Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

'Stadswacht sloeg mij bont en blauw om hondendrol

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Re: 'Stadswacht sloeg mij bont en blauw om hondendrol

Ongelezen bericht door gonnie »

Lemuria schreef:
gonnie schreef: Bij ons wil de woningstichting binnenkort in gaan stellen dat je ramen altijd blinkend schoon moeten zijn aan de galerij kant, als je ze zelf niet schoon houdt gaat de woningstichting iemand inhuren en de rekening krijg je zelf dan.

Ik vind het te ver gaan. Komt natuurlijk door al die bemoeials die gaan zeuren dat de ramen van de buren niet schoon genoeg zijn.
Een vriendin woonde in Veldhoven. Ze heeft erg on-groene vingers dus haar voortuin was gewoon een wildernis. Had ze geen zin an, het was een huurhuis dus ze ging die zin ook niet maken. Maar die vlieger ging niet op in Veldhoven want elke maand stond er wel een paar keer een manneke voor de deur die haar vermaande wat aan de tuin te doen omdat de buurt anders verpauperde :mrgreen: Elke keer afgewimpeld met een "Jaja, ik zal er eens aan beginnen." en na een paar maanden stond hij met een grasmaaier op de stoep. Die hadden hij en zijn collega's voor haar geregeld. Dan kon ze nu écht aan de slag.
Godsaggie wat hebben we daar verbaasd over in een stuip gelegen :LOL:

Ik heb die grasmaaier van d'r gekregen en zij is verhuisd :mann:
Ja, toen ik nog bij mijn ouders woonde in Ommoord werd er ook op gelet dat je tuin er netjes uitzag.
Daar loste de woningstichting het op door er een wedstrijd van te maken, degene met de mooiste tuin won dan iets, weet niet meer wat want dit was meer dan veertig jaar geleden.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

Cleva schreef:
M@scha schreef:
een bijkomend voordeel is altijd mooi meegenomen toch?

Afbeelding
Je hebt er altijd weer zo'n kolerelijer bij die de kleurtjes gaat mengen, he? Waar is de handhaving!

:mrgreen:
Afbeelding
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Nou ja als het gaat om orde bewaking gaat het soms ook wel wat ver.
Hier geldt sinds een aantal jaren een samenscholingsverbod. Toen dat net van kracht werd in het uitgaansgebied ging dat ook wel wat ver en kookte mijn bloed ook een beetje. Ik was het café uitgelopen en stond te wachten op mijn vriendin. Het was nogal druk in de bar en ze kon haar jas niet vinden, dus wachtte ik buiten.
Ineens een klein opgeschoten mannetje voor mijn neus die me sommeerde om door te lopen :80:
Verklaren dat ik even op mijn vriendin aan het wachten was, was eh.. niet goed, ik moest gewoon doorlopen. Ik heb geen kinderen, maar die snotneus had mijn zoon bij wijze van spreken kunnen zijn, en die toon beviel me allerminst :pffff:
Het is dat mijn vriendin net toevallig aan kwam lopen en we onze weg vervolgden, maar ik kan me wel voorstellen dat bepaalde autoriteiten echt tegen de haren in gaan strijken bij minder kwalijke zaken en dat dat dan wel hoog op kan lopen, en dat je je kont tegen de krib gooit als "burger".
Sas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.

Ongelezen bericht door Sas »

gonnie schreef:
Bij ons wil de woningstichting binnenkort in gaan stellen dat je ramen altijd blinkend schoon moeten zijn aan de galerij kant, als je ze zelf niet schoon houdt gaat de woningstichting iemand inhuren en de rekening krijg je zelf dan.

Ik vind het te ver gaan. Komt natuurlijk door al die bemoeials die gaan zeuren dat de ramen van de buren niet schoon genoeg zijn.
Ja, wees maar blij. De huizen zijn best mooi hoor en wij zitten hier nog redelijk goedkoop. Maar het woongenot wordt steeds minder.

Het wordt een groot zooitje. Constant is de benedendeur stuk, of je kan je sleutel niet in het slot krijgen. Maar daar hebben ze iets op gevonden. We krijgen binnenkort een pasje waar we de deur beneden mee open kunnen maken. Lekker handig zo pasje. Vind een sleutel toch iets handiger.

Die neiging om expres mijn ramen onder te kalken heb ik ook wel.
dit is zo tegenstrijdig als de pest. Jij geeft zelf aan dat het een zooitje wordt bij jullie en dat dat jouw woongenot verlaagd. Als de galerij een smerige bende is, bijv. door ontzettende smerige ramen , dan zou je daar dan toch ook van balen?

Net als net dat verhaal van die tuin, als het een voortuin betreft dan vind ik het niet meer dan logisch dat dat enisgzins op orde moet zijn. Ik meen ook dat gemeentes daar de lulligste niet in zijn, willen ze je dringend verzoeken er iets aan te doen, dan is het naar normale maatstaven echt al een grote tering zooi.
Afbeelding
M@scha
Zeer actief

Sas schreef:
Net als net dat verhaal van die tuin, als het een voortuin betreft dan vind ik het niet meer dan logisch dat dat enisgzins op orde moet zijn. Ik meen ook dat gemeentes daar de lulligste niet in zijn, willen ze je dringend verzoeken er iets aan te doen, dan is het naar normale maatstaven echt al een grote tering zooi.
wie betaalt bepaalt.

en zolang ik de hypotheek betaal ben ik dat.

als ik de heg zo laat groeien dat niemand door het pad kan dan mogen ze er wat van zeggen, maar niemand gaat mij vertellen hoe ik mijn tuin moet onderhouden. echt niet.

mijn tuin is trouwens netjes bijgehouden, maar op mijn oprit ligt al jaren een berg hout dat nog kort gemaakt moet worden. ik weet dat een aantal "nette mensen" zich daar enorm aan storen, maar geloof maar niet dat ze er iets tegen kunnen doen.
Afbeelding
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

M@scha schreef:
Sas schreef:
wie betaalt bepaalt.

als ik de heg zo laat groeien dat niemand door het pad kan dan mogen ze er wat van zeggen, maar niemand gaat mij vertellen hoe ik mijn tuin moet onderhouden. echt niet.

mijn tuin is trouwens netjes bijgehouden, maar op mijn oprit ligt al jaren een berg hout dat nog kort gemaakt moet worden. ik weet dat een aantal "nette mensen" zich daar enorm aan storen, maar geloof maar niet dat ze er iets tegen kunnen doen.
Bij huurhuizen kunnen ze wel ingrijpen. Maar dan vanuit de huurvereniging volgens mij. Een paar situaties op verschillende adressen meegemaakt waar huurders erop aangesproken werden de voortuinen te fatsoeneren, indien ze dat zelf niet deden werd het gedaan en kregen ze de rekening.
M@scha
Zeer actief

blondie schreef:
M@scha schreef:
Sas schreef:
wie betaalt bepaalt.

Bij huurhuizen kunnen ze wel ingrijpen. Maar dan vanuit de huurvereniging volgens mij. Een paar situaties op verschillende adressen meegemaakt waar huurders erop aangesproken werden de voortuinen te fatsoeneren, indien ze dat zelf niet deden werd het gedaan en kregen ze de rekening.
dat kan wel. je spreekt af dat je het huurt onder bepaalde voorwaarden "goed huurderschap" oid. dan kun je zulke dingen afspreken. maar dan niet dat er buxushaagjes en rozen in moeten staan. wel dat het geen braakliggend bouwterrein lijkt
Afbeelding
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Sas schreef:
gonnie schreef:
Bij ons wil de woningstichting binnenkort in gaan stellen dat je ramen altijd blinkend schoon moeten zijn aan de galerij kant, als je ze zelf niet schoon houdt gaat de woningstichting iemand inhuren en de rekening krijg je zelf dan.

Ja, wees maar blij. De huizen zijn best mooi hoor en wij zitten hier nog redelijk goedkoop. Maar het woongenot wordt steeds minder.

Het wordt een groot zooitje. Constant is de benedendeur stuk, of je kan je sleutel niet in het slot krijgen. Maar daar hebben ze iets op gevonden. We krijgen binnenkort een pasje waar we de deur beneden mee open kunnen maken. Lekker handig zo pasje. Vind een sleutel toch iets handiger.

Die neiging om expres mijn ramen onder te kalken heb ik ook wel.
dit is zo tegenstrijdig als de pest. Jij geeft zelf aan dat het een zooitje wordt bij jullie en dat dat jouw woongenot verlaagd. Als de galerij een smerige bende is, bijv. door ontzettende smerige ramen , dan zou je daar dan toch ook van balen?

Ik niet moet een ander toch zelf weten of hij schone ramen wilt hebben. Als ik in mijn eigen huis zit zie ik dat niet hoor. Trouwens mijn ramen zijn ook niet altijd even blinkend.

Vind het alleen heel erg vervelend als het slot weer eens gemold is van de benedendeur, of de portiek vol ligt met rotzooi maar eenmaal bij mezelf binnen zie ik daar niks meer van.
Of dat lift weer eens vast hangt omdat er zo nodig in gesprongen moet worden of er mee gespeeld wordt.

En we hebben s'zomers weleens last van buren die tot midden in de nacht op de balkons zitten te schreeuwen. Maar ach, die mensen zullen mijn honden ook niet altijd even leuk vinden.
Gelukkig kan ik best tegen herrie, vind het wat minder als ik op bed lig maar ja, leven en laten leven.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
63673J

Ongelezen bericht door 63673J »

blondie schreef:Nou ja als het gaat om orde bewaking gaat het soms ook wel wat ver.
Hier geldt sinds een aantal jaren een samenscholingsverbod. Toen dat net van kracht werd in het uitgaansgebied ging dat ook wel wat ver en kookte mijn bloed ook een beetje. Ik was het café uitgelopen en stond te wachten op mijn vriendin. Het was nogal druk in de bar en ze kon haar jas niet vinden, dus wachtte ik buiten.
Ineens een klein opgeschoten mannetje voor mijn neus die me sommeerde om door te lopen :80:
Verklaren dat ik even op mijn vriendin aan het wachten was, was eh.. niet goed, ik moest gewoon doorlopen. Ik heb geen kinderen, maar die snotneus had mijn zoon bij wijze van spreken kunnen zijn, en die toon beviel me allerminst :pffff:
Het is dat mijn vriendin net toevallig aan kwam lopen en we onze weg vervolgden, maar ik kan me wel voorstellen dat bepaalde autoriteiten echt tegen de haren in gaan strijken bij minder kwalijke zaken en dat dat dan wel hoog op kan lopen, en dat je je kont tegen de krib gooit als "burger".
Ik vind het maar een raar verhaal. Samenscholen kun je helemaal niet in je eentje (het woord zegt het al). Dus dat 'mannetje' wist niet wat een samenscholingsverbod inhoudt of er was een andere reden waarom hij vond dat jij door moest lopen, kan natuurlijk ook nog, maar het was in elk geval niet vanwege dat samenscholingsverbod.
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Cleva schreef: Ik heb ook onkruid op de opritten. Zorgvuldig geselecteerd onkruid, dat wel, maar een ander vind het misschien troep.
Dat mag maar het doet er niet toe want het is namelijk mijn erf en niet dat van langsfietsende harkfetisjisten.
Jup.
Het enige wat ik lastig vind is dat mijn directe buren ongeveer 300.000 paardenbloemen hebben. Niet om het mooi maar omdat ze niks aan die tuin doen.
En dat is nog niet erg, maar ik krijg er dus, samen met de straat, óók pakweg 100.000. En dat is toch best veel, zelfs over een hele straat verdeeld.
Maar goed. Verder zijn het prima buren, rommelig in alles maar wel manieren.
Dus waarom zou ik daar wat van zeggen verder?
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

Cleva schreef:
Marjoleine schreef:
Cleva schreef: Ik heb ook onkruid op de opritten. Zorgvuldig geselecteerd onkruid, dat wel, maar een ander vind het misschien troep.
Dat mag maar het doet er niet toe want het is namelijk mijn erf en niet dat van langsfietsende harkfetisjisten.
Jup.
Het enige wat ik lastig vind is dat mijn directe buren ongeveer 300.000 paardenbloemen hebben. Niet om het mooi maar omdat ze niks aan die tuin doen.
En dat is nog niet erg, maar ik krijg er dus, samen met de straat, óók pakweg 100.000. En dat is toch best veel, zelfs over een hele straat verdeeld.
Maar goed. Verder zijn het prima buren, rommelig in alles maar wel manieren.
Dus waarom zou ik daar wat van zeggen verder?
Ik heb ook paardenbloemen op het grind. Ze zijn moeilijk te bestrijden.
En je kunt ze eten! Best lekker.
Ja, in de sla. Maar dit zijn er wel véél.
Ik heb ook boterbloemen. Dát is pas minder.

Afbeelding

63673J

Cleva schreef:En als je nou met z'n drieën op een vierde staat te wachten? School je dan wel samen?
Geen idee. Maar samenscholen in je eentje lijkt mij in elk geval per definitie niet mogelijk. Tenzij je eencellig bent en je je net op het moment dat het mannetje verscheen, hebt gedeeld.

Enfin, sommige mensen hebben gewoon de pech dat ze regelmatig vervelende ordehandhavers tegenkomen lijkt wel. Ik kom ze zelden tegen. Ik ben een keer twee BOA's tegengekomen toen mijn hond losliep aan de verkeerde kant van het pad - de kant waar honden niet los mogen dus. Maar op de losloopkant liepen schapen achter gaas. Dus ik zei tegen de BOA dat ik er eigenlijk vanuit gegaan was dat je in dat geval je hond aan de andere kant van het pad mocht laten loslopen. Ze wisten niet of dat mocht maar het leek ze niet onlogisch, dus dat lieten ze maar zo. Ze vroegen of ik zakjes bij me had en dat had ik. Dankuwel mevrouw en prettige wandeling, zeiden ze toen. Dat was het. Het viel me nogal tegen, heel niet spannend was het.
Sas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.

Ongelezen bericht door Sas »

jvanringen schreef:
Cleva schreef:En als je nou met z'n drieën op een vierde staat te wachten? School je dan wel samen?
Geen idee. Maar samenscholen in je eentje lijkt mij in elk geval per definitie niet mogelijk. Tenzij je eencellig bent en je je net op het moment dat het mannetje verscheen, hebt gedeeld.

Enfin, sommige mensen hebben gewoon de pech dat ze regelmatig vervelende ordehandhavers tegenkomen lijkt wel. Ik kom ze zelden tegen. Ik ben een keer twee BOA's tegengekomen toen mijn hond losliep aan de verkeerde kant van het pad - de kant waar honden niet los mogen dus. Maar op de losloopkant liepen schapen achter gaas. Dus ik zei tegen de BOA dat ik er eigenlijk vanuit gegaan was dat je in dat geval je hond aan de andere kant van het pad mocht laten loslopen. Ze wisten niet of dat mocht maar het leek ze niet onlogisch, dus dat lieten ze maar zo. Ze vroegen of ik zakjes bij me had en dat had ik. Dankuwel mevrouw en prettige wandeling, zeiden ze toen. Dat was het. Het viel me nogal tegen, heel niet spannend was het.
:D
Afbeelding
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Sas schreef:Net als net dat verhaal van die tuin, als het een voortuin betreft dan vind ik het niet meer dan logisch dat dat enisgzins op orde moet zijn. Ik meen ook dat gemeentes daar de lulligste niet in zijn, willen ze je dringend verzoeken er iets aan te doen, dan is het naar normale maatstaven echt al een grote tering zooi.
Ach welnee, het was zeker geen grote teringzooi. Beschrijving; klein grasveldje met 20cm hoog gras en wat struiken die woekerden. Er lag geen afval o.i.d., het was gewoon duidelijk een tuin van iemand die geen tuinmens is ;) Echt niet het mekkeren waard.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Had pasgeleden een jankende buuf met een rooie kop die mij aanhield en vroeg of ik mijn gordijnen een keer wilde wassen want ze moest er tegen aan kijken.
Je moet helemaal niets buuf dan gewoon je bek houden en de andere kant opkijken.
Ook altijd gezeik als er iemand op straat voor hun deur parkeerd dan lopen
ze gelijk de hele buurt af van wie die wagen is . 3 buurvrouwen die hier de dienst schijnen uit te maken ,opdonderen.
De ene helft van de straat heeft ook mot met de andere helft hahahaha.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Och. Ik kijk al 2,5 jaar tegen verbrande raamfolie eraan, daar ga ik ook niet voor aanbellen hoor. Alles went.
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

Cleva schreef:Heb ik ook. Als je ze gewoon afmaait blijven ze daarna laag.
Ze staan in de border :jank:

Afbeelding

Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

bouvierpoedel schreef:De ene helft van de straat heeft ook mot met de andere helft hahahaha.
Ik dank wel de hemel dat ik niet meer in zo'n straat woon.
Wat een gedoe.
Hier is iedereen normaal en vriendelijk en behulpzaam en niet bemoeizuchtig. Al is dat vast niet normaal. ;)

Afbeelding

63673J

Marjoleine schreef:
bouvierpoedel schreef:De ene helft van de straat heeft ook mot met de andere helft hahahaha.
Wat een gedoe.
Hier is iedereen normaal en vriendelijk en behulpzaam en niet bemoeizuchtig. Al is dat vast niet normaal. ;)
Is gelukkig bij ons ook zo.
bouvierpoedel
Zeer actief

Marjoleine schreef:
Wat een gedoe.
Ik bemoei mij nergens mee en lach er maar om.
Schijnt van oudsher een armoe straatje te zijn en toen waren het meer van 2 families tegen elkaar , kinderen , groot/ouders allen naast elkaar in 1 blok , je kent het wel.
Dat sudderdt nog steeds.
M@scha
Zeer actief

hier een heerlijke combinatie tussen nanna's buurt en die van Marjoleine.

een paar mensen die het een heuse schande vinden dat ze de huurhuizen aan het verkopen zijn. want hoe moeten ze nu de splitsing maken! onze straat is namelijk van oudsher helemaal huur op 6 zelf gebouwde koophuizen na. deze "nette" mensen hadden hun eigen buurtverenigingetje waarmee ze uitjes deden. alleen voor de koophuizen.. tsja.. en het schorriemorrie mocht dan niet mee.

nog erger werd het toen de zoon van boer piet en zijn vrouw zo'n huurhuis kochten recht tegenover die koophuizen. en laat nou net één van de dames die met haar gezin in zo'n koophuis woont een jaar of 10 stiekem hotelletjes bezocht hebben met boer piet. :-) en zij weet dat de zoon dat weet :-)

i love it! :engel:

daarom zeggen wij altijd: ál die nette mensen!

voor de rest wonen wij heerlijk met fijne buren en omgeving!
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:Hier is iedereen heerlijk op zichzelf. Ze kregen laatst ook niet genoeg volk bij elkaar voor de buurtbarbecue :engel:
Dat hebben we hier godzijgeloofdengeprezen niet.
In Friesland was dat wel en als je niet meedeed lag je eruit.
Wát een ellende :ugh:

Afbeelding

Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:Hier is iedereen heerlijk op zichzelf. Ze kregen laatst ook niet genoeg volk bij elkaar voor de buurtbarbecue :engel:

Afbeelding

Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

Afbeelding

bouvierpoedel
Zeer actief

M@scha schreef:hier een heerlijke combinatie tussen nanna's buurt en die van Marjoleine.

een paar mensen die het een heuse schande vinden dat ze de huurhuizen aan het verkopen zijn. want hoe moeten ze nu de splitsing maken! onze straat is namelijk van oudsher helemaal huur op 6 zelf gebouwde koophuizen na. deze "nette" mensen hadden hun eigen buurtverenigingetje waarmee ze uitjes deden. alleen voor de koophuizen.. tsja.. en het schorriemorrie mocht dan niet mee.

nog erger werd het toen de zoon van boer piet en zijn vrouw zo'n huurhuis kochten recht tegenover die koophuizen. en laat nou net één van de dames die met haar gezin in zo'n koophuis woont een jaar of 10 stiekem hotelletjes bezocht hebben met boer piet. :-) en zij weet dat de zoon dat weet :-)

i love it! :engel:

daarom zeggen wij altijd: ál die nette mensen!

voor de rest wonen wij heerlijk met fijne buren en omgeving!
Oh heerlijk zo'n buurvrouw die stiekem 10 jaar heeft liggen krikken en nu de nette mevrouw uithangt. :LOL:
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Oh die zitten er hier ook tussen hoor die voor je willen uitmaken hoe hoog je heg is of denken dat ze recht hebben op een parkeerplekje voor hun huis.
Ik veeg mijn stoepje nooit en op de vraag waarom ik dat niet doe antwoord ik dat daar alleen maar gezeik door kom :lol1:
Buurman à veeg netjes alles naar buurman b en buurman b veeg alles weer terug naar buurman a :LOL:
Veeg het dan gewoon op en gooi het weg. :lol1:
Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Ik vind dat je je buren maar beter 'te vriend' kunt houden. Ze wonen veel te dichtbij om er ruzie mee te hebben. Dat betekent niet dat ik er bij op visite ga of met de buurtbarbeque mee zou doen maar ik lach altijd naar ze, zeg ze gedag en ik zeik nergens over. En als zij wat te zeiken hebben reageer ik vriendelijk. Ik zou zelfs mijn tuintje netjes houden, of ik betaal de buurtkinderen daarvoor. Iedereen blij en je hoeft niet te verhuizen. Als ze me maar met rust laten :mrgreen:
bouvierpoedel
Zeer actief

Gollum schreef:Ik vind dat je je buren maar beter 'te vriend' kunt houden. Ze wonen veel te dichtbij om er ruzie mee te hebben. Dat betekent niet dat ik er bij op visite ga of met de buurtbarbeque mee zou doen maar ik lach altijd naar ze, zeg ze gedag en ik zeik nergens over. En als zij wat te zeiken hebben reageer ik vriendelijk. Ik zou zelfs mijn tuintje netjes houden, of ik betaal de buurtkinderen daarvoor. Iedereen blij en je hoeft niet te verhuizen. Als ze me maar met rust laten :mrgreen:
Dat is vaak het probleem in sommige straten en wijken.
Je moet meedoen en zoniet word dat als een soort van afwijzing gezien of dat je denkt beter/meer te zijn dan hun.
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Oh bbq doe ik aan mee hoor,ik kom altijd even kijken als ik een uitnodiging krijg.Ikheb ze zelf ook weleens georganiseerd en dan deed echt de hele straat mee totdat we gingen opruimen. :LOL:
Afbeelding
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

jvanringen schreef:
Marjoleine schreef:
Wat een gedoe.
Is gelukkig bij ons ook zo.
Hier ook, iedereen ook op zichzelf, maar indien nodig helpen we elkaar. Scheelt misschien dat nog velen hier wonen sinds de huizen zo'n 25 jaar geleden zijn gebouwd.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”