Moderator: moderatorteam
Geen dankSulluna schreef:En nu vergeet ik helemaal Judith en Valerie te bedanken voor hun cadeaus! Ontzettend lief!!![]()
![]()
Laat dus dan ook gewoon maar.laeken schreef:Ik heb het ook gehad nu.
Marion. schreef:Laat dus dan ook gewoon maar.laeken schreef:Ik heb het ook gehad nu.
Nikki doet het prima, blijkt haar eigen hond ook nog eens prima te kennen, dus heeft geen losloop-adviezen nodig.
En ik zeg dan, hou gewoon je betweterige bek.gonnie schreef:Marion. schreef:Laat dus dan ook gewoon maar.laeken schreef:Ik heb het ook gehad nu.
Nikki doet het prima, blijkt haar eigen hond ook nog eens prima te kennen, dus heeft geen losloop-adviezen nodig.
We hadden het ook helemaal niet tegen Nikki, ze doet het zeker prima en alleen zij kent haar eigen hond. Het was gewoon een zijstraatje omdat iemand het over loslopen had.
Begrijp best hoor dat ze er nou niet aan moet denken om Uma los te laten. Maar al zou ik het niet begrijpen het gaat me niks aan.
Sulluna schreef:En nu vergeet ik helemaal Judith en Valerie te bedanken voor hun cadeaus! Ontzettend lief!!![]()
![]()
De "podenco-mensen" denken dat podenco's zich wel redden. En vooral zichzelf wel in leven kunnen houden.Heavy schreef:Het is natuurlijk heel wat anders als je een hond hebt die wel eens ontsnapt en dat die de volgende dag weer voor de deur staat . Die kan zichzelf redden en daar kan je misschien nog wel eens om lachen.
Maar in het geval van Uma vind ik het best ernstig en vooral dat vervreemden van Nikki.
Ga toch weg, labiele gek. Jij zit ongegeneerd je gram te halen hier terwijl je in niks oprecht bent. Ik ken je langer dan vandaag. Totaal onbetrouwbaar en op niks anders uit dan andermans topic misbruiken om mensen te zieken. Was jij niet al weg? Jammer dat je er weer bent en dat je nog steeds niks veranderd bent....Marion. schreef:En ik zeg dan, hou gewoon je betweterige bek.gonnie schreef:Marion. schreef:Laat dus dan ook gewoon maar.laeken schreef:Ik heb het ook gehad nu.
We hadden het ook helemaal niet tegen Nikki, ze doet het zeker prima en alleen zij kent haar eigen hond. Het was gewoon een zijstraatje omdat iemand het over loslopen had.
Begrijp best hoor dat ze er nou niet aan moet denken om Uma los te laten. Maar al zou ik het niet begrijpen het gaat me niks aan.
Het gaat hier namelijk wèl om Uma, en wèl om Nikki. Open dan lekker een nieuw topic over honden die los horen te lopen.
Ehm, nu leg je woorden in mijn mond die ik niet gezegd heblaeken schreef:Ik heb het ook gehad nu. Niemand zegt ook maar een verkeerd woord en het zou ongepast zijn? Wat is ongepast? Zeggen dat je vind dat een hond los moet als je daarbij overduidelijk aangeeft alle begrip te hebben dat dat nu nog niet aan de orde is? Jeetje. Geef even aan wat gepast is dan? Want ik vind het nogal ver gaan om mijn reacties af te doen als ongepast. Alsof ik lullig loop te doen ofzo...Jeetje. Maargoed. Ik laat de topic voor wat het is want ik vind juist dat het erg ongepast is om te gaan zeiken over wat ik schrijf. Ik heb niks verkeerd gezegd en dat laat ik me ook niet aanpraten. Niks persoonlijks maar wel genoeg om geen zin meer te hebben.
Het gaat heel goed met Uma! Ze is ontzettend vrolijk, ze kwispelt meer dan voordat ze vermist raakte.lijn schreef:Hoe gaat het nu met Uma? En de pijn aan haar poten en met de medicatie, vlooien en teken? Sterkt ze al wat aan?
Ze heeft altijd al wat moeilijk gepoept. Sowieso komt er dan ineens een hoop uitJBK schreef:Heerlijk dat ze zo vooruit gaat!
En wat een bizarre dingen doet ze nu, maar wel fijn dat ze er geestelijk niet onder geleden heeft. Juist tegenovergesteld, lijkt wel.
Hoe reageerde ze voorheen op verse pens (geen pensstaafjes)? Misschien dat dat helpt. Bij mijn stel werkt dat altijd laxerend.