Ik heb hier een opvangertje, kruising podenco pointer, ze speelt er niet echt mee omdat ze te log is om haar eruit te rennen en dat ergert haar, wel speelt ze regelmatig met haar zusje en broertje die bij vrienden van me wonen, minimaal 2x in de week. Als er hier een andere hond bijkomt wordt het weer een mastinPaisley schreef:Een vriendje misschien?Cindy52 schreef:Eigenlijk niks, we hebben een giga groot omheind terrein, ze heeft een hondenzwembad en mag in het gewone, genoeg om te bewaken wat ze heerlijk vind, lange wandelingen doe ik haar geen plezier mee, ik ben altijd thuis en als ik weg ga gaat ze mee en al mijn vrienden hebben honden waar ze mee kan spelen. Ze mag binnen of buiten , al naar gelang waar ze zin in heeft. Zou het niet kunnen bedenken![]()
Dat was bij mij in ieder geval wel heel lang een wens voor Mayke. Ik ben ook dolgelukkig om te zien dat het goed uitpakt, want dat was nog maar zeer de vraag. Mayke vind veel honden wel leuk, maar als t mee naar binnen moet is ze een stuk kieskeuriger.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Welke aanpassing zou jij willen voor je hond?
Moderator: moderatorteam
-
Cindy52
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mastin espagnol
- Aantal honden: 1
Re: Welke aanpassing zou jij willen voor je hond?
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ik zou wel graag alles gelijkvloers hebben. Dat vind ik veel gezelliger.
Maar ja, grond is duur in Nederland, dus dat zal er niet van komen.
Maar ja, grond is duur in Nederland, dus dat zal er niet van komen.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
ik zou willen dat mijn schoonpa zijn hectare weiland niet aan een boer verhuurd had die er nu piepers op heeft staan waardoor sammes er niet kan spelen 

- Sulluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
- Aantal honden: 3
Leuk om al die verschillende wensen te lezen 
- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
Misschien brutale vraag maar hoeveel is de huur van zo'n hectare grond ? Ik heb wel eens zitten denken over zo'n lapje grond huren.M@scha schreef:ik zou willen dat mijn schoonpa zijn hectare weiland niet aan een boer verhuurd had die er nu piepers op heeft staan waardoor sammes er niet kan spelen
Hier zie je nog wel eens van die kleine weitjes alleen voor het gras. Nou willen die boeren natuurlijk dat gras niet meer als daar honden op zijn geweest en zal je het zelf moeten maaien (waar blijf je dan met dat hooi ?) Maar is zo'n lapje eigenlijk wel betaalbaar ?
- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Contacteer:
Ik zou dichter bij een bos of heide willen wonen.
Kampen heeft nou niet echt mooie natuur of losloopgebieden in de buurt.
Kampen heeft nou niet echt mooie natuur of losloopgebieden in de buurt.
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Aantal honden: 2
Dat ligt natuurlijk heel erg aan waar je het zoekt en wat voor soort grond het is.cornelia schreef:Misschien brutale vraag maar hoeveel is de huur van zo'n hectare grond ? Ik heb wel eens zitten denken over zo'n lapje grond huren.M@scha schreef:ik zou willen dat mijn schoonpa zijn hectare weiland niet aan een boer verhuurd had die er nu piepers op heeft staan waardoor sammes er niet kan spelen
Hier zie je nog wel eens van die kleine weitjes alleen voor het gras. Nou willen die boeren natuurlijk dat gras niet meer als daar honden op zijn geweest en zal je het zelf moeten maaien (waar blijf je dan met dat hooi ?) Maar is zo'n lapje eigenlijk wel betaalbaar ?
Een vriendinnetje van me heeft net een stukje grond gekocht wat ze al jaren huurde voor haar twee paarden. Hoe groot het is weet ik niet, maar het levert voor twee paarden genoeg gras op, ook van haar eigen hooi kan ze meestal de hele winter voeren. En dat heeft haar 10.000 euro gekost.
Noord groningen, er gaat niets boven groningen!

- dre
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Meer tijd voor de honden dat ze minder alleen zijn.
Met mijn fulltimebaan zou ik dat erg fijn vinden, maar goed voorlopig kan het niet. Maar mocht ik ergens tegenaan lopen met minimaal hetzelfde salaris en minder uren zeg ik zeker geen nee.
Met mijn fulltimebaan zou ik dat erg fijn vinden, maar goed voorlopig kan het niet. Maar mocht ik ergens tegenaan lopen met minimaal hetzelfde salaris en minder uren zeg ik zeker geen nee.

- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Een tuin die groter is. Dol ligt de godganse dag erin en wij hebben een klein tuintje.
Ik denk dat Dol heel gelukkig op een boerderij zou zijn.
Vlo zou wel wat minder mogen keffen en wat meer zekerder van zichzelf mogen zijn buiten.
Ik denk dat Dol heel gelukkig op een boerderij zou zijn.
Vlo zou wel wat minder mogen keffen en wat meer zekerder van zichzelf mogen zijn buiten.