Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Erg hè?
Ik heb me er een tijdje terug over uitgesproken. Veel reactie
Pups hoeven niet te rennen en spelen Hun botten moeten eerst uitgroeien en spieren kun je sterker maken met anabolen. Ze zijn heel rustig, die Bully's toadline, dus nee, ze hoeven niet te rennen. Was het ook veel te warm voor in hun streek
Jeetje wat verschrikkelijk. Dat lijkt niet eens meer op een hond. Wat moet je daar in hemelsnaam mee? Lopen kunnen ze amper. Ik kan me niet begrijpen dat mensen dit mooi vinden? Dit is toch gewoon zielig?
runninggirl schreef:Mishandeling is het. Die mensen die dit fokken mogen van mij echt gestraft worden.
Helemaal mee eens. Zulke honden fokken is gewoon dierenmishandeling. Die keurmeesters lijken ook wel gestoord, om het fokken van die stakkers nog te belonen met prijzen. Wat mankeert sommige mensen toch.
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017 Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
ugh.. Die arme beessies..
Die mp link dat is een fukkert in lelystad.. is ooit begonnen met xl pitjes en steeds groter breder breedst
model salontafel hebben ze ook nog gehad enz.
Ik heb er in die tijd vlakbij gewoond en die dieren zaten er toen erg slecht bij. (achtertuintje en schuurtje)
Inmiddels zijn ze verhuist (blijkbaar verdient t toch erg goed) maar ik zag en zie nog steeds elke 3/4 weken
weer nieuwe advertenties op mp van deze fukkert
Nooit zag je die beesten op straat, nu snap ik dat wat beter gadverdamme hoe kun je als mens zoiets willen
fokken?
Tja.... wat moet je hier nu van zeggen...
diep en diep triest voor die arme honden en eigenlijk dekt dat niet eens hoe enorm.deze honden moeten vechten tegen hun innerlijk en uiterlijk wat totaal niet met elkaar strookt. En dan de pijn die ze moeten hebben....
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Ik heb zo'n hondje trouwens nooit in het echt gezien. Hopelijk is het toch allemaal photoshop!
Ik zit me ook af te vragen of dit nou werkelijk echt is.
Maar goed, als het echt is, die honden kunnen niet lopen, je kan je er op straat sowieso niet mee vertonen, wat moet iemand er dan mee? En ik denk dat zoiets ook binnen een jaar al omvalt van een hartafwijking?
ik heb het al eens ergens gezegd, maar ik snap het allemaal wel.
Als jij namelijk op de hoek van de straat staat te patsen of te dealen, wil je je helemaal niet bezig hoeven te houden met een penisverlenger die wegloopt of iets voor zichzelf gaat doen.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.