Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandel- en workshopweekend 20-21 juni 2015
Moderator: moderatorteam
- Omega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toller
- Aantal honden: 2
Wandel- en workshopweekend 20-21 juni 2015
Het wandel- en workshopweekend wordt gehouden bij Pferdehof Montferland in Elten(D), net over de grens in Duitsland, 18 km vanaf Arnhem.
Zaterdag en zondag gaan we wandelingen maken en kunt u meedoen aan een aantal workshops.
We gaan wandelingen van ca. 2 uur maken in het mooie Bergherbos en op de Elterberg, de wandelingen zijn gedeeltelijk in losloopgebieden.
Na de wandelingen is het tijd om te lunchen, we genieten van heerlijke verse Duitse broodjes.
In de middag houden we workshops, de workshops die we kunnen geven zijn: Balanswerk, Hersenwerk, Apporteersport, Treibball of Clickertraining.
Zaterdagavond is het mogelijk om deel te nemen aan het barbecueën en gezellig zitten bij het kampvuur.
De kosten voor het weekend zijn € 150,= p.p. met hond exclusief kosten voor de overnachting, de barbecue en consumpties anders dan koffie/thee. Introducees zonder hond betalen € 75,=
Overnachten kan in de pipowagens van Pferdehof Montferland: www.Pferdehof-Montferland.eu
Opgeven kan door een mail te sturen naar esther@handleidinghond.nl
Geef daarbij aan met hoeveel personen en honden u wilt komen.
Honden moeten sociaal zijn naar mensen en andere dieren, we mogen gebruik maken van het terrein van een paardenbedrijf. Honden moeten ingeënt zijn tegen rabiës en aantoonbaar beschermd tegen hondenziekten, een titeruitslag is ook voldoende, en vrij van wormen. Honden moeten op het erf aangelijnd zijn.
Zaterdag en zondag gaan we wandelingen maken en kunt u meedoen aan een aantal workshops.
We gaan wandelingen van ca. 2 uur maken in het mooie Bergherbos en op de Elterberg, de wandelingen zijn gedeeltelijk in losloopgebieden.
Na de wandelingen is het tijd om te lunchen, we genieten van heerlijke verse Duitse broodjes.
In de middag houden we workshops, de workshops die we kunnen geven zijn: Balanswerk, Hersenwerk, Apporteersport, Treibball of Clickertraining.
Zaterdagavond is het mogelijk om deel te nemen aan het barbecueën en gezellig zitten bij het kampvuur.
De kosten voor het weekend zijn € 150,= p.p. met hond exclusief kosten voor de overnachting, de barbecue en consumpties anders dan koffie/thee. Introducees zonder hond betalen € 75,=
Overnachten kan in de pipowagens van Pferdehof Montferland: www.Pferdehof-Montferland.eu
Opgeven kan door een mail te sturen naar esther@handleidinghond.nl
Geef daarbij aan met hoeveel personen en honden u wilt komen.
Honden moeten sociaal zijn naar mensen en andere dieren, we mogen gebruik maken van het terrein van een paardenbedrijf. Honden moeten ingeënt zijn tegen rabiës en aantoonbaar beschermd tegen hondenziekten, een titeruitslag is ook voldoende, en vrij van wormen. Honden moeten op het erf aangelijnd zijn.
Verkooppunt Darf en Tammenga, kvv en snacks, in Terborg: http://www.kompleetversvoerenzo.nl
- SandraMecx
- Actief
- Mijn ras(sen): West highland white terrier
- Aantal honden: 3
Re: Wandel- en workshopweekend 20-21 juni 2015
Wat jammer dat ik dat weekend niet kan...
Wordt het op een later tijdstip nog herhaald?
- Omega
- Zeer actief
Als er voldoende animo voor is dan wil ik wel weer een weekend inplannen.SandraMecx schreef:Wat jammer dat ik dat weekend niet kan...
Misschien in September, als het ook kan bij de locatie.
Verkooppunt Darf en Tammenga, kvv en snacks, in Terborg: http://www.kompleetversvoerenzo.nl
- SandraMecx
- Actief
- Mijn ras(sen): West highland white terrier
Dan duim ik voor t laatste weekend van september 

- Feather__
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ohh. Als Yin toch niet meer bang is voor andere honden.
Dan lijkt het me echt heel tof.
Dan lijkt het me echt heel tof.

- Omega
- Zeer actief
Laatste weekend van september is de locatie al bezet.SandraMecx schreef:Dan duim ik voor t laatste weekend van september
Ik organiseer wel een weekend het eerste weekend van oktober, dus 3-4 oktober.
-
- Zeer actief
oehh leuk ! waar kun je je aanmelden voor dat weekend in oktober ?
Voor zij die aan me twijfelen. Twijfel je meer aan mij dan mij, ik betwijfel het.
Eigenlijk weet ik niet wat ik moet op de wereld, maar ik ben er en ik zit alleen te twijfelen.
Voor alle mensen die twijfelen, kom je daarmee verder, nee ik betwijfel het.
Eigenlijk weet niemand wat je moet op de wereld, maar je bent er en je moet niet zoveel twijfelen.
- fresku
Eigenlijk weet ik niet wat ik moet op de wereld, maar ik ben er en ik zit alleen te twijfelen.
Voor alle mensen die twijfelen, kom je daarmee verder, nee ik betwijfel het.
Eigenlijk weet niemand wat je moet op de wereld, maar je bent er en je moet niet zoveel twijfelen.
- fresku
- Omega
- Zeer actief
Je kunt het inschrijfformulier invullen en mailen naar esther@handleidinghond.nlabmiS schreef:oehh leuk ! waar kun je je aanmelden voor dat weekend in oktober ?