Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Het is Junior 4 hele jaren jong en de pubertijd is aangebroken, dat houdt in dat er geduwd, gebeten en gedramd moet worden volgens meneer. Als dat dan allemaal niet mag moet je het toch een beetje kwijt
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Ja klopt, hij kan ook echt extreem hard racen hoor maar hij vertrouwt de bodem van deze buitenbak niet helemaal na een valpartij dus gaat hij gewoon wat minder hard haha, slim is hij wel dat moet ik hem zeker meegeven:)
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Ja klopt! Gister viel het mij op dat hij een beetje 'body' begint te krijgen, hij heeft een beetje een sportpaarden lijf nog maar als hij enigszins op zijn vader gaat lijken dan moet er nog wel heel veel massa bijkomen
cloris schreef:Ja klopt! Gister viel het mij op dat hij een beetje 'body' begint te krijgen, hij heeft een beetje een sportpaarden lijf nog maar als hij enigszins op zijn vader gaat lijken dan moet er nog wel heel veel massa bijkomen
Ik vind het echt de mooiste paarden die er zijn, schitterend. Veel plezier met die ondeugd
Oh maar ik zeg ook nergens dat hij 'gemeen' doet hoor, je wil er alleen niet OP zitten op dat moment, want je zit het niet uit hoor. Hij veranderd inderdaad behoorlijk op dit moment. Zal hem binnenkort weer eens op de kiek zetten.
Yep, tot hij er echt 'moe' van wordt en daar heeft hij niet zo veel mee, als ik dan nog wat met hem wil doen heeft hij echt zo'n blik in zijn ogen van; Ehh wat gaan wij doen? kan je niet zien dat ik moe ben? een echte snotneus.