Ik ben Angel en heb 3 boxers,tenminste 2 en een halfje(is nog een pupje vandaar).Ik ben heel erg gestoord van mijn honden dus wil ik ook alle info over honden/voeding weten.
Fokken doe ik niet,vind niet dat ik daar genoeg van weet en met al die regeltjes weet ik het helemaal niet
Ik hoop dat het hier gezellig is en dat iedere vraag gewoon wordt beantwoord(op een ander forum deden ze dat niet en als je dan doorvroeg kreeg je al een waarschuwing hahahaha),ik heb eerst effe lekker zitten neuzen hier en ben een paar bekende tegengekomen(sommige positief
Ik hoop verder dat ik ooit eens een echt super donkere boxer te krijgen(een dark-brindle net als urkabustaiz Yo-Yo voor de boxer-kenners hahaha).En een Tosa lijkt me ook super,een Boerboel.En een BullBoxer lijkt me ook super,wel eentje uit de USA dan hoor,een Amerikaanse Bulldog van het J-type alhoewel de slanke me ook heel erg trekken.
Een bull-mastif lijkt me ook nog wel eens wat,heb een kruising al gehad,maar een echte bm zou ook wel leuk zijn en een Mastino.....ja ik ken wel uren doorgaan,ik ben dus gek op stoere honden met een toch wel klein hartje,maar heb ook een Pekingeesje gehad dus het gaat niet alleen om het stoere alhoewel een Peek toch best stoer kan zijn
Mijn grote vriend Mol