Podenji schreef:kan ik heel goed begrijpen. Maar denk je niet dat het heel moeilijk is om hem straks af te staan?
aan de andere kant , stel je je daar waarschijnlijk wel op in en geef je hem toch alleen maar af aan het perfecte plekje

Dat dacht ik ook eerst, hoe kan iemand zo'n opvanger nou weer afstaan. Maar je stelt je er op in, en misschien vind ik het straks wel weer heerlijk rustig in huis met alleen die twee mutsen
Hanneke2 schreef:Valerie schreef:Daar wil ik wel een filmpje van zien, Juliony en jou
En een Spanjaard die zwemt

Ik denk dat er misschien een scheut retriever in zit? Ik stond van de week al stomverbaasd dat Tototoetje tot z'n enkels het water in ging om te drinken, meer verwacht ik ook echt niet van die podenco's. (En ik vind het ook ergens wel prettig, want bij mijn stel is een sloot echt een onoverkoombare grens.)
Ik hoor van mensen die ons tegenkomen dat ze denken dat er een scheut herder in zit, dat vind ik aannemelijker dan een retriever.
Ik heb ook niet het idee dat hij zwemt omdat hij het leuk vind maar dat hij zwemt om bij een prooi te komen
En hij is echt heel blij en gek
Hij komt ook al wat losser bij de dames, Juul stond gister bij me te knuffen en Mika bemoeide zich er weer mee. Juul zwiepte haar zo met zijn kont aan de kant
Die jongen kan knuffelen zeg! Hij begraaft zich echt in je