Dat trieste moment dat een beagle als makkelijke en goede waakhond wordt aanbevolenNanna schreef:a Beagle
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
The code explodes
Moderator: moderatorteam
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Re: The code explodes

-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
gaat er volgens mij om dat een hond aanslaat? doen beagles dat niet? Die blaffen alleen op andere momenten?Hilde schreef:Dat trieste moment dat een beagle als makkelijke en goede waakhond wordt aanbevolenNanna schreef:a Beagle
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Dat schrijft hij niet.Hilde schreef:Dat trieste moment dat een beagle als makkelijke en goede waakhond wordt aanbevolenNanna schreef:a Beagle
Hij schrijft dat een Beagle goed kan blaffen, net als een Teckel en een JR
- ranetje
- Zeer actief
Klopt als een zwerende vingerNothing is more ridiculous than the person who says all dogs are the same and that "it's just how you train them." Complete bullshit
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
ranetje schreef:Klopt als een zwerende vingerNothing is more ridiculous than the person who says all dogs are the same and that "it's just how you train them." Complete bullshit
die gaat in het onderschrift!

-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
dat filmpje is handig om te laten zien, als er mensen een topic aanmaken over hun 9 weken oude pup, die zo veel bijt

- ranetje
- Zeer actief
Daar ook, maar niet alleen daarNanna schreef:Volgens mij wel het mantra van de vechthondfokkers hoor. "as je se maar goed soosjaliseert"ranetje schreef:Klopt als een zwerende vingerNothing is more ridiculous than the person who says all dogs are the same and that "it's just how you train them." Complete bullshit
Als niemand het zou zeggen was dat artikel ook niet geschreven
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Ik kwam hem vorige week idd op fb tegen

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Hilde
- Zeer actief
Beagles blaffen alleen op de goede momenten en dat zijn alle momenten dat het hen goed uitkomtsbientje schreef:gaat er volgens mij om dat een hond aanslaat? doen beagles dat niet? Die blaffen alleen op andere momenten?

-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
wat een schatjes 
-
Peter27
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Hahahaha wat een felle dingen..
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
blablabla 
- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
Woeha
die zijn goed! 
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
ik ken beagles alleen maar als enorme blafkonten dus ik dacht die slaan vast ook wel aan op bezoek. verkeerd gedachtHilde schreef:Beagles blaffen alleen op de goede momenten en dat zijn alle momenten dat het hen goed uitkomtsbientje schreef:gaat er volgens mij om dat een hond aanslaat? doen beagles dat niet? Die blaffen alleen op andere momenten?Waarschijnlijk alleen niet als er iemand op je terrein komt die je daar niet wil hebben, dan zijn de meeste beagles te druk met koffie zetten voor de bewuste indringer.
-
Neeltje
Die twee hier in het dorp blaffen iedere keer als je voorbij komt als ze buiten zijn.sbientje schreef:ik ken beagles alleen maar als enorme blafkonten dus ik dacht die slaan vast ook wel aan op bezoek. verkeerd gedachtHilde schreef:Beagles blaffen alleen op de goede momenten en dat zijn alle momenten dat het hen goed uitkomtsbientje schreef:gaat er volgens mij om dat een hond aanslaat? doen beagles dat niet? Die blaffen alleen op andere momenten?Waarschijnlijk alleen niet als er iemand op je terrein komt die je daar niet wil hebben, dan zijn de meeste beagles te druk met koffie zetten voor de bewuste indringer.
- Hilde
- Zeer actief
De meeste beagles zullen wel aanslaan hoorsbientje schreef:ik ken beagles alleen maar als enorme blafkonten dus ik dacht die slaan vast ook wel aan op bezoek. verkeerd gedacht

- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Daar ben ik het roerend mee eens, verder vind ik in zijn stuk een kern van waarheid, maar het is wel behoorlijk aangediktNanna schreef:.Nothing is more ridiculous than the person who says all dogs are the same and that "it's just how you train them." Complete bullshit. Different breeds come with different codes within them.
En laten we eerlijk zijn, een nest pittige jack russels hangt natuurlijk net zo aan je ledematen als die mechelpupjes
- ranetje
- Zeer actief
Alleen bij die mechelpupjes hangt er uiteindelijk wel iets meer aan je arm dan als het om een JR gaat.Hippo schreef:Daar ben ik het roerend mee eens, verder vind ik in zijn stuk een kern van waarheid, maar het is wel behoorlijk aangediktNanna schreef:.Nothing is more ridiculous than the person who says all dogs are the same and that "it's just how you train them." Complete bullshit. Different breeds come with different codes within them.. Zo leest het net of elke sportmechel een tikkende tijdbom is die alleen onder zeer ervaren africhters niet tot ontpoffing komen...
En laten we eerlijk zijn, een nest pittige jack russels hangt natuurlijk net zo aan je ledematen als die mechelpupjes
Ook al zijn die mooi fel
Mijn ervaring is dat mensen met ervaring vaak (gelukkig niet altijd) zeggen dat het wel meevalt met die sportmechels
Laatst gewijzigd door ranetje op 19 mei 2015 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik lees t toch liever zo dan andersomHippo schreef:Daar ben ik het roerend mee eens, verder vind ik in zijn stuk een kern van waarheid, maar het is wel behoorlijk aangediktNanna schreef:.Nothing is more ridiculous than the person who says all dogs are the same and that "it's just how you train them." Complete bullshit. Different breeds come with different codes within them.. Zo leest het net of elke sportmechel een tikkende tijdbom is die alleen onder zeer ervaren africhters niet tot ontpoffing komen...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Contacteer:
Wat een leuke nietmachines
Verder zeg ik maar niks, herken het Suske er totaal niet in
Verder zeg ik maar niks, herken het Suske er totaal niet in
- Miepmiept
- Zeer actief
Nee, goed gedacht.sbientje schreef:ik ken beagles alleen maar als enorme blafkonten dus ik dacht die slaan vast ook wel aan op bezoek. verkeerd gedachtHilde schreef:Beagles blaffen alleen op de goede momenten en dat zijn alle momenten dat het hen goed uitkomtsbientje schreef:gaat er volgens mij om dat een hond aanslaat? doen beagles dat niet? Die blaffen alleen op andere momenten?Waarschijnlijk alleen niet als er iemand op je terrein komt die je daar niet wil hebben, dan zijn de meeste beagles te druk met koffie zetten voor de bewuste indringer.
...maar niet als hij slaapt. 's Nachts kan de wereld hem gestolen worden, eventueel de spullen in huis ook. Al word hij waarschijnlijk wel wakker als je de koelkast open doet. Als hij je ooit heeft gezien, want een deur spion heb ik niet nodig blaft hij niet maar gaat hij joelen voor de voordeur.
Ach mijn Beagle zet koffie en als indringer heb je geluk, want iets lekkers kun je dan bij de koffie niet verwachten van een Beagle, maar daar is dan de herder, die verzorgt de koffiekoeken wel. Van mij hebben ze die gastvrijheid écht niet.
- Hilde
- Zeer actief
Ik wilde dit er eerst ook nog bij zetten maar ik wist niet of iemand zonder beagle het zou snappenMiepmiept schreef:want iets lekkers kun je dan bij de koffie niet verwachten van een Beagle

-
Neeltje
Daarom zitten er ook zoveel in het asiel.....ranetje schreef:Alleen bij die mechelpupjes hangt er uiteindelijk wel iets meer aan je arm dan als het om een JR gaat.Hippo schreef:Daar ben ik het roerend mee eens, verder vind ik in zijn stuk een kern van waarheid, maar het is wel behoorlijk aangediktNanna schreef:.Nothing is more ridiculous than the person who says all dogs are the same and that "it's just how you train them." Complete bullshit. Different breeds come with different codes within them.. Zo leest het net of elke sportmechel een tikkende tijdbom is die alleen onder zeer ervaren africhters niet tot ontpoffing komen...
Ook als zijn die mooi fel![]()
Mijn ervaring is dat mensen met ervaring vaak (gelukkig niet altijd) zeggen dat het wel meevalt met die sportmechels
- Borisje
- Actief
- Mijn ras(sen): Podenco kruising
Niet helemaal gelezen, maar ik moest zo lachen om het filmpje. Even een trosje Mecheltjes halen.
Zullen vast gedreven politiehonden worden.
Kunnen ze dit filmpje niet laten zien om te voorkomen dat er een Mechelaar hype komt na die film; Saving Max.
Zullen vast gedreven politiehonden worden.
Kunnen ze dit filmpje niet laten zien om te voorkomen dat er een Mechelaar hype komt na die film; Saving Max.
-
Neeltje
Heel eerlijk vind ik het er uitzien als dierenmishandeling.Cleva schreef:Ik niet. Ik zie een mongool die een nest pups over de zeik staat te helpen.Borisje schreef:Niet helemaal gelezen, maar ik moest zo lachen om het filmpje. ..
Zonder dat stomme geschreeuw doen ze dat ook niet.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou dat vind ik ook weer zwaar overdreven....Neeltje schreef:Heel eerlijk vind ik het er uitzien als dierenmishandeling.Cleva schreef:Ik niet. Ik zie een mongool die een nest pups over de zeik staat te helpen.Borisje schreef:Niet helemaal gelezen, maar ik moest zo lachen om het filmpje. ..
Die krengetjes bijten sowieso als je erbij stapt... met of zonder geluid. Heb genoeg nestjes meegemaakt daarvoor...

-
Neeltje
Het geluid heb ik hier niet aanstaan, dus dat heb ik niet gehoord. En ja, alle puppies bijten, maar ik heb nog nooit iemand gezien die dan met ze aan de wandel gaat en maar aan de kleren laat hangen. Sorry, maar voor mij ben je dan toch erg verkeerd bezig. Of het nu wel of geen waakhonden zijn of moeten het allemaal van die monsters worden die alleen maar in kennels leven of aan de ketting en met geen hand aan te raken zijn? Kan me niet voorstellen dat je je hond zo gaat opvoeden om er een sport mee te doen.malinois schreef:Nou dat vind ik ook weer zwaar overdreven....Neeltje schreef:Heel eerlijk vind ik het er uitzien als dierenmishandeling.Cleva schreef:Ik niet. Ik zie een mongool die een nest pups over de zeik staat te helpen.Borisje schreef:Niet helemaal gelezen, maar ik moest zo lachen om het filmpje. ..
Die krengetjes bijten sowieso als je erbij stapt... met of zonder geluid. Heb genoeg nestjes meegemaakt daarvoor...
- Hanneke2
- Zeer actief
Wat ik me afvraag is wat zo'n stel pups dan doet als er een volwassen hond bij komt. Gaan ze daar dan ook fanatiek in lopen bijten?
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
http://www.dogtube.us/videos/when-malinois-pups-attack/
Nest van mijn dame uit de USA. Allen zeer sociale en stabiele honden die de juiste driften hebben en zich zeer normaal weten te gedragen tussen mens en dier
Nest van mijn dame uit de USA. Allen zeer sociale en stabiele honden die de juiste driften hebben en zich zeer normaal weten te gedragen tussen mens en dier
- Borisje
- Actief
- Mijn ras(sen): Podenco kruising
Ik heb het geluid niet aanstaan, dus het geschreeuw heb ik niet gehoord.
En als iemand dit met een nest (ikzegmaarwat) labradors aan het doen is had ik er ook niet om kunnen lachen.
En als iemand dit met een nest (ikzegmaarwat) labradors aan het doen is had ik er ook niet om kunnen lachen.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
The code explodes
In het filmpje in de openingspost is er inderdaad stemdreiging (schreeuwen) en wordt er geschoten met een (start?) pistool beiden zaken die deze pups later in hun opleiding/werk tegen gaan komen.Borisje schreef:Ik heb het geluid niet aanstaan, dus het geschreeuw heb ik niet gehoord.
Iets wat een labrador (ikzegmaarwat) minder snel (niet) tegen zal komen. Al is een lab weer een slecht voorbeeld want in de jacht wordt ook geschoten.