Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Groenlipmossel
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Groenlipmossel
Ze rent weer... echt hard en veel (in galop). Voorheen draafde ze alleen nog en sneedt af en toe dr wandelingen af. Wat ik ook volledig aan dr leeftijd weet, en dat zal ook vast maar dit was toch een wow momentje zeg maar...Dat laatste (afsnijden) dus totaal niet meer. Ze vliegt weer achter de vogels aan (die boven haar vliegen) en daagt Xavi dagelijks weer uit.
Verder had ze best last om vanuit de sloot weer omhoog te komen tegen een schuine helling. Dat is ook geen probleem meer... ze loopt/rent zo naar boven... natuurlijk is t geen jonge blom meer maar ik vind deze veranderingen toch echt frappant.
En ik kan ze ook nergens anders aan koppelen want verder is er niks veranderd.
Verder had ze best last om vanuit de sloot weer omhoog te komen tegen een schuine helling. Dat is ook geen probleem meer... ze loopt/rent zo naar boven... natuurlijk is t geen jonge blom meer maar ik vind deze veranderingen toch echt frappant.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
- Nicaaa!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Staffordshire Terriër
- Aantal honden: 1
aaah, geweldig!malinois schreef:Ze rent weer... echt hard en veel (in galop). Voorheen draafde ze alleen nog en sneedt af en toe dr wandelingen af. Wat ik ook volledig aan dr leeftijd weet, en dat zal ook vast maar dit was toch een wow momentje zeg maar...Dat laatste (afsnijden) dus totaal niet meer. Ze vliegt weer achter de vogels aan (die boven haar vliegen) en daagt Xavi dagelijks weer uit.
Altijd fijn om te zien dat het weer beter gaat

http://zwerfdierinnood.nl/
https://www.facebook.com/straydogschaamenglish/?fref=ts
A little help goes a long way
- Drazic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale
Dat zijn serieus hele goede veranderingen! goed dat het zo lekker aanslaat, die van mijn krijgen het pas een paar dagen.malinois schreef:Ze rent weer... echt hard en veel (in galop). Voorheen draafde ze alleen nog en sneedt af en toe dr wandelingen af. Wat ik ook volledig aan dr leeftijd weet, en dat zal ook vast maar dit was toch een wow momentje zeg maar...Dat laatste (afsnijden) dus totaal niet meer. Ze vliegt weer achter de vogels aan (die boven haar vliegen) en daagt Xavi dagelijks weer uit.
Ik hoop dat het voor Bigboy ook zo lekker aanslaat, we wachten af ze moeten het wel een tijdje gebruiken wil je het merken.
- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
Ik geef nu sinds een week gelatinaat aan alle drie mijn honden.
Vooral omdat ik best lange wandelingen maak, Stef had daar wat moeite mee, zij stond vaak wel wiebelig op haar pootjes.
Zij is bijna 8 jaar, en nu merk ik wel dat ze wat makkelijker mee loopt, ze is minder snel moe en staat weer heel wat steviger.
Dax krijgt het omdat ze een heel lichte vorm van artrose heeft, ook zij is soepeler.
Denzel krijgt het eigenlijk gewoon omdat de rest het ook krijgt, maar ook hij is soepeler in zijn bewegingen geworden.
Vooral omdat ik best lange wandelingen maak, Stef had daar wat moeite mee, zij stond vaak wel wiebelig op haar pootjes.
Zij is bijna 8 jaar, en nu merk ik wel dat ze wat makkelijker mee loopt, ze is minder snel moe en staat weer heel wat steviger.
Dax krijgt het omdat ze een heel lichte vorm van artrose heeft, ook zij is soepeler.
Denzel krijgt het eigenlijk gewoon omdat de rest het ook krijgt, maar ook hij is soepeler in zijn bewegingen geworden.
- yodi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): rottweiler
Mijn vader loopt heel slecht en had ook groenlipmossel genomen, tot hij na een paar weken een giga alergische reactie kreeg, kan dat bij honden ook gebeuren?

- Drazic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale
petra1 schreef:Ik geef nu sinds een week gelatinaat aan alle drie mijn honden.
Hoeveel krijgen de honden? hier krijgen ze 2 gram per dag.
Het zou volgens mij ook bij honden kunnen.yodi schreef:Mijn vader loopt heel slecht en had ook groenlipmossel genomen, tot hij na een paar weken een giga alergische reactie kreeg, kan dat bij honden ook gebeuren?
Ik wil het zelf ook gaan proberen, maar zoiets schrikt mij dan weer een klein beetje af.
- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
Hoeveel gram weet ik niet, Dax krijgt iets minder dan een kwart maatschepje, Denzel en Stef krijgen beiden een half schepje per dag.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Na een paar weken is eigenlijk raar... het zijn schaal-/schelpdieren dus er kan zeker allergisch op gereageerd worden maar dat lijkt me dan niet zo lang te duren....yodi schreef:Mijn vader loopt heel slecht en had ook groenlipmossel genomen, tot hij na een paar weken een giga alergische reactie kreeg, kan dat bij honden ook gebeuren?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Idd Umi is je dankbaar voor de tip. Die krijgt de flexilife platinummaart schreef:zit in de flexi life producten van Euro Joe, heel tevreden van.
Je kunt de groenlipmossel er ook apart bestellen.
- yodi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): rottweiler
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Werkt die goed? Ik zit te denken om die voor Biry te bestellen. Ze is vrij stram tegenwoordig, zeker als ze langer gelopen heeft. Ze is nu 12,5 dus niet gek, maar als dit haar een beetje kan ondersteunen zou mooi zijn.crutz schreef:Idd Umi is je dankbaar voor de tip. Die krijgt de flexilife platinummaart schreef:zit in de flexi life producten van Euro Joe, heel tevreden van.
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
werkt hier in elk geval uitstekend, geef het ondertussen al enkele jarenveertje schreef:Werkt die goed? Ik zit te denken om die voor Biry te bestellen. Ze is vrij stram tegenwoordig, zeker als ze langer gelopen heeft. Ze is nu 12,5 dus niet gek, maar als dit haar een beetje kan ondersteunen zou mooi zijn.crutz schreef:Idd Umi is je dankbaar voor de tip. Die krijgt de flexilife platinummaart schreef:zit in de flexi life producten van Euro Joe, heel tevreden van.
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Ik ga dit ook eens proberen voor het oudje denk ik.
Wetenschapper die ik ben heb ik even wat gePubmed en studies laten verbetering zien voor honden met zowel artritis als artrose. Ben benieuwd of ik iets merk bij Zorro.
Wetenschapper die ik ben heb ik even wat gePubmed en studies laten verbetering zien voor honden met zowel artritis als artrose. Ben benieuwd of ik iets merk bij Zorro.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ben uiterst tevreden over Aniforte iig. Werkt super.

- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Ik geef het nu drie dagen..ook van Anifortemalinois schreef:Ik ben uiterst tevreden over Aniforte iig. Werkt super.