Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Uma is thuis!!!!!!!!!!!!!!!!
Moderator: moderatorteam
- lijn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): GBGV
- Aantal honden: 3
Re: Uma is thuis!!!!!!!!!!!!!!!!
Ooh wat een dondersteen! Fijn dat ze in het omheinde veldje kan rennen. Daar weer krachten en vertrouwen creëren! 

-
- Zeer actief
Even een beetje off-topic maar voor een kennis van me die in malieveld woont en z'n hondje niet durft los te laten: waar zijn er in Den Haag omheinde losloopvelden te vinden? Iemand die dat kan vertellen? Manu?
Overigens fijn dat het zo goed gaat met Uma

Ik weet er geen in Den Haag. Wij gaan komende zondag naar de duinen in Monster, daar ligt een stuk omheind duin.*Wolf* schreef:Even een beetje off-topic maar voor een kennis van me die in malieveld woont en z'n hondje niet durft los te laten: waar zijn er in Den Haag omheinde losloopvelden te vinden? Iemand die dat kan vertellen? Manu?
http://www.doggydating.com/hondenlosloo ... jk-monster
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Nou, ze heeft haar streken helemaal terug, dat is vast een goed teken 
Fijn dat het poepen nu ook beter gaat.

Fijn dat het poepen nu ook beter gaat.
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Aantal honden: 2
Alle liefjes maken wel eens ruzie als de verkering wat langer duurt
Ik voorkom hier ook dat de verkeerde hondenneus in een voerbak beland. Het is ook wel prettig voor de andere hond om gewoon rustig uit te eten, en niet het gevoel te hebben dat hij moet schrokken.
Wat fijn dat ze zo goed eet. Dan is zo weer op het juiste gewicht.

Ik voorkom hier ook dat de verkeerde hondenneus in een voerbak beland. Het is ook wel prettig voor de andere hond om gewoon rustig uit te eten, en niet het gevoel te hebben dat hij moet schrokken.
Wat fijn dat ze zo goed eet. Dan is zo weer op het juiste gewicht.

-
- Zeer actief
Ok, het was dat je dit zei:Manu schreef:Ik weet er geen in Den Haag. Wij gaan komende zondag naar de duinen in Monster, daar ligt een stuk omheind duin.*Wolf* schreef:Even een beetje off-topic maar voor een kennis van me die in malieveld woont en z'n hondje niet durft los te laten: waar zijn er in Den Haag omheinde losloopvelden te vinden? Iemand die dat kan vertellen? Manu?
http://www.doggydating.com/hondenlosloo ... jk-monster
Ze liep gisteren ook weer even los op het omheinde veldje en dat was groot feest

waardoor ik dacht dat die in Den Haag was.
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Zou best fijn zijn als er een topic kwam met daarin per provincie of iets dergelijks de omheinde velden/parken. Of is zoiets er al?*Wolf* schreef:Even een beetje off-topic maar voor een kennis van me die in malieveld woont en z'n hondje niet durft los te laten: waar zijn er in Den Haag omheinde losloopvelden te vinden? Iemand die dat kan vertellen? Manu?
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
in voorburg, vlakbij den haag is een veld wat omheind is speciaal voor honden. zit bij een rotonde kon.wilhelminalaan/aremberglaan/ vd wateringelaan.*Wolf* schreef:Even een beetje off-topic maar voor een kennis van me die in malieveld woont en z'n hondje niet durft los te laten: waar zijn er in Den Haag omheinde losloopvelden te vinden? Iemand die dat kan vertellen? Manu?
ellen
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Dat was toch wel even spannend of niet, dat moment van losklikken (ondanks dat het omheind was)?
-
- Zeer actief
ellen en de birmanen schreef:in voorburg, vlakbij den haag is een veld wat omheind is speciaal voor honden. zit bij een rotonde kon.wilhelminalaan/aremberglaan/ vd wateringelaan.*Wolf* schreef:Even een beetje off-topic maar voor een kennis van me die in malieveld woont en z'n hondje niet durft los te laten: waar zijn er in Den Haag omheinde losloopvelden te vinden? Iemand die dat kan vertellen? Manu?
ellen
Thanx. Ik geef het door

-
- Zeer actief
Leonie. schreef:Zou best fijn zijn als er een topic kwam met daarin per provincie of iets dergelijks de omheinde velden/parken. Of is zoiets er al?*Wolf* schreef:Even een beetje off-topic maar voor een kennis van me die in malieveld woont en z'n hondje niet durft los te laten: waar zijn er in Den Haag omheinde losloopvelden te vinden? Iemand die dat kan vertellen? Manu?
Zou zeker handig zijn. Op internet staat lang niet alles, ook niet op doggydating.
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Daar ben ik ook wel voor.*Wolf* schreef:Leonie. schreef:Zou best fijn zijn als er een topic kwam met daarin per provincie of iets dergelijks de omheinde velden/parken. Of is zoiets er al?*Wolf* schreef:Even een beetje off-topic maar voor een kennis van me die in malieveld woont en z'n hondje niet durft los te laten: waar zijn er in Den Haag omheinde losloopvelden te vinden? Iemand die dat kan vertellen? Manu?
Zou zeker handig zijn. Op internet staat lang niet alles, ook niet op doggydating.