Goed dat je even laat testen.
Moet je nu ook een van de pupkopers teleurstellen?
Moderator: moderatorteam
Ja helaasLeonie. schreef:Oh jee, wat sneu![]()
Goed dat je even laat testen.
Moet je nu ook een van de pupkopers teleurstellen?
Ja, zo is het ook. Ik was er echt wel ff van ondersteboven. Het is gewoon niet leuk, een pupje oppakken om hem bij z'n moeder te leggen en dan zien dat hij dood ismaart schreef:ach wat zonde... maar cliché matig dan maar...liever nu dan over een paar weken
Nog niet helaas. Maandag weer overlegd met de DA. Als de andere pups ook problemen hadden vertoond hadden we de overleden pup toch willen doorsturen naar Utrecht voor uitgebreid onderzoek, maar ik kan niet anders zeggen dan dat de rest het super doet. De DA gaat hem zelf onderzoeken dus en ik zit eigenlijk op het telefoontje te wachten met zijn bevindingen.Sas schreef:Maeve, weet je inmiddels iets meer over wat er met het reutje mis was?
Leonie. schreef:Oh![]()
Ik wil er wel eentje, maakt niet uit welke hoor
Als ze wat ouder worden weet je het vast ineens helemaal zekerMaeve schreef:Leonie. schreef:Oh![]()
Ik wil er wel eentje, maakt niet uit welke hoor![]()
Ze zijn ook stuk voor stuk leuk! Hebben allemaal wel wat. Ik vraag me heel sterk af hoe ik hier ooit tussen ga kiezen
SorryLeonie. schreef:Oh neeee, ik kan echt niet meer naar dit topic kijken; wat zijn ze leuk!!!
Heel fijn dat je nu weet waar het mannetje aan overleden is, geen zorgen om de andere pups.