Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Tenminste dat denk ik, kind ging de verkeerde kant op, 80km weg en dat is niet verstandig
Niet al te beste foto's maar wel een paar leuke momenten, ik had ze nog nooit in het echt gezien
Ik heb zoiets ook nooit eerder gezien laat staan er foto's van kunnen maken maar vandaag wel, ze zitten daar niet echt veilig met een 80km weg en dan een meter berm en dan een drukke ventweg, maar ma zal het wel weten
Oh wat geniet ik altijd van je foto's en deze zijn ook weer geweldig. !! Die kleine heeft een week huisarrest gekregen zo te zien en zonder eten naar bed. !
ohhh, wat leuk!
Vorig jaar zat er één mij aan te kijken vanuit de tuin van mijn moeder (die woont naast ons).
Met zijn voorpootjes op het muurtje, ook midden overdag.
Ik durfde me niet te bewegen, zo schattig.
Ik zag ze een stukje voor mijn auto lopen en omdat er niets achterop kwam kon ik stoppen en snel de auto uit en een paar foto's maken, wat verder kunnen stoppen en toen zag ik ze weer lopen, dus morgen ga ik terug met de fiets eens kijken of ik ze weer zie
Het lijkt echt net alsof moeders aan het foeteren is van 'wel potverdorie dat steekt zomaar die 80 km weg over, denkt maar dat alles kan' *grmbl* *mopper*
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017 Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
Gaaf! Ik zag er een keer twee, midden in de nacht. Maar misschien waren het ook wel marters. Best groot in ieder geval en ze kwamen even vriendelijk aan een kater snuffelen die stoïcijns bleef zitten.
Mijn hond was het er niet mee eens, die rare beesten.
ik vind het toch altijd bijzonder hoe jullie die leuke beestjes op de foto kunnen krijgen terwijl ik het alleen maar voor elkaar krijg om een eekhoorntje te zien, of fazant.
13/03/2011-18/09/2018 I'm going to miss you little girl