Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gratis af te halen Lieve en aanhankelijke kortharige husky

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Re: Gratis af te halen Lieve en aanhankelijke kortharige hus

Ongelezen bericht door Rami »

Marjoleine schreef:
Robbie schreef:Klopt, maar je sluit in beide gevallen, gratis of een x bedrag, altijd mensen uit. Waarschijnlijk heb ik die ene gek in mijn hoofd die op zoek is naar dit soort weggevertjes, voor niks, om zijn perverse ideeen uit te voeren. Maar ik hoop dat dit slechts 1 persoon is en dat dit aan de buitenkant goed te zien is. Een creep die je niet eens binnen laat :devil:
Nou, volgens mij zijn dat er meer.
Volgens mij zijn er veel meer mensen dan je denkt die MP afschuimen naar honden voor d broodfok.

Ik zou altijd roepen dat een hond wat kost en gecastreerd is, om die reden. Ook al is het niet zo.
Precies! Adverteren met 'gratis' bij dieren moet je gewoon niet doen. Dat je, als je uiteindelijk een fijne nieuwe eigenaar treft, geen geld vraagt voor je dier, is natuurlijk oké, maar ga er niet mee adverteren.
Afbeelding
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door _Leonie »

lets have fun schreef:Je mag al lang blij zijn dat iemand je oude bastaard nog een goed leven wil geven. Terecht dat je er dan geen geld voor hoeft! Dat betekent toch niet automatisch dat je ze dan ook aan de eerste de beste mee geeft!
Juist. Mooi dat jouw hond voor jou onbetaalbaar is, voor de rest van Nederland is het gewoon een hond. En heel veel mensen kijken via Marktplaats naar honden, in mijn omgeving doen ze niet anders en daar zit genoeg fatsoenlijk volk tussen.

Ik vind het erg onbeschoft om zulke advertenties op een forum te plaatsen onder het mom van: 'kijk mij het eens goed doen, ik zou het nooooit zo doen'. Misschien hebben die mensen er wel veel verdriet van en zien ze hun advertentie op een forum, waar mensen het gaan afkraken. Niet netjes.
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

Nou, mijn 'oude bastaard' heb ik ook van Marktplaats. En ik heb er gewoon voor betaalt.
Afbeelding
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

_Leonie schreef:
Ik vind het erg onbeschoft om zulke advertenties op een forum te plaatsen onder het mom van: 'kijk mij het eens goed doen, ik zou het nooooit zo doen'. Misschien hebben die mensen er wel veel verdriet van en zien ze hun advertentie op een forum, waar mensen het gaan afkraken. Niet netjes.
weet jij met welke intentie ik dit bericht hier geplaatst heb??? hoezo veroordelen :O:
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Lizzie. schreef:
_Leonie schreef:
weet jij met welke intentie ik dit bericht hier geplaatst heb??? hoezo veroordelen :O:
Ja hoe ga jezelf hier uit te lullen en wel met een happy ending graag. :engel:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Lizzie. schreef:
_Leonie schreef:

Nou, vertel het eens. Je plaatst alleen die advertentie, dus dan wordt het hoe dan ook gissen wat je daar mee wilt.
_Leonie
Zeer actief

Lizzie. schreef:
_Leonie schreef:
Nee. :mrgreen: Inderdaad voorbarig. Maar je mag honden niet aanbieden en je zegt er verder niks bij, dus ik heb ingevuld. Vaak weet je ook wel dat er discussies op dit soort topics komen dus dan was misschien wat uitleg wel netjes geweest, het gebeurd wel vaker dat advertenties van Marktplaats worden besproken, in een niet altijd positieve manier.
Ben dan overigens wel benieuwd wat je reden dan wel is.
_Leonie
Zeer actief

bouvierpoedel schreef: Ja hoe ga jezelf hier uit te lullen en wel met een happy ending graag. :engel:
Haha. Nou als het niet lukt slaap ik er geen nacht minder om hoor. :tongue:
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

ik vind het diep triest dat ik mij moet verdedigen omdat dit bericht hier heb neergezet :80:

Ik was zo naïef om te denken dat er hier misschien iemand was die belangstelling heeft in deze hond.
Maar ik zal het nooit meer doen hoor om nog een keertje zo iets neer te zetten :oeps:
Afbeelding
_Leonie
Zeer actief

Lizzie. schreef:ik vind het diep triest dat ik mij moet verdedigen omdat dit bericht hier heb neergezet :80:

Ik was zo naïef om te denken dat er hier misschien iemand was die belangstelling heeft in deze hond.
Maar ik zal het nooit meer doen hoor om nog een keertje zo iets neer te zetten :oeps:
Ja, het betekent direct dat je het nooit meer moet doen. :19: Je kan dat er toch ook even bij zetten? Nu kwam het bij mij anders over en denk bij meer mensen wel. Maar goed, zelf weten.

Overigens móet je je niet verdedigen, ik vroeg alleen naar je reden. Niks geen dwang.
Thomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever

Ongelezen bericht door Thomas »

Mensen vinden zoveel.

Ik, bijvoorbeeld, vind deze hele discussie belachelijk. 'misschien is het wel hierom, dan vind ik het echt niet kunnen'
Beren op de weg zien die er helemaal niet zijn. En al zijn ze er wel, zijn ze er niet bij jou.

Als het hondje het goed had, vind ik het jammer voor het hondje.
Als het hondje het slecht had, vind ik het fijn voor het hondje.

Doet de eigenaar het hondje weg omdat hij echt niet anders kan, vind ik het erg vervelend voor ze.
Doet de eigenaar het hondje weg omdat hij er geen zin meer in heeft, vind ik het ronduit belachelijk.

Maargoed, die informatie staat allemaal niet in dit stukje. Dus je kunt het niet weten.

Daarom vind ik deze hele discussie belachelijk.

Door te vertellen wat je vindt bij een topic waar helemaal geen mening wordt gevraagd,, lok je áltijd een discussie uit.
Dat heeft hier totaal geen toegevoegde waarde. Als je dan toch zo op een discussie geilt, is daar ook een forumkopje voor. Daaaag :zwaai
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Lizzie. schreef:ik vind het diep triest dat ik mij moet verdedigen omdat dit bericht hier heb neergezet :80:

Het had wel iets oonderdaniger met meer schulgevoel gemogen. :hmmm:
Maar goed kusje erop en buiten spelen maar weer. :J:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
JBK

Ongelezen bericht door JBK »

Waarom koos je deze hond? En niet de tig anderen die op gelijke wijze worden aangeboden?
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”