Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Blij met de vorderingen in de achtertuin

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Blij met de vorderingen in de achtertuin

Ongelezen bericht door blondie »

Beetje bij beetje wordt het achter ook leuk. Het was een stenen plaats met tegen de stenen muren een bramenstruik :engel:
Het is een apart plaatsje met verschillende niveaus ook eens, dat gaan we ook anders doen, de trappetjes gaan we anders maken. De bestrating waarschijnlijk ook. Maar voor nu ben ik blij dat de schuttingdelen van mijn vorige huis nu dienst doen hier, die hebben we tegen de muur geplaatst, en ook de door mijn vader gemaakte poortdeur (ook uit mijn vorige huis) hangt in de sponning.
Als ik vanuit de woonkamer naar buiten kijk zie ik nu dit
Afbeelding
Het achterraam hebben we geen vitrage of luxaflex hangen, ik kon niets verzinnen en echt inkijk hebben we niet. Dat stukje willen we trouwens overdekken dus nog meer reden om niets voor de ramen te hangen binnen.
Ik had echter wel een hangplant op de kop getikt en besloot die buiten voor het raam te hangen, ben zelf blij met het resultaat. Het geheel vindt ik nu een verlengde van de kamer worden, ondanks dat ik geen openslaande deuren op die plek heb. :engel:
Als we aan het barretje in de keuken zitten is dit nu het uitzicht.
Afbeelding
De platen gekocht bij de grand bazar voor een prikkie, de tafel via marktplaats en mijn vriend heeft hem geschuurd en in de lak gezet. Top gedaan vind ik, als nieuw weer!
We willen nog meer houten kratten verzamelen en daar in die hoek een bouwsel maken. De ton komt bij mijn schoonmoeder vandaan omdat ik hem zo leuk vond, maar tot vandaag wist ik geen plek. Tot ik dus de kist in die hoek zette, in het verdomhoekje het tonnetje zag staan en bedacht dat het wel een leuk plekje zou zijn voor dat tonnetje :mrgreen:
De emmer met blommen stond willekeurig ergens op de plaats, maar maakte dit hoekje af.
Het olielampje is heel oud, van mijn opa geweest en ik ben er aan gehecht, sleep het al jaren mee.
Deze is nieuw, maar wilde ook op de foto
Afbeelding
De kruidenbak is het eerste wat mijn vriend en ik voor de tuin samen hebben aangeschaft. Geen seconde spijt van gehad. We houden van koken en van kruiden. Op de stenen plaats was er weinig ruimte voor een kruidentuin, dus dit is de ideale oplossing geweest. Er moeten nog wat kruiden bij, maar dat komt goed.
Afbeelding

Alles groeit en bloeit goed, het is steeds beter vertoeven achter.
Afbeelding
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Re: Blij met de vorderingen in de achtertuin

Ongelezen bericht door Pepie »

Ziet er hartstikke leuk uit :cheer:
Afbeelding
Yeufke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Yeufke »

Mooi!!
Het ziet er echt gezellig uit. Zal ook fijn zijn als je straks dat stukje overdekt hebt.
Heerlijk buiten zitten, ook in de regen, en genieten van jullie plekje en de plantjes. :ok:
Afbeelding
Polly 22 jan 2007 - 15 mei 2018 ❤️
Yessie 28 april 2010 -13 juli 2020
slaap zacht lieve meid
Sterre

Ongelezen bericht door Sterre »

Ziet er heel knus uit. De tafel vind ik erg mooi.
Cindy52
Zeer actief
Mijn ras(sen): mastin espagnol
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Cindy52 »

Gezellig !
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2