Als het niet goed voelt moet je het niet doen.lucie schreef: Hoe dan ook, ieder dier moet zich hier prettig en veilig voelen en anders doe ik het gewoon nietHet lijkt mij hartstikke leuk, zo'n kat, zeker als ik die fotoos van Dagmar zie
, maar het gaat niet alleen om mij. Dus voorlopig nog maar even niet
Ligt ook maar net aan de leeftijd en karakter van het kitten, en of het met honden in contact is gekomen.ninnie schreef:Ik zou voor een kitten gaan.. De hond accepteerd die makkelijker, de kat groeit op met de hond en weet niks anders.. Bij ons goed uitgepakt, jachthondje van mn ouders ging de kittens bemoederen en vond ze geweldig. Kitten weet niet beter en kan nu beter met honden dsn met katten samenleven
Ramses lag bij de fokker standaard bij hun hond in de bench. Voor de katten/kittens die niet meteen met honden op zijn gegroeid was het in de regel lastiger.
Die rooie is volgens mij met schijt aan de wereld uit de baarmoeder gerold, dat was met 7 weken een (veel te schattig) blazend bolletje venijn
De jongste was een week of twaalf, door z'n leeftijd dus al een stuk voorzichtiger/geremder maar heb ook bewust geen tweede haantje de voorste in huis gehaald.
Hij is er vanaf oktober en pas sinds gisteren zonder toezicht met Charlie samen.