nou heb ik altijd begrepen dat honden geen varkensvlees mogen hebben omdat er een bepaalde parasief of bacterie in het vlees kan zitten. Klopt dit?
Ik las namelijk ergens dat diegene zijn hond rauwe varkenspoten van de slager aan zijn hond gaf, vandaar mijn vraag.
groetjes majelle
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
varkensvlees
Moderator: moderatorteam
- majelle
- Zeer actief
- majelle
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Er zijn veel BARFers die de feiten van de fictie gescheiden hebben en al jaren rauw varkensvlees voeren.
Het is iets wat je zelf goed moet onderzoeken voordat je beslist of je het wilt voeren of niet. Je moet net zo lang zoeken en wroeten totdat je bij de pure feiten aankomt anno 2004 en die zijn heel anders dan in 1997/1998... als ik in Nederland zou wonen, zou het wel op het menu van mijn honden staan... als ik in Belgie zou wonen, niet. Rauwe varkenspoten zijn prima als afwisseling.
Vriendelijke groet,
Ignit.

Het is iets wat je zelf goed moet onderzoeken voordat je beslist of je het wilt voeren of niet. Je moet net zo lang zoeken en wroeten totdat je bij de pure feiten aankomt anno 2004 en die zijn heel anders dan in 1997/1998... als ik in Nederland zou wonen, zou het wel op het menu van mijn honden staan... als ik in Belgie zou wonen, niet. Rauwe varkenspoten zijn prima als afwisseling.

Vriendelijke groet,
Ignit.
ik neem aan dat er hier ook belgische varkens verkocht worden, net zoals in belgie naderlandse varkens verkocht worden.
Hoe weet ik nou als ik een belgiesche stuk vlees krijg of niet?
dat kan niet voor 100% verzekerd worden.
Net zoals vele andere dingen.
ik zou het risico absoluut niet nemen, er is genoieg andere vlees.
Hoe weet ik nou als ik een belgiesche stuk vlees krijg of niet?
dat kan niet voor 100% verzekerd worden.
Net zoals vele andere dingen.
ik zou het risico absoluut niet nemen, er is genoieg andere vlees.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Omdat de Belgen er maar niet in slagen om de zaak onder controle te krijgen en ik niet zoveel vertrouwen heb in de overheid daar.qyan schreef:ignit, waarom in nederland wel en in belgie niet?
straks gaan in alle EU landen dezelfde regels in en werd er dacht ik niet meer geent tegen aujeszki.
of zit ik er nu naast?
gr wendy
Excuses aan mijn Belgische mede-forum-ers... het is niet denigrerend bedoeld... maar ik heb de indruk dat je daar nog steeds heel veel kunt "regelen" als je wat onder de tafel schuift.
Ignit.