Ik ben begonnen met Lucky een aantal jaren terug bij een hondenschool, helaas (zelf onwetend) de verkeerde hondenschool hier heb ik de verkeerde basis aangeleerd bij Lucky. Na een jaar weggegaan bij de hondenschool en gaan trainen bij een collega
ik kon helemaal opnieuw beginnen. Ik gaf alles andersom aan, raakvlakken kende Lucky niet en plakte ontzettend (mij
was toen geleerd de hond bij me te houden en niet vooruit sturen

toch maar begonnen met wedstrijden al verwachtte ik er niet veel van. Maar toch na 4 wedstrijden de A uit, gestart in nieuw seizoen B1 en na einde seizoen B1 gepromoveerd naar de B2 zonder problemen. 2 Seizoenen B2 gelopen, maar vorig seizoen te weinig wedstrijden gelopen en door vermoeidheid door werk als ik liep waren we niet echt een team. Dus na vorig seizoen gedegradeerd en weer opnieuw gestart B1 komend seizoen en we gaan er weer vol voor!!.
Vorige week in Valkenswaard ging super, vast parcours helaas 2 fouten en buiten de tijd dus geen punten, de jumping daarintegen ging foutloos en een mooie 9e plek! Dat zijn mooi 44 punten waard. Het spel helaas weer 2 fouten dus geen punten (voor het NK teams)
Zie hieronder filmpje jumping:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Vandaag was de tweede B1 wedstrijd (Delft)
Als eerste het vast parcour (helaas niet gefilmd) en met 1 foutje en een mooie tijd leverde ons een
15e plek op! 25 punten maar liefst. De jumping helaas een foutje (wat ik zie op het filmpje kwam hij niet helemaal
lekker uit bij de breed en tikte de breed aan)
Als laatst het spel het was een ren je rot spel (niet heel moeilijk vond ik) en we gingen super en dat resulteerde in een mooie
10e plek en dat is weer mooi voor het NK teams (voor de teams 65 punten gehaald vandaag