Het is een apart plaatsje met verschillende niveaus ook eens, dat gaan we ook anders doen, de trappetjes gaan we anders maken. De bestrating waarschijnlijk ook. Maar voor nu ben ik blij dat de schuttingdelen van mijn vorige huis nu dienst doen hier, die hebben we tegen de muur geplaatst, en ook de door mijn vader gemaakte poortdeur (ook uit mijn vorige huis) hangt in de sponning.
Als ik vanuit de woonkamer naar buiten kijk zie ik nu dit

Het achterraam hebben we geen vitrage of luxaflex hangen, ik kon niets verzinnen en echt inkijk hebben we niet. Dat stukje willen we trouwens overdekken dus nog meer reden om niets voor de ramen te hangen binnen.
Ik had echter wel een hangplant op de kop getikt en besloot die buiten voor het raam te hangen, ben zelf blij met het resultaat. Het geheel vindt ik nu een verlengde van de kamer worden, ondanks dat ik geen openslaande deuren op die plek heb.
Als we aan het barretje in de keuken zitten is dit nu het uitzicht.

De platen gekocht bij de grand bazar voor een prikkie, de tafel via marktplaats en mijn vriend heeft hem geschuurd en in de lak gezet. Top gedaan vind ik, als nieuw weer!
We willen nog meer houten kratten verzamelen en daar in die hoek een bouwsel maken. De ton komt bij mijn schoonmoeder vandaan omdat ik hem zo leuk vond, maar tot vandaag wist ik geen plek. Tot ik dus de kist in die hoek zette, in het verdomhoekje het tonnetje zag staan en bedacht dat het wel een leuk plekje zou zijn voor dat tonnetje
De emmer met blommen stond willekeurig ergens op de plaats, maar maakte dit hoekje af.
Het olielampje is heel oud, van mijn opa geweest en ik ben er aan gehecht, sleep het al jaren mee.
Deze is nieuw, maar wilde ook op de foto

De kruidenbak is het eerste wat mijn vriend en ik voor de tuin samen hebben aangeschaft. Geen seconde spijt van gehad. We houden van koken en van kruiden. Op de stenen plaats was er weinig ruimte voor een kruidentuin, dus dit is de ideale oplossing geweest. Er moeten nog wat kruiden bij, maar dat komt goed.

Alles groeit en bloeit goed, het is steeds beter vertoeven achter.