Ik zou kangal Sjonnie wel eens willen hebben te logeren. Vind dat een geweldige hond.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie wil hond ruilen
Moderator: moderatorteam
- Yara
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- Aantal honden: 2
Re: Wie wil hond ruilen
Ik heb nog wel 3 pittige herdertjes in de aanbieding.
Ze zijn zeer waaks en beschermend en luisteren heel goed. Ze houden alleen niet zo van vreemden. Maar van inbrekers of andere ongewenste personen heb je ook geen last
Ik zou kangal Sjonnie wel eens willen hebben te logeren. Vind dat een geweldige hond.

- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Ik wil niet ruilen. Vanaaf schoonmoeder als oppas gehad. Ze heeft Figo slapend aan dr voeten gehad. 
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Nee, ik wil niet ruilen. Maar het was wel handig geweest als ik indertijd een tijdje een kruising pincher/chihuahua te logeren had gehad. Hoe gek ik ook met Balou ben, ik denk niet dat ik dan nog voor deze kruising was gegaan, ik heb het karakter fout ingeschat. Aan de andere kant brengt iedere hond zijn eigen karakter mee en was de logeer pincher/chihuahua totaal anders van karakter geweest.
Ik heb in het verleden regelmatig met de chouchou van buren gewandeld, het lieve karakter van deze hond is o.a. de reden geweest waarom we later zelf voor een chouchou zijn gegaan en hij was net zo,n schatje als Bruno van de buren.
Maar mijn honden ruilen, nee daar doe ik niet aan.
Ik heb in het verleden regelmatig met de chouchou van buren gewandeld, het lieve karakter van deze hond is o.a. de reden geweest waarom we later zelf voor een chouchou zijn gegaan en hij was net zo,n schatje als Bruno van de buren.
Maar mijn honden ruilen, nee daar doe ik niet aan.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
-
S@ndr@
- Zeer actief
Gillebil luistert 99,9 procent perfect,Ingrid48 schreef:die lijkt me ook wel leuk, maar dan zou ik er nog wel een Gillebil of iets anders stoers bij willenTiny schreef:Ingrid48 schreef:Ik wil wel een boxer te logerenniemand interesse voor mijn 3 mutsjes? Nina is een echte muizenvanger, handig voor op de boerderie
Ik wil jouw drie meisjes wel, en ik heb dan geen Boxer te ruil maar ze is wel net zo gek![]()
Of een hond die luistert, lijkt me ook wel wat
- Thomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 1
Als iemand nog een aardappel voor op de bank zoekt die tevreden is met halve uurtjes wandelen
Dan ruil ik die voor Morris.

- Eefsel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Ik denk dat Jannes zich goed zal vermaken bij jouLemuria schreef:Ik wil wel een ZappaBonnie F schreef:Aangezien dit toch een utopisch, theoretisch en hypothetisch topic is, wil ik een tijdje honden die ik niet wil of kan hebben. Doe dus maar een knuffelige klapkaak en een goed getrainde herder, zo'n lekkere venijnige. Wie wil?Ruiltje plegen?
Verder wil ik Glenn, Jannes, Mojo, die langharige Wawa van SJM (ik geloof Isa?) en die nieuwe forum-wawa, Gijs, best wel eens lenen
Evelien en Joep

Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020

Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
-
Lemuria
Lijkt me een heerlijke, relaxte hond!Eefsel schreef:Ik denk dat Jannes zich goed zal vermaken bij jouLemuria schreef:Ik wil wel een ZappaBonnie F schreef:Aangezien dit toch een utopisch, theoretisch en hypothetisch topic is, wil ik een tijdje honden die ik niet wil of kan hebben. Doe dus maar een knuffelige klapkaak en een goed getrainde herder, zo'n lekkere venijnige. Wie wil?Ruiltje plegen?
Verder wil ik Glenn, Jannes, Mojo, die langharige Wawa van SJM (ik geloof Isa?) en die nieuwe forum-wawa, Gijs, best wel eens lenen
- anniek16
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Epagneul Nain Continental Papillon - Vlinderhondje
Ik ben niet zo veeleisend. Ik wil een zwem en fiets hond. Een grote. En ik vind herders leuk. Dan gaan we fietsen zwemmen fietsen zwemmen fietsen zwemmen en dan lever ik het weer in [WHITE SMILING FACE]
~Anniek
- Bonnie F
- Zeer actief
Ja hoor, mag jij een hysterische muts lenen.Lemuria schreef:Ik wil wel een ZappaBonnie F schreef:Aangezien dit toch een utopisch, theoretisch en hypothetisch topic is, wil ik een tijdje honden die ik niet wil of kan hebben. Doe dus maar een knuffelige klapkaak en een goed getrainde herder, zo'n lekkere venijnige. Wie wil?Ruiltje plegen?
* gaat nu op zoek naar een felle werkherder die binnen 5 minuten een loopje met me neemt *

Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Whahaha, dankjeNanna schreef:bedoel je de Chow Chow?Antonetta schreef: de chouchou van buren
-
Lemuria
Niks wat een valiumpje niet kan fixenBonnie F schreef:Ja hoor, mag jij een hysterische muts lenen.Lemuria schreef:Ik wil wel een ZappaBonnie F schreef:Aangezien dit toch een utopisch, theoretisch en hypothetisch topic is, wil ik een tijdje honden die ik niet wil of kan hebben. Doe dus maar een knuffelige klapkaak en een goed getrainde herder, zo'n lekkere venijnige. Wie wil?Ruiltje plegen?
* gaat nu op zoek naar een felle werkherder die binnen 5 minuten een loopje met me neemt *
- Thomas
- Zeer actief
Oh, ik dacht dat ze het over het chouchou treintje had van de buren.Zamunda schreef:Whahaha, dankjeNanna schreef:bedoel je de Chow Chow?Antonetta schreef: de chouchou van buren. Ik wist al niet wat er bedoeld werd, ik kwam niet verder dan een alternatieve benaming voor een Chihouhou
.

- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Skadi lenen?Bonnie F schreef:gaat nu op zoek naar een felle werkherder die binnen 5 minuten een loopje met me neemt *
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
-
Lemuria
Ohhh, speaking of, Cayuga mag hier ook wel heenMiranda schreef:Skadi lenen?Bonnie F schreef:gaat nu op zoek naar een felle werkherder die binnen 5 minuten een loopje met me neemt *
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Als ik goed in m'n vel zit zou ik het nog echt wel leuk vinden ook, zo'n slimmerik, maar de rest van de tijd zou ik het heel vermoeiend vinden denk ik. Alhoewel, als je eenmaal haar respect hebt houdt ze ook rekening met je lijkt het, dus dan zou het wel weer kunnen. Maar goed, dat respect ga ik nu niet van haar verdienen, dus lawedamaniedoenMiranda schreef:Skadi lenen?
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Nee, de buren en wij hadden een chouchou.Nanna schreef:bedoel je de Chow Chow?Antonetta schreef: de chouchou van buren
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Ik heb een zwem en fiets hond. Geen groteanniek16 schreef:Ik ben niet zo veeleisend. Ik wil een zwem en fiets hond. Een grote. En ik vind herders leuk. Dan gaan we fietsen zwemmen fietsen zwemmen fietsen zwemmen en dan lever ik het weer in [WHITE SMILING FACE]
-
Manu
Ik! Lijkt me heerlijk!Thomas schreef:Als iemand nog een aardappel voor op de bank zoekt die tevreden is met halve uurtjes wandelen![]()
Gisteravond heb ik besloten dat mijn volgende honden een behaarde Peruaan en een Afghaan worden.
Dat lijkt me nou een leuk stel. Of zo'n echt grote Podenco Ibicenco er nog bij.
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Ik zou wel een makkelijk, goed luisterende en sociale hond willen. Gewoon ff een paar dagen niet nadenken en lekker wandelen, zonder dat dat te weinig uitdaging is.
Ik heb wel een zwem en fiets hond, alleen is hij niet zo braaf
Geen 5 minuten nodig om volledig zijn eigen gang te gaan. Op de eetkamer tafel staan, alles jatten en echt een ramp zijn. Tot ik binnen stap dan, dan is hij ineens stik braaf.
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Cayuga lenen?TessaThomas schreef:Ik zou wel een makkelijk, goed luisterende en sociale hond willen. Gewoon ff een paar dagen niet nadenken en lekker wandelen, zonder dat dat te weinig uitdaging is.
And few will ever climb
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Ayleen is met een koffer onderweg.anniek16 schreef:Ik ben niet zo veeleisend. Ik wil een zwem en fiets hond. Een grote. En ik vind herders leuk. Dan gaan we fietsen zwemmen fietsen zwemmen fietsen zwemmen en dan lever ik het weer in [WHITE SMILING FACE]
Mij lijkt Lyndie van Lieke wel wat, of één van Samantha's reuen, als Ayleen in haar ondeugende fase zit.
- Thomas
- Zeer actief
Mijn dametje houdt van kalmte. Een lekker relaxte wandeling vindt ze heerlijk. Haar grootste bezigheid tijdens het wandelen is te vinden waar de konijntjes gelopen hebben, om dan tevreden weer terug te hobbelen. Dat ze dan vaak een koekje krijgt is een klein detail.

Ze vindt het heerlijk om met andere honden te rauzen en rennen. Ze speelt zo leuk. (poothappen, oorhappen, kont in de strijd gooien
)
Verder ligt ze de hele dag te ronken of op haar botje te kauwen, en af en toe komt ze even een aaitje halen.
Als ze een beetje regelmaat heeft is het beestje hartstikke gelukkig. Stipt om 5 uur 's middags komt ze voor me zitten dat ze nu wel honger heeft. (tenzij je de tijd verzet, dan is het stipt 4 of 6 uur.
)
Ik vind haar vaak best saai, maar ik vind het heerlijk dat ze altijd zo lekker gelukkig overkomt.
Heftig hoor, zo'n bejaard labradorretje.
Ze vindt het heerlijk om met andere honden te rauzen en rennen. Ze speelt zo leuk. (poothappen, oorhappen, kont in de strijd gooien
Verder ligt ze de hele dag te ronken of op haar botje te kauwen, en af en toe komt ze even een aaitje halen.
Als ze een beetje regelmaat heeft is het beestje hartstikke gelukkig. Stipt om 5 uur 's middags komt ze voor me zitten dat ze nu wel honger heeft. (tenzij je de tijd verzet, dan is het stipt 4 of 6 uur.
Ik vind haar vaak best saai, maar ik vind het heerlijk dat ze altijd zo lekker gelukkig overkomt.
Heftig hoor, zo'n bejaard labradorretje.

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Ik wil een heddûr lenen. Biry is hier aan het logeren en ik loop eindelijk weer eens met een èchte hond 
-
Laura84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Contacteer:
Ik bied 2 hollander dames aan :pveertje schreef:Ik wil een heddûr lenen. Biry is hier aan het logeren en ik loop eindelijk weer eens met een èchte hond
Ik blijf bij Toots, lijkt me erg lollig of, hoewel ze helaas niet meer leeft, Simone.
Morris lijkt me ook wel een ontzettende lolbroek of Manu. Zucht, te veel keus
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka

- anniek16
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Epagneul Nain Continental Papillon - Vlinderhondje
Ah, das al een eind in de goede richting. Ik heb ook wel een fietshondje. Maar als die voluit gaat, ga ik alsnog niet zo heeul snel. Ik wil racen, dus ik wil een hond die grote lange passen maakt hahaFotogravinnetje schreef:Ik heb een zwem en fiets hond. Geen groteanniek16 schreef:Ik ben niet zo veeleisend. Ik wil een zwem en fiets hond. Een grote. En ik vind herders leuk. Dan gaan we fietsen zwemmen fietsen zwemmen fietsen zwemmen en dan lever ik het weer in [WHITE SMILING FACE]En het fietsen zijn we nog aan het opbouwen. Maar hij is echt dol op allebei
~Anniek
-
Manu
Dan mag je Uma lenen.
Die draaft 20 km/u. Alleen zwemmen wil ze niet.
Die draaft 20 km/u. Alleen zwemmen wil ze niet.
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Ja lijkt me leuk 2 HollandersLaura84 schreef:Ik bied 2 hollander dames aan :pveertje schreef:Ik wil een heddûr lenen. Biry is hier aan het logeren en ik loop eindelijk weer eens met een èchte hond
Ik blijf bij Toots, lijkt me erg lollig of, hoewel ze helaas niet meer leeft, Simone.
Morris lijkt me ook wel een ontzettende lolbroek of Manu. Zucht, te veel keus
Ik zou ook wel eens willen passen op rassen waar ik zelf niet snel voor zou kiezen, gewoon voor de ervaring. Molosser of terriër ofzo.
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Ja! Welke wil je terug?Miranda schreef:Cayuga lenen?TessaThomas schreef:Ik zou wel een makkelijk, goed luisterende en sociale hond willen. Gewoon ff een paar dagen niet nadenken en lekker wandelen, zonder dat dat te weinig uitdaging is.
Oeh ja! Welke wil jij?Frolic schreef:TessaThomas schreef:Ik zou wel een makkelijk, goed luisterende en sociale hond willen. Gewoon ff een paar dagen niet nadenken en lekker wandelen, zonder dat dat te weinig uitdaging is.Ik heb wel een zwem en fiets hond, alleen is hij niet zo braaf
Geen 5 minuten nodig om volledig zijn eigen gang te gaan. Op de eetkamer tafel staan, alles jatten en echt een ramp zijn. Tot ik binnen stap dan, dan is hij ineens stik braaf.
Dan heb je een Pippi nodig. Ik loop altijd eerst met Vriend en daarna voor de ontspanning met Pippi
En ik wil Morris ook.
- pinguin20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): leonberger
Ik wil een Finn
Of een hond die echt alles voor je wil doen, en niet na 2 keer denkt doe het zelf maar, haha.
Of een hond die echt alles voor je wil doen, en niet na 2 keer denkt doe het zelf maar, haha.
Dag lieve Ayla 11-7-2011 ~ 27-3-2013, voor altijd in mijn hart
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Hoe langer ik nadenk, hoe zekerder ik ben: ik wil allerlei honden van hier wel een dagje, maar Beau gaat nergens heen. Ik geloof dat ik de hele dag in de stress zou zitten over wat hij allemaal aan het uitspoken is