tellend van 1 ,2 ,3 ,,,,,, ja dat zijn er dus 5 dus dat word geen leuk geintje
,maar zal u matsen om er maar 1 uit te schrijven van 95 gulden. Op dat moment begonnen 2 jonge bouviers tegen hem op te springen met hun viese poten en door zijn gedrag van NEEE niet doen en veel bewegingen werden mijn andere honden ook getriggert
en sprongen er lustig op los. Kunt u ze niet aanlijnen ,kom helemaal onder de zooi te zitten.?? Nee meneer
geen lijntjes bij mij en u houd mij toch aan . Affiijn eind van het liedje liep hij weg en heb nooit een bekeuring gezien en ook geen rekening voor alle vlekken en vegen op zijn politiepakkie. 
Al tellend van 1 ,2 ,3 ,,,,,, ja dat zijn er dus 5 dus dat word geen leuk geintje

- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Zoiets heb ik ook eens gezegd tegen zo'n bejaarde hondenpoepneuker. En dat ik uitgerekend van zijn generatie anders verwacht. 'U moest u doodschamen', zei ik.Nanna schreef: nazistisch geleuter.

Groetjes,
Sandra
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Ja dan ben je goed bezig. Flinkcornelia schreef:Altzheimer begint vaak met bepaalde gedragsveranderingen c.q. uitvergrotingen of wel het niet meer kunnen hanteren van bepaalde sociaal "noodzakelijke" remmingen of decorum verlies. Een gepaste reactie op een dergelijk heerschap zou kunnen zijn; "goh, wat rot voor u dat Altzheimer heeft toegeslagen". De toevoeging "....verrekte ouwe gek" is het overwegen waard evenals ".....ga toch dood".